Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Батутна сітка, комплект пружин, батут. ДК 021:2015: 37440000-4 Інвентар для фітнесу. №1796
Очікувана вартість
2 706 452,00 UAH
UA-2020-10-19-004030-b d48fb1fe8f5346488ad078a226f59e62
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ширченко Анастасія Анатоліївна

380442466975 anastasiaukrsport@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "УПРАВЛІННЯ ЗБІРНИХ КОМАНД ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СПОРТИВНИХ ЗАХОДІВ "УКРСПОРТЗАБЕЗПЕЧЕННЯ"
Код ЄДРПОУ: 03767831
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Еспланадна, 30б
Контактна особа: Ширченко Анастасія Анатоліївна
380442466975
anastasiaukrsport@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 08 грудня 2020 15:17
Очікувана вартість: 2 706 452,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,85%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37440000-4: Інвентар для фітнесу


Детальний опис предмета закупівлі в Додатку 3. Мова , якою учасники повинні готувати тендерні пропозиції - українська.
батутна сітка- 3 шт. (ціна за одиницю не вища 145018 грн.) ДК 021:2015: 37440000-4 Інвентар для фітнесу.
комплект пружин (118ш.) – 4 комплекти (ціна за одиницю не вища 45107 грн.) ДК 021:2015: 37440000-4 Інвентар для фітнесу.
батут- 3 шт. (ціна за одиницю не вища 2090970 грн.) ДК 021:2015: 37441600-7 Спортивні батути
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Батутна сітка ДК 021:2015: 37440000-4 Інвентар для фітнесу.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Еспланадна, 30б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 37440000-4 — Інвентар для фітнесу
4 комплект
Комплект пружин ДК 021:2015: 37440000-4 Інвентар для фітнесу.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Еспланадна, 30б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 37440000-4 — Інвентар для фітнесу
3 штуки
батут ДК 021:2015: 37441600-7 Спортивні батути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Еспланадна, 30б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 37440000-4 — Інвентар для фітнесу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у національній валюті України на поточний рахунок Постачальника на підставі підписаної видаткової накладної в строк протягом 10 (десяти) робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 14:33
рішення про зміни батут.docx
28 жовтня 2020 14:23
ТД стрибки на батуті.docx
28 жовтня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 14:33
рішення про зміни батут.docx
28 жовтня 2020 14:24
рішення про зміни батут.docx
28 жовтня 2020 14:23
ТД стрибки на батуті.docx
19 жовтня 2020 14:52
ТД стрибки на батуті.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сертифікат FIG
Дата подання: 20 жовтня 2020 13:55
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 14:07
Сітка та пружини для батуту не мають сертифікатів FIG. Сертифікат видається на цілісний виріб - батут. Просимо вилучити з технічних характеристик вимоги щодо наявності сертифікатів FIG для сітки та пружин для батуту
Відповідь: Дякуємо за запитання. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
сертифікат відповідності
Дата подання: 20 жовтня 2020 13:57
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 14:08
За умовами тендерної документації вимагається надання сертифікату відповідності для пружин. Сертифікат відповідності який і чому?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, згідно чинного законодавства України Замовник може встановлювати в тендерній документації інші вимоги до Учасників. Тому згідно чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», п. 2 додатку 3 тендерної документації Учасники мають надати сертифікат відповідності, що виданий на комплект пружин «EUROTRAMP» або еквівалент для батуту «EUROTRAMP Ultimate 4x4».
сертифікат фірми - виробника
Дата подання: 20 жовтня 2020 14:01
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 14:08
"Фірма-виробник повинна мати сертифікат Міжнародної Федерації гімнастики (FIG) та сканкопію діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи." Сертифікат FIG видається не на компанію-виробника, а компанії-виробнику на конкретний виріб. Компанія не може мати сертифікат FIG. Вимагаємо прибрати вказану вимогу в тендерної документації. Фірма виробник повинна мати діючий висновок державної санітарно-епідеміологчної експертизи. Якої держави? Країни - виробника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, згідно чинного законодавства України Замовник може встановлювати в тендерній документації інші вимоги до Учасників. В Додатку 3 тендерної документації встановлено, що фірма-виробник повинна мати Сертифікат FIG та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тобто на товар власного виробництва. Крім того, зауважуємо, що Наказом Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» N 247 від 09.10.2000 висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Отже, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи має відповідати чинному законодавству України.
Сертифікат FIG кимпанії-виробника
Дата подання: 23 жовтня 2020 14:33
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 07:23
Це питання було поставлене 20.10.2020 "Фірма-виробник повинна мати сертифікат Міжнародної Федерації гімнастики (FIG) та сканкопію діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи." Сертифікат FIG видається не на компанію-виробника, а компанії-виробнику на конкретний виріб. Компанія не може мати сертифікат FIG. Вимагаємо прибрати вказану вимогу в тендерної документації. Фірма виробник повинна мати діючий висновок державної санітарно-епідеміологчної експертизи. Якої держави? Країни - виробника? Відповідь: 23.10.20, 14:08 Дякуємо за запитання. Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, згідно чинного законодавства України Замовник може встановлювати в тендерній документації інші вимоги до Учасників. В Додатку 3 тендерної документації встановлено, що фірма-виробник повинна мати Сертифікат FIG та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тобто на товар власного виробництва. Крім того, зауважуємо, що Наказом Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» N 247 від 09.10.2000 висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Отже, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи має відповідати чинному законодавству України. Ще раз звертаю Вашу увагу, що сертифікат FIG видається на виріб, а не на компанію. Вимагаємо коректно поставити вимоги у тендерній документації. Висконок санітарно-епідеміологічної експертизи якої країни повинно бути надано учасником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Зауваження будуть враховані.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-19-004030-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АТЛЕТИЧНИЙ ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:39241289
Дата подання: 23 жовтня 2020 14:47
Невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства
Звертаємося до Вас у зв’язку із виявленням у переліку тендерної документації вимог, що відповідно до ст. 5, 6 ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» можуть обмежувати конкуренцію та призводити до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Згідно до статті 25 ЗУ «Про публічні закупівлі», порядок подання тендерних пропозицій передбачає завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Виходячи зі статті 3 та відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги.
Закон України «Про публічні закупівлі» забороняє дискримінацію учасників та зобов’язує замовників забезпечити вітчизняним та іноземним учасникам рівні умови участі у процедурах українських закупівель. Даний принцип здійснення закупівель в першу чергу повинен знайти своє відображення у тендерній документації.
Інформуємо, що продукція іноземного походження може мати сертифікати до яких не будуть застосовані державні стандарти України (ДСТУ). За можливості варто передбачати їх аналоги, серед яких можуть бути європейські або міжнародні стандарти.
В технічних (якісних) вимогах до предмету закупівлі серед переліку умов зазначені:
- сканкопія діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
- сертифікат відповідності, або висновок органу сертифікації стосовно необов’язкового проведення сертифікації;

Звертаємо увагу замовника, що відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи; Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Із змісту визначення поняття «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» вбачається, що метою її проведення є дослідження саме об’єкта експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини і є обов’язком для виконання саме власника об'єкта експертизи.
Згідно з п. 3.1. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затв. Наказом Міністерства охорони здоров'я України 09.10.2000р. №247 державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт.
Повідомляємо, що ми як учасник, на такі об’єкти закупівлі маємо сертифікати міжнародного зразка TÜV SÜD «Technische Überwachungs-Verein» з маркуванням GS – знак якості «Гарантована безпека», який вказує на дотримання вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Крім цього, маємо сертифікати Міжнародної Федерації гімнастики (FIG), який у свою чергу підтверджує що зазначені товари, пристрої дотримуються норм FIG і тому можуть бути використані на заходах FIG, Олімпійських іграх у світі, чемпіонатів світу, світових ігор, а також в континентальних союзах або афілійованих федераціях .
Звертаємо вашу увагу, що продукція, яка має сертифікати FIG проходить чотири етапи: практичне випробування, тестування в одному з визнаних випробувальних інститутів FIG (а саме: Університет Альберта Людвіга з Фрайбурга (GER),Токійський технологічний інститут (JPN)), відповідність статутам, правилам та правилам FIG, а також положенням, що стосуються міжнародного законодавства та арбітражу, лише після вищезазначених етапів видається сертифікат.
Підсумовуючи вищевикладене, ми як учасник закупівлі маємо сертифікати міжнародного зразка, однак повинні отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат відповідності, або висновок органу сертифікації стосовно необов’язкового проведення сертифікації та декларацію відповідності згідно вимог ДСТУ ISO/ІЕС 17050-1:2006, що у свою чергу також вказує на дотримання вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Повідомляємо, що з 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до декрету КМУ від 10 травня 1993 року №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію». Що передбачає відсутність обов’язковості наявності української сертифікації або стандартизації та пріоритетність європейською сертифікації.
Додатково повідомляємо, що Наказ 01.02.2005 № 28, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України, 4 травня 2005 р. за № 466/10746 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» втратив чинність.

