Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт 4-го поверху в адміністративній будівлі літера «Б» по вул. Симона Петлюри, 15 у м. Києві (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
920 000,00 UAH
UA-2020-10-19-012118-c c37529f0a30c4044bf997a139420f7e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Кириченко

+380442946445 v.kyrychenko@dbr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ
Код ЄДРПОУ: 41760289
Місцезнаходження: 01008, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, буд. 12/2
Контактна особа: Вадим Кириченко
+380442946445
v.kyrychenko@dbr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 18:55
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 12:13
Очікувана вартість: 920 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт 4-го поверху в адміністративній будівлі літера «Б» по вул. Симона Петлюри, 15 у м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. Симона Петлюри, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату вартості наданих Послуг на підставі Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2020 році. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 18:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 18:55
ТД_ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ 4п. НА ПЕТЛЮРИ.docx
19 жовтня 2020 18:55
Титульний аркуш ПР 4 ПОВЕРХУ КОРП Б.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проведення експертизи кошторисної частини договора
Дата подання: 23 жовтня 2020 20:30
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 16:48
Роз'ясніть будь-ласка, яким чином Учасник має передбачити кошти на проведення державної експертної оцінки кошторисної частини договору? В який розділ кошторисної документації включається дана експертиза? Як Учасник має довести Замовнику що він передбачив дані кошти? Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Учасник має передбачити кошти на проведення державної експертної оцінки кошторисної частини договору у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва та надати довідку в довільній формі відповідно Додатку 1 до тендерної документації.
Застосування показники розрахунків ЗВВ та адміністративних витрат
Дата подання: 23 жовтня 2020 20:38
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 16:48
Роз'ясніть, з посиланням на відповідні документи, які показники розрахунків ЗВВ та адміністративних витрат має використовувати учасник при складанні кошторисної документації, якщо згідно аналітичних даних, складених на підставі даних за минулий рік, розрахунки більші ніж рекомендовані в додатках Б і Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.? Усереднені чи ті, які отримані аналітичним методом згідно даних за минулий рік? Заздалегідь дякуємо за відповідь?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Учасник при складанні кошторисної документації має використовувати усереднені показники розрахунків ЗВВ та адміністративних витрат.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІ БУДОВИ" 758 354,56
UAH з ПДВ
749 949,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 788 902,28
UAH з ПДВ
749 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОК" 829 716,58
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" 831 019,22
UAH з ПДВ
831 019,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 10:58
Електронний підпис
18 листопада 2020 10:57
Документи переможець.pdf
10 листопада 2020 15:59
Електронний підпис
10 листопада 2020 15:53
2.2.5 Накази + ЦПУ.pdf
10 листопада 2020 15:53
2.2.2 НОВІ БУДОВИ довідка ІТП.pdf
03 листопада 2020 21:01
Електронний підпис
03 листопада 2020 20:58
1.1 Тендерна пропозиція.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:58
2.2.1.2 свідоцтво-11-12-19.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:58
2.2.2.1 Лист згода перс.дані.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:58
2.2.3 Диплом Максименко.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:58
2.2.4 навчання персонал.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:58
2.2.5 Накази + ЦПУ.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:58
2.3.2 Аналог. Ксаверівка.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:58
2.3.3 Аналог. Кирилівська.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:58
2.3.5 Лист-відгук Васильків.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:58
2.3.7 Лист відгук Харчоблок.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:57
2.5.1 Посвідчення.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:57
2.6 Наказ і посвідчення ОП.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:57
3 Ст. 17.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:57
4.1.1 Кошторис.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:57
4.1.2 Довідка сертифікати.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:57
4.1.3 Гарантійні листи.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:57
5.1 рішення учасника тов.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:57
6.1 статут нові будови.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:57
6.2 Опис держ реєстрація.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:57
7 Витяг ПДВ.PDF.p7s
03 листопада 2020 20:57
10.1 Ліцензія.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:57
10.2 Додаток до ліцензії.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:57
12. Відомості з ЄДР.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:57
12. Відомості з ЄДР.pdf (1).p7s
03 листопада 2020 20:57
13 мвс.pdf.p7s
03 листопада 2020 16:23
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:21
13 мвс.pdf
03 листопада 2020 16:18
2.3.7 Лист відгук Харчоблок.pdf
03 листопада 2020 16:17
2.3.7 Лист відгук Харчоблок.pdf
03 листопада 2020 16:12
12. Відомості з ЄДР.pdf
03 листопада 2020 16:12
10.2 Додаток до ліцензії.pdf
03 листопада 2020 16:12
10.1 Ліцензія.pdf
03 листопада 2020 16:12
9 довідка навк. середовище.pdf
03 листопада 2020 16:11
7 Витяг ПДВ.PDF
03 листопада 2020 16:11
6.2 Опис держ реєстрація.pdf
03 листопада 2020 16:11
6.1 статут нові будови.pdf
03 листопада 2020 16:11
5.1 рішення учасника тов.pdf
03 листопада 2020 16:11
4.1.3 Гарантійні листи.pdf
03 листопада 2020 16:11
4.1.2 Довідка сертифікати.pdf
03 листопада 2020 16:10
Кошторис.zip
03 листопада 2020 16:10
4.1.2 458.imd
03 листопада 2020 16:10
4.1.1 Кошторис.pdf
03 листопада 2020 16:09
4 Технічні характеристики.pdf
03 листопада 2020 16:09
3 Ст. 17.pdf
03 листопада 2020 16:09
2.6 Наказ і посвідчення ОП.pdf
03 листопада 2020 16:09
2.5.1 Посвідчення.pdf
03 листопада 2020 16:09
2.4 Лист погодження держ. оц..pdf
03 листопада 2020 16:08
2.3.5 Лист-відгук Васильків.pdf
03 листопада 2020 16:07
4 Технічні характеристики.pdf
03 листопада 2020 16:07
3 Ст. 17.pdf
03 листопада 2020 16:07
2.6 Наказ і посвідчення ОП.pdf
03 листопада 2020 16:07
2.5.1 Посвідчення.pdf
03 листопада 2020 16:07
2.4 Лист погодження держ. оц..pdf
03 листопада 2020 16:07
2.3.5 Лист-відгук Васильків.pdf
03 листопада 2020 16:06
2.3.4 Аналог ДНЗ 512 Харчоблок.pdf
03 листопада 2020 16:05
2.3.3 Аналог. Кирилівська.pdf
03 листопада 2020 16:05
2.3.2 Аналог. Ксаверівка.pdf
03 листопада 2020 16:05
2.3.1 Аналог Великобугаївка.pdf
03 листопада 2020 16:00
2.3.1 Аналог Великобугаївка.pdf
03 листопада 2020 15:57
2.2.5 Накази + ЦПУ.pdf
03 листопада 2020 15:57
2.2.4 навчання персонал.pdf
03 листопада 2020 15:57
2.2.3 Диплом Максименко.pdf
03 листопада 2020 15:57
2.2.2.1 Лист згода перс.дані.pdf
03 листопада 2020 15:57
2.2.2 НОВІ БУДОВИ довідка ІТП.pdf
03 листопада 2020 15:56
2.2.1.2 свідоцтво-11-12-19.pdf
03 листопада 2020 15:56
1.1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 15:28
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:27
9. Проект договору.rar
03 листопада 2020 15:27
6. Статут і Опис.pdf
03 листопада 2020 15:27
4.3. Довідка про сертифікати.pdf
03 листопада 2020 15:27
2.4. Лист про експертизу.pdf.p7s
03 листопада 2020 15:27
2.4. Лист про експертизу.pdf
03 листопада 2020 15:27
2.2.3. Листи-згоди.pdf
03 листопада 2020 15:27
10. Кошторисні розрахунки.rar
03 листопада 2020 15:27
1. Тендерна пропозиція.pdf.p7s
03 листопада 2020 15:27
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 17:22
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:04
Електронний підпис
28 жовтня 2020 11:08
Електронний підпис
28 жовтня 2020 11:07
Витяг_ПДВ_БК ДОК.PDF
28 жовтня 2020 11:07
Опис_Статут_09.07.2018.PDF
28 жовтня 2020 11:07
Довідка ключі.docx.zip
28 жовтня 2020 11:07
Додаток 3.docx.zip
28 жовтня 2020 11:07
Довідка працівники.docx.zip
28 жовтня 2020 11:07
Cтатут_БК ДОК.pdf
28 жовтня 2020 11:07
Витяг_ЄДР_БК ДОК_02.07.19.rtf
28 жовтня 2020 11:07
Ліцензія_БК ДОК.PDF
28 жовтня 2020 11:07
Протокол _9 4 поверх.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 10:18
Електронний підпис
03 листопада 2020 10:16
Локальний кошторис.PDF
03 листопада 2020 10:16
ПВР.PDF
03 листопада 2020 10:16
Розрахунки.PDF
03 листопада 2020 10:16
Дефектний акт.PDF
03 листопада 2020 10:16
Договірна.PDF
03 листопада 2020 10:16
Сухомяс Диплом.PDF
03 листопада 2020 10:16
Ратушний2.jpg
03 листопада 2020 10:16
Посвідчення працівників 2.pdf
03 листопада 2020 10:16
Посвідчення працівників.pdf
03 листопада 2020 10:16
Посвідчення_електрика.pdf
03 листопада 2020 10:16
Мищенко_електрик.rar
03 листопада 2020 10:16
Ратушний.jpg
03 листопада 2020 10:16
Дипломи.rar
