Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування (Лот 1- Шафа пекарська, плити електричні промислові, марміт, універсальна холодильна шафа, скриня морозильна, ванни мийні; Лот 2 - Ванна мийна, столи виробничі, стелажі кухонні зварні)
Очікувана вартість
248 723,00 UAH
UA-