Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рейки дерев'яні - 80 шт. розміром 45мм * 45мм * 2м (для облаштування кабінок таємного голосування на чергових місцевих виборах 25.10.2020) (44190000-8 Конструкційні матеріали різні)
Очікувана вартість
2 352,00 UAH
UA-2020-10-19-005199-c 7e7acec478a041eeba1d02301cfc9732
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сахринь

+380980862043 oks.sakhrin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Давидівська сільська рада об'єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04372313
Місцезнаходження: 81151, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А
Контактна особа: Оксана Сахринь
+380980862043
oks.sakhrin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44190000-8: Конструкційні матеріали різні


Рейки дерев'яні - 80 шт. розміром 45мм * 45мм * 2м (для облаштування кабінок таємного голосування на чергових місцевих виборах 25.10.2020) (44190000-8 Конструкційні матеріали різні)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штуки
Рейки дерев'яні - 80 шт. розміром 45мм * 45мм * 2м (для облаштування кабінок таємного голосування на чергових місцевих виборах 25.10.2020) (44190000-8 Конструкційні матеріали різні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81151, Україна, Львівська область, c.Давидів, вул. Незалежності, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 жовтня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44190000-8 — Конструкційні матеріали різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

19 жовтня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець ХУДЗЯК ОСТАП ІВАНОВИЧ
#2704614293
Переможець 2 352,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 12:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 12:51
2.pdf укладений
19 жовтня 2020 12:50