Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл, стіл письмовий)
Очікувана вартість
4 155,00 UAH
UA-2020-10-19-000553-b 7db52b10ae934ceaa147b3c917021054
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макієнко Михайло Юрійович

380577121094
380577124106
ritual.kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03354394
Місцезнаходження: 61012, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Конторська (Червоножовтнева), б.3
Контактна особа: Макієнко Михайло Юрійович
380577121094,380577124106
ritual.kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


ДК 021:2015 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл, стіл письмовий)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
ДК 021:2015 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл, стіл письмовий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Харків, вул. Конторська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем здійснюється за загальною ціною товару шляхом переказу відповідних грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у розмірі предоплати 100% Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

19 жовтня 2020 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Медведєв В.С.
#3058010777
Переможець 4 155,00
UAH
19 жовтня 2020 09:39

Документи

19 жовтня 2020 09:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 09:43