Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 03220000-9 овочі, фрукти та горіхи (буряк (код ДК 021-2015 - 03221111-7), морква (код ДК 021-2015 - 03221112-4), цибуля (код ДК 021-2015 - 03221113-1), капуста свіжа білокачанна (код ДК 021-2015 - 03221410-3), часник (код ДК 021-2015 - 03221110-0), яблука (код ДК 021-2015 - 03222321-9), банани (код ДК 021-2015 - 03222111-4), апельсин (код ДК 021-2015 - 03222220-1), мандарин (код ДК 021-2015 - 03222240-7), виноград (код ДК 021-2015 - 03222341-5), зелень кропу (код ДК 021-2015 - 03221300-9), зелень петрушки (код ДК 021-2015 - 03221300-9), цибуля зелена (код ДК 021-2015 - 03221113-1))
Очікувана вартість
460 240,00 UAH
UA-2020-10-19-002151-c ca3f290c87b14711bcadd3f7c7cd785f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Тіщенко

+380577255489 pansionat007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05425307
Місцезнаходження: 61177, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Ігоря Муратова, буд. 7
Контактна особа: Валентина Тіщенко
+380577255489
pansionat007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 11:21
Очікувана вартість: 460 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 301,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12009 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20940 кілограми
буряк (код ДК 021-2015 - 03221111-7), морква (код ДК 021-2015 - 03221112-4), цибуля (код ДК 021-2015 - 03221113-1), капуста свіжа білокачанна (код ДК 021-2015 - 03221410-3), часник (код ДК 021-2015 - 03221110-0), яблука (код ДК 021-2015 - 03222321-9), банани (код ДК 021-2015 - 03222111-4), апельсин (код ДК 021-2015 - 03222220-1), мандарин (код ДК 021-2015 - 03222240-7), виноград (код ДК 021-2015 - 03222341-5), зелень кропу (код ДК 021-2015 - 03221300-9), зелень петрушки (код ДК 021-2015 - 03221300-9), цибуля зелена (код ДК 021-2015 - 03221113-1)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця І. Муратова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Мова тендерної пропозиції - українська. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 10:11
Перелік змін_.doc
21 жовтня 2020 10:11
ТД_фрукти_НР.doc
21 жовтня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 10:11
Перелік змін_.doc
21 жовтня 2020 10:11
ТД_фрукти_НР.doc
19 жовтня 2020 10:28
ТД_фрукти (2).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Боброва Ірина Зігмундівна 433 476,00
UAH з ПДВ
433 476,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Іванова Олена Леонідівна 460 200,00
UAH з ПДВ
460 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 11:57
ФОП Боброва І.З. 2 ч..pdf
04 листопада 2020 11:57
ФОП Боброва І.З. 1 ч..pdf
04 листопада 2020 11:57
ФОП Боброва І.З. 4 ч..pdf
04 листопада 2020 11:57
ФОП Боброва І.З. 3 ч..pdf
04 листопада 2020 11:57
ФОП Боброва І.З. 5 ч..pdf
04 листопада 2020 11:57
Забезпечення.rar

Публічні документи

28 жовтня 2020 19:43
свідоцтво СК.pdf
28 жовтня 2020 19:43
ліцензія СК.pdf
28 жовтня 2020 19:43
scan_0018082_001.pdf
28 жовтня 2020 19:43
scan_0018082_005.pdf
28 жовтня 2020 19:43
scan_0018082_018.pdf
28 жовтня 2020 19:43
scan_0018082_017.pdf
28 жовтня 2020 19:43
scan_0018082_016.pdf
28 жовтня 2020 19:43
scan_0018082_011.pdf
28 жовтня 2020 19:43
scan_0018082_014.pdf
28 жовтня 2020 19:43
scan_0018082_013.pdf
28 жовтня 2020 19:43
scan_0018082_003.pdf
28 жовтня 2020 19:43
scan_0018082_012.pdf
28 жовтня 2020 19:43
scan_0018082_015.pdf
28 жовтня 2020 19:43
scan_0018082_002.pdf
28 жовтня 2020 19:43
scan_0018082_010.pdf
28 жовтня 2020 19:43
scan_0018082_009.pdf
28 жовтня 2020 19:43
scan_0018082_008.pdf
28 жовтня 2020 19:43
scan_0018082_004.pdf
28 жовтня 2020 19:43
scan_0018082_007.pdf
28 жовтня 2020 19:43
scan_0018082_006.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Боброва Ірина Зігмундівна

Фізична особа-підприємець Іванова Олена Леонідівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Боброва Ірина Зігмундівна
#2228158946
Переможець 433 476,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Боброва Ірина Зігмундівна
#2228158946
433 476,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 17:37
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 12:28
доп угода 5 до дог 48 фрукти.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 12:25
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 22:08
доп угода 20 процентов.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 22:04
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 12:08
ДУ фрукти.pdf зміни до договору
21 січня 2021 12:06
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 16:44
Дод уг № 2 Дог № 48.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 21:05
Дод угода № 1 від 30.12.20 до Дог № 48.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:02
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 13:07
дог 48.pdf укладений
24 листопада 2020 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 1.4., 7.2., 7.5., 7.11. Договору, зменшено обсяги закупівлі. Специфікацію – Додаток 1 до Договору викладено в новій редакції. Зменшено ціну Договору на 115431,01 грн. Пункт 2.1. Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 31.03.2021 року
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 380 434,10
UAH