Відповідно до ч.1 статті 56 Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами ,Україна вживає необхідних заходів з метою поступового досягнення відповідності з технічними регламентами ЄС та системами стандартизації, метрології, акредитації, робіт з оцінки відповідності та ринкового нагляду ЄС та зобов’язується дотримуватися принципів та практик, викладених в актуальних рішеннях та регламентах ЄС. Також визначається, що основним напрямом реформування національних систем стандартизації, сертифікації, акредитації є їх адаптація і зближення з міжнародною та європейською практикою.

Таким чином, на основі наведених вище законодавчих норм можемо зробити висновок про орієнтованість України на стандарти сертифікації, які використовуються в ЄС. Визнання на офіційному рівні того, що сертифікація товарів у ЄС забезпечує значно вищий рівень захисту прав споживачі порівняно із системою українською та користується довірою у всьому світі.

Враховуючи вищевикладене, вимога в тендерній документації щодо наявності висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікату саме українського зразка призводить до зайвої бюрократії, дискримінації нас як учасника та жодним чином не покращує становище учасника, а лише ускладнює участь в публічній закупівлі для компаній, що можуть виконати інші вимоги тендерної заявки. У зв’язку з цим вимагаємо:

1) Додати до переліку необхідних технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі щодо наявності української сертифікації альтернативний варіант з міжнародними сертифікатами;

В іншому випадку, будемо змушені звертатися до органу оскарження або суду щодо захисту своїх прав, свобод та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 жовтня 2020 12:50
Замовник розглянув Вашу вимогу та пояснює наступне.
По-перше, частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, згідно чинного законодавства України Замовник може встановлювати в тендерній документації інші вимоги до Учасників.
По-друге, Замовником не встановлено в тендерній документації жодних вимог щодо відповідності запропонованого товару державним стандартам України (ДСТУ). Отже, в даному випадку дискримінація відсутня, в тому числі по відношенню до вітчизняних та іноземних учасників.
По-третє, Наказом Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» N 247 від 09.10.2000 висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Крім того, об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні
документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Товар, що є предметом закупівлі може мати шкідливий вплив на здоров'я людини, тому Замовником встановлено вимогу про надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Замовник зауважує, що чинним законодавством України встановлено порядок отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи і тому кожен учасник може отримати його для участі в процедурі закупівлі. В такому разі, дискримінація відсутня, оскільки кожен учасник згідно чинного законодавства України може отримати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. До речі, Вами також не було вказано причини неможливості отримання вказаного документу для участі в закупівлі. Замовник додатково зауважує, що п. 3.1. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затв. Наказом Міністерства охорони здоров'я України 09.10.2000р. №247 державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт. Поняття «експертиза» згідно Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затв. Наказом Міністерства охорони здоров'я України 09.10.2000р. №247 є скороченим поняттям від словосполучення «державна санітарно-гігієнічна експертиза». В такому разі, висновок не отримується у разі якщо вже наявний висновок, що отриманий за результатом державної санітарно-гігієнічної експертизи. Сертифікат міжнародного зразка TÜV SÜD «Technische Überwachungs-Verein» не є рівнозначним документом висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи згідно чинного законодавства України.
По-четверте, згідно ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Отже, згідно чинного законодавства України будь-який учасник може отримати декларацію відповідності та сертифікат відповідності добровільно для участі в закупівлі без будь-яких проблем. В такому разі, дискримінація відсутня, оскільки кожен учасник згідно чинного законодавства України може отримати декларацію відповідності та сертифікат відповідності. До речі, Вами також не було вказано причини неможливості отримання вказаних документів для участі в закупівлі.
Враховуючи вище вказане, Замовником було розроблено тендерну документацію згідно чинного законодавства України, а тому вимога не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

23 жовтня 2020 14:47
Скарга-вимога.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-19-004030-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КОНСАЛТ-ВМ", Код ЄДРПОУ:42163431
Дата подання: 11 листопада 2020 15:31
щодо встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Відповідно до частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами (надалі - Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 17 частини 1 статті 1 Закону «орган оскарження - Антимонопольний комітет України». Державна установа «Управління збірних команд та забезпечення спортивних заходів «Укрспортзабезпечення» 19.10.2020 оголосила закупівлю ЦБД UA-2020-10-19-004030-b (d48fb1fe8f5346488ad078a226f59e62) Предмет закупівлі - ДК 021:2015: 37440000-4 Інвентар для фітнесу ( батутна сітка- 3 шт., комплект пружин (118ш.) – 4 комплекти, батут- 3 шт. з очікуваною вартістю - 2 706 452,00 грн. Товариство з обмеженою відповідальністю «Консалт-ВМ» (далі - Скаржник), як потенційний учасник процедури закупівлі, вважає, що Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію та порушують основні принципи Закону, зокрема: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. Під час вивчення тендерної документації (надалі - документація) було виявлено дискримінаційний підхід, у переліку вимог тендерної документації, що відповідно до ст. 5, 6 ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» можуть обмежувати конкуренцію та призводити до дискримінації учасників. Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно до статті 25 ЗУ «Про публічні закупівлі», порядок подання тендерних пропозицій передбачає завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Виходячи зі статті 3 та відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги. Закон України «Про публічні закупівлі» забороняє дискримінацію учасників та зобов’язує замовників забезпечити вітчизняним та іноземним учасникам рівні умови участі у процедурах українських закупівель. Даний принцип здійснення закупівель в першу чергу повинен знайти своє відображення у тендерній документації. Інформуємо, що продукція іноземного походження може мати сертифікати до яких не будуть застосовані державні стандарти України (ДСТУ). За можливості варто передбачати їх аналоги, серед яких можуть бути європейські або міжнародні стандарти. В технічних (якісних) вимогах до предмету закупівлі серед переліку умов зазначені: - сканкопія діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - сертифікат відповідності, або висновок органу сертифікації стосовно необов’язкового проведення сертифікації; Звертаємо увагу Комісії, що відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи; Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Із змісту визначення поняття «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» вбачається, що метою її проведення є дослідження саме об’єкта експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини і є обов’язком для виконання саме власника об'єкта експертизи. Згідно з п. 3.1. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затв. Наказом Міністерства охорони здоров'я України 09.10.2000р. №247 державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт. Повідомляємо, що ми як учасник, на такі об’єкти закупівлі маємо сертифікати міжнародного зразка TÜV SÜD «Technische Überwachungs-Verein» з маркуванням GS – знак якості «Гарантована безпека», який вказує на дотримання вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Крім цього, маємо сертифікати Міжнародної Федерації гімнастики (FIG), який у свою чергу підтверджує що зазначені товари, пристрої дотримуються норм FIG і тому можуть бути використані на заходах FIG, Олімпійських іграх у світі, чемпіонатів світу, світових ігор, а також в континентальних союзах або афілійованих федераціях . Звертаємо вашу увагу, що продукція, яка має сертифікати FIG проходить чотири етапи: практичне випробування, тестування в одному з визнаних випробувальних інститутів FIG (а саме: Університет Альберта Людвіга з Фрайбурга (GER),Токійський технологічний інститут (JPN)), відповідність статутам, правилам та правилам FIG, а також положенням, що стосуються міжнародного законодавства та арбітражу, лише після вищезазначених етапів видається сертифікат. Підсумовуючи вищевикладене, ми як учасник закупівлі маємо сертифікати міжнародного зразка, однак повинні отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат відповідності, або висновок органу сертифікації стосовно необов’язкового проведення сертифікації та декларацію відповідності згідно вимог ДСТУ ISO/ІЕС 17050-1:2006, що у свою чергу також вказує на дотримання вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Повідомляємо, що з 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до декрету КМУ від 10 травня 1993 року №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію». Що передбачає відсутність обов’язковості наявності української сертифікації або стандартизації та пріоритетність європейською сертифікації. Додатково повідомляємо, що Наказ 01.02.2005 № 28, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України, 4 травня 2005 р. за № 466/10746 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» втратив чинність. Відповідно до ч.1 статті 56 Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами ,Україна вживає необхідних заходів з метою поступового досягнення відповідності з технічними регламентами ЄС та системами стандартизації, метрології, акредитації, робіт з оцінки відповідності та ринкового нагляду ЄС та зобов’язується дотримуватися принципів та практик, викладених в актуальних рішеннях та регламентах ЄС. Також визначається, що основним напрямом реформування національних систем стандартизації, сертифікації, акредитації є їх адаптація і зближення з міжнародною та європейською практикою. Таким чином, на основі наведених вище законодавчих норм можемо зробити висновок про орієнтованість України на стандарти сертифікації, які використовуються в ЄС. Визнання на офіційному рівні того, що сертифікація товарів у ЄС забезпечує значно вищий рівень захисту прав споживачі порівняно із системою українською та користується довірою у всьому світі. Враховуючи вищевикладене, вимога в тендерній документації щодо наявності висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікату саме українського зразка призводить до зайвої бюрократії, дискримінації нас як учасника та жодним чином не покращує становище учасника, а лише ускладнює участь в публічній закупівлі для компаній, що можуть виконати інші вимоги тендерної заявки. У зв’язку з цим просимо: 1) Додати до переліку необхідних технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі щодо наявності української сертифікації альтернативний варіант з міжнародними сертифікатами; Також доводимо до відома Колегії, що 04 лютого 2020 року Державна установа «Управління збірних команд та забезпечення спортивних заходів «Укрспортзабезпечення» вже оголошувала тендер на закупівлю «Інвентар для стрибків на батуті (довгостроковий) - 239 , ДК 021:2015:37440000-4: Інвентар для фітнесу Батутна сітка – 2 шт. (ціна за одиницю не вище - 145 018,00 грн) Пружини для батуту – 2 (комплект). (ціна за одиницю не вище - 45 107,00 грн) Батут – 2 шт. (ціна за одиницю не вище - 697 140,00 грн) з очікуваною вартістю - 1 774 530,00 грн.» В тендерній документації також були вказані дискримінаційні вимоги: В технічних (якісних) вимогах до предмету закупівлі серед переліку умов зазначені: - сканкопія діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - сертифікат відповідності, або висновок органу сертифікації стосовно необов’язкового проведення сертифікації; Але згідно вимоги про «Невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства», номер вимоги: UA-2020-02-04-002531-a.c2 Замовник вніс зміни в тендерну документацію, та виправив дискримінаційні вимоги Тендерної Документації , виклавши їх в наступній редакції: «В складі пропозиції надається сканкопія з оригіналу сертифікату Міжнародної Федерації гімнастики (FIG) виробника товару та сканкопія діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (або аналогічний висновок уповноваженого органу, який вказує на дотримання вимог безпеки для здоров'я і життя людини).» «На товар, що закуповується в складі пропозиції повинно бути надано сертифікат відповідності, а у разі якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації учасники надають відповідний лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав необов’язковості проведення такої сертифікації та декларацію відповідності (від учасника) згідно вимог ДСТУ ISO/ІЕС 17050-1:2006» Вищенаведені торги були відмінені: «Керуючись дорученням Міністра молоді та спорту України від 31.03.2020 № 4 – Д, враховуючи розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 234 «Про скасування постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 187», проєкт Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Держаний бюджет України на 2020 рік» (реєстраційний номер 3279 від 29.03.2020), відповідно до рішення Міжнародного олімпійського комітету та Уряду Японії щодо перенесення у зв’язку із світовою пандемією короновірусної інфекції COVID-19 Ігор ХХХІІ Олімпіади 2020 року на літо 2021 року. Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.» 19.10.2020 року оголошуючи закупівлю ЦБД UA-2020-10-19-004030-b (d48fb1fe8f5346488ad078a226f59e62) Замовник знову вносить завідомо дискримінаційні вимоги до тендерної документації, та не вносить зміни в тендерну документацію незважаючи на вимоги потенційних учасників, мотивуючи це тим , що згідно чинного законодавства України будь-який учасник може отримати декларацію відповідності та сертифікат відповідності добровільно для участі в закупівлі без будь-яких проблем. Замовник зазначає у відповіді на вимогу, що будь-який учасник може отримати добровільно декларацію відповідності та сертифікат відповідності, тобто отримання сертифікату або декларації, є вільне волевиявлення Учасника, але згідно тендерної документації, Замовник зобов’язує примусово отримати сертифікат або декларацію відповідності, чим грубо порушує права потенційного Учасника. З огляду на вищевикладене, Скаржник вбачає у вказаних діях Замовника ознаки змови та порушень, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник під час проведення даної та інших процедур закупівлі грубо порушує принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності при здійснення закупівель, принципи об’єктивної та неупередженої оцінки, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Виходячи з наведеного вище, керуючись статтями 3, 5, 8, 18, 22 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення по суті цієї Скарги. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 4. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації у відповідності до обставин та пунктів, викладених у даній Скарзі. 5. Провести перевірку викладених у скарзі доводів, що стосуються порушень Замовника та наявності анти конкурентних узгоджених дій. Директор Нейолова Ю. П.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 листопада 2020 18:46
рішення від 13.11.2020 № 21131+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2020 18:45
інформація про перенесення від 25.11.2020 № 18608.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 20:06
рішення від 01.12.2020 №22230.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2020 20:57