03 листопада 2020 10:16
Акти КБ-3, КБ-2в ВП НУБіП.PDF
03 листопада 2020 10:16
Лук'янець.jpg
03 листопада 2020 10:15
Жуківський.jpg
03 листопада 2020 10:15
Довідка про мтб.PDF
03 листопада 2020 10:15
2.7. Накази на працівників.pdf
03 листопада 2020 10:15
Довідка про допуск.PDF
03 листопада 2020 10:15
2.10.Довіреність Крамаренко.pdf
03 листопада 2020 10:15
2.13.Наказ Свистун.PDF
03 листопада 2020 10:15
2.7 Договір з Радутним.PDF
03 листопада 2020 10:15
2.7 Договір з Мищенко.PDF
03 листопада 2020 10:15
2.10. Лист-відгук.pdf
03 листопада 2020 10:15
2.10. лист-відгук ВП НУБіП.pdf
03 листопада 2020 10:15
6.Статут (оригінал).pdf
03 листопада 2020 10:15
Проект договору.PDF
03 листопада 2020 10:15
Додаток 3.PDF
03 листопада 2020 10:15
Довідки про відп техн х-кам.PDF
03 листопада 2020 10:15
Календарний графік.PDF
03 листопада 2020 10:15
Довідка про чисті активи.PDF
03 листопада 2020 10:15
Гарант лист по ст 17.PDF
03 листопада 2020 10:15
Гарантійні листи.PDF
03 листопада 2020 10:15
7. Витяг ПДВ від 18.09.20.pdf
03 листопада 2020 10:15
Довідка про субпідряднкика.PDF
03 листопада 2020 10:15
Диплом Кушнір.PDF
03 листопада 2020 10:15
Диплом Волинцев.pdf
03 листопада 2020 10:15
2.5.Диплом Волинцев.pdf
03 листопада 2020 10:15
5.1.Протокол №6.pdf
03 листопада 2020 10:15
Довідка щодо свідоцтва ПДВ.PDF
03 листопада 2020 10:15
2.11.Копія ліцензії.PDF
03 листопада 2020 10:15
2.11.Ліцензія (оригінал).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НОВІ БУДОВИ"

ТОВ "АЛЬППРОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІ БУДОВИ"
#43225137
Переможець 749 949,99
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 16:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 17:27

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерним комітетом оголошено процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі: Поточний ремонт 4-го поверху в адміністративній будівлі літера «Б» по вул. Симона Петлюри, 15 у м. Києві (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-19-012118-c). Відповідно до частини першої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Частина дев’ята статті 29 Закону передбачає, що після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією електронна система закупівель визнала пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІ БУДОВИ" з ціною пропозиції 749 949,99 грн з ПДВ. В процесі розгляду тендерної пропозиції було встановлено невідповідності в тендерній пропозиції, а саме: 1) Учасник надав документи (накази про прийняття на роботу, цивільно-правові угоди тощо), які не відповідають пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації. Частина шістнадцята статті 29 Закону передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Частина дев’ята статті 26 Закону передбачає можливість учаснику процедури закупівлі виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Виходячи з викладеного, просимо привести у відповідність документи (накази про прийняття на роботу, цивільно-правові угоди тощо) відповідно з пунктом 1.2 Додатку 1 до тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІ БУДОВИ"
#43225137
749 949,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 12:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:13
Додаткова угода 1_422 від 24.12.2020 до договору 289 від 23.11.2020 ПР 4 ПОВЕРХУ КОРП Б.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:12
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 16:38
Договір 289 від 23.11.2020 ПР 4 ПОВЕРХУ КОРП Б.pdf укладений
24 листопада 2020 16:37

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2020 16:07
749 949,00 UAH UA988201720343100001000098632
ДБР
UA803808050000000026000656548
Товариство з обмеженою відповідальніст
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою домовилися внести до Договору наступні зміни: 1) Викласти абзац перший пункту 2.1 Договору у наступній редакції: «2.1. Ціна Договору (загальна вартість Послуг за Договором) становить 749949,00 грн (сімсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот сорок дев’ять грн.) 00 коп, у тому числі ПДВ 20% 124991,50 грн (сто двадцять чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто одна грн.) 50 коп». 2) Викласти Додатки 1, 2, 3 до Договору в новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди. 2. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання і діє протягом строку дії Договору. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, укладена у двох оригінальних примірниках, українською мовою, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/422
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 749 949,00
UAH (в тому числі ПДВ 124 991,50 UAH)