Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за проведенням будівельних робіт на об'єкті: "Капітальний ремонт з заміною дверних заповнень на металопластикові у під'їздах житлового будинку №2 по вул.Баха в м.Бердянськ, Запорізької області
Очікувана вартість
526,00 UAH
UA-2020-10-19-000184-b 70abf3f220de4703b0b440820aa6899e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калагірєва Галина Віталіївна

+380615335364 gv.kalagireva@bmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25969699
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., місто Бердянськ, площа Єдності, будинок 2
Контактна особа: Калагірєва Галина Віталіївна
+380615335364
gv.kalagireva@bmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічний нагляд за проведенням будівельних робіт на об'єкті: "Капітальний ремонт з заміною дверних заповнень на металопластикові у під'їздах житлового будинку №2 по вул.Баха в м.Бердянськ, Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, м.Бердянськ, вул. Баха, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71248000-8 — Технічний нагляд за проектами та документацією

Тендерна документація

19 жовтня 2020 08:47
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ляшенко Ю.О.
#2148404396
Переможець 526,00
UAH
19 жовтня 2020 08:55

Документи

19 жовтня 2020 08:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до підпункту 3.1 розділу 3 "Вартість робіт і поряд розрахунків", виклавши їх у наступній редакції: 526.00, та внести зміни до підпункту 5.1 розділу 5 "Термін та строки викоанння робіт " до 31.12.2020
Номер договору про закупівлю: 375
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML