Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення науково-проектної документації на: «Ремонт (реставраційний) покрівлі та системи опалення будівлі комунального закладу «Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа № 9 Харківської міської ради» за адресою: 61140, м. Харків, вул. Чугуївська, будинок 35 (пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення, охоронний № 346)»
Очікувана вартість
450 324,30 UAH
UA-2020-10-19-001623-b e8c5abf8c3514f258063803aad591425
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токаренко Світлана

380577252791
380577252793
s_tokarenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146280
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Московський, 38
Контактна особа: Токаренко Світлана
380577252791,380577252793
s_tokarenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 10:00
Очікувана вартість: 450 324,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 251,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Пропозиція складається українською мовою. Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення науково-проектної документації на: «Ремонт (реставраційний) покрівлі та системи опалення будівлі комунального закладу «Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа № 9 Харківської міської ради» за адресою: 61140, м. Харків, вул. Чугуївська, будинок 35 (пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення, охоронний № 346)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61140, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Чугуївська, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі підписаного акту здачі-приймання виконаних робіт. Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 5 банківських днів з дня отримання акту здачі-приймання виконаних робіт в межах бюджетних асигнувань на 2020 рік. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник сплачує вартість виконаних робіт протягом 5 банківських днів з моменту поновлення бюджетного фінансування та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок. Місцезнаходження Замовника: 61001, Україна, Харківська обл., м. Харків, проспект Московський, 38. Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 11:16
проект договору.docx
19 жовтня 2020 11:15
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" 270 000,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 16:09
Електронний підпис
28 жовтня 2020 16:01
7- відгук.pdf
28 жовтня 2020 15:58
7- відгук.pdf
28 жовтня 2020 15:56
5- довідка -пояснення.pdf
28 жовтня 2020 13:46
15-копія Статуту.pdf
28 жовтня 2020 13:45
18-загальні відомості.pdf
28 жовтня 2020 13:45
Гарантия_264_Авега.zip
28 жовтня 2020 13:45
16-копія витягу ПДВ.pdf
28 жовтня 2020 13:45
3-копії сертифікатів.pdf
28 жовтня 2020 13:45
17-довідка про санкції.pdf
28 жовтня 2020 13:45
1-детальний опис.pdf
28 жовтня 2020 13:45
8-копія ISO.pdf
28 жовтня 2020 13:45
5-довідка-пояснення.pdf
28 жовтня 2020 13:45
9-про субпідрядників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
Переможець 270 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 10:49

Документи

30 жовтня 2020 10:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2020 10:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 14:03
Дод. угода 1.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 13:59
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 13:25
Договір 140 на проектну документацію.pdf укладений
05 листопада 2020 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пунк 4.1. договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 270 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 000,00 UAH)