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

17 листопада 2020 16:45
лист про перенос (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛЕНУС ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ 2 698 000,00
UAH з ПДВ
2 698 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХОПТТОРГ" 2 705 000,00
UAH з ПДВ
2 705 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 22:33
Електронний підпис
18 грудня 2020 22:33
Довідка1.pdf
18 грудня 2020 22:33
Довідка.jpg
14 грудня 2020 01:34
Dovidka_20308831390660461482.pdf.p7s
14 грудня 2020 01:34
Електронний підпис
11 грудня 2020 00:01
Dovidka.pdf
11 грудня 2020 00:01
Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2020 00:01
Довідка.pdf
11 грудня 2020 00:01
Довідка ст.17.pdf
11 грудня 2020 00:01
Електронний підпис
13 листопада 2020 16:58
Електронний підпис
13 листопада 2020 16:57
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛЕНУС ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХОПТТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛЕНУС ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3166408972
Переможець 2 698 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 12:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛЕНУС ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3166408972
2 698 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 31 грудня 2020 11:32
Кінець періоду оскарження: 11 січня 2021 00:00
Дата відміни: 11 січня 2021 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Документи:
31 грудня 2020 11:30
Електронний підпис
31 грудня 2020 11:30
Протокол рішення відмінення торгів.docx