Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 -66510000-8 Страхові послуги (обов’язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті працівників виїзних бригад екстреної медичної допомоги, відповідний код – 66512100-3).
Очікувана вартість
224 500,00 UAH
UA-2020-10-19-004383-b 9c7ff1626047494d822bd3106e3d9518
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семидоцька Наталія Миколаївна

+380577029457 kkt_cemd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 38494108
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., ХАРКІВ, проспект Незалежності, буд. 13
Контактна особа: Семидоцька Наталія Миколаївна
+380577029457
kkt_cemd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 15:06
Очікувана вартість: 224 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 122,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Категорія замовника: у відповідності до пункту 3 частини четвертої ст. 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини першої статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими ніж українською або російською мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. В будь-якому випадку визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 -66510000-8 Страхові послуги (обов’язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті працівників виїзних бригад екстреної медичної допомоги, відповідний код – 66512100-3).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  30 листопада 2021
ДК 021:2015: 66512100-3 — Послуги зі страхування від нещасних випадків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Страховий платіж сплачується страхувальником шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок страховика не пізніше десяти банківських днів з дня підписання акту виконаних робіт (надання послуг). У разі затримки фінансування розрахунок за послугу здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Страхувальником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 15:18
Додаток_3.doc
19 жовтня 2020 15:18
Додаток_4.doc
19 жовтня 2020 15:18
оголошення.docx
19 жовтня 2020 15:18
Додаток_2.doc
19 жовтня 2020 15:18
Додаток_1.doc
19 жовтня 2020 15:18
Тендерна_документацiя.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО" 112 251,00
UAH
112 251,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 13:46
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:42
30_Довідка - ст 5, 6, 12, 13.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:42
39_Статут.pdf.zip
04 листопада 2020 13:42
39_Статут.pdf
04 листопада 2020 13:42
32_Витяг.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:42
38_Свідоцтво ЗАТ ПРАТ.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
Протокол 9.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
Протокол 3.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
Протокол 6.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
23_Довідка - МТБ.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
51_Довідка - оподаткування.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
47А_Довіренність.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
47_Довіреність.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
48_Наказ (Смирнов).pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
49_Наказ (Артюхов).pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
46_Гарантійний лист.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
35_Таблиця відповідності.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
41_Відомості про учасника.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
27_Довідка НБУ.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
21_Ліцензія.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
26Б_Відгук.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
26А_Відгук.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
28_Довідка - заходи впливу.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
24_Довідка - персонал.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
29_Довідка - обєднання уч-в.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
43_Довідка - Контакт-центр.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
21А_Довідка щодо ліцензії.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
17_Довідка - вимоги ст 22.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
15А_Довідка відп до ст 17.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
11_Довідка - санкції.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
1_Довідка-КЕП.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:41
Протокол 9.pdf
04 листопада 2020 13:41
Протокол 3.pdf
04 листопада 2020 13:41
Протокол 6.pdf
04 листопада 2020 13:41
52_Додаток 3 - Характеристики.pdf
04 листопада 2020 13:41
51_Довідка - оподаткування.pdf
04 листопада 2020 13:41
48_Наказ (Смирнов).pdf
04 листопада 2020 13:41
49_Наказ (Артюхов).pdf
04 листопада 2020 13:41
38_Свідоцтво ЗАТ ПРАТ.pdf
04 листопада 2020 13:41
47_Довіреність.pdf
04 листопада 2020 13:41
47А_Довіренність.pdf
04 листопада 2020 13:41
45_Додато 2 Проект договору.pdf
04 листопада 2020 13:40
46_Гарантійний лист.pdf
04 листопада 2020 13:40
41_Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2020 13:40
43_Довідка - Контакт-центр.pdf
04 листопада 2020 13:40
40_Довідка_Захист довкілля.pdf
04 листопада 2020 13:40
32_Витяг.pdf
04 листопада 2020 13:40
35_Таблиця відповідності.pdf
04 листопада 2020 13:40
34_Довідка - 18 років на ринку.pdf
04 листопада 2020 13:40
30_Довідка - ст 5, 6, 12, 13.pdf
04 листопада 2020 13:40
29_Довідка - обєднання уч-в.pdf
04 листопада 2020 13:40
28_Довідка - заходи впливу.pdf
04 листопада 2020 13:40
27_Довідка НБУ.pdf
04 листопада 2020 13:40
23_Довідка - МТБ.pdf
04 листопада 2020 13:40
26Б_Відгук.pdf
04 листопада 2020 13:40
26А_Відгук.pdf
04 листопада 2020 13:40
24_Довідка - персонал.pdf
04 листопада 2020 13:40
21А_Довідка щодо ліцензії.pdf
04 листопада 2020 13:40
21_Ліцензія.pdf
04 листопада 2020 13:40
15А_Довідка відп до ст 17.pdf
04 листопада 2020 13:40
11_Довідка - санкції.pdf
04 листопада 2020 13:40
17_Довідка - вимоги ст 22.pdf
04 листопада 2020 13:40
8_Довідка - БЕЗ КОНКУРЕНТІВ.pdf
04 листопада 2020 13:40
9_Довідка щодо банкрутства.pdf
04 листопада 2020 13:40
1_Довідка-КЕП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО"

Інформація про відміну

Дата відміни
04 листопада 2020 15:06
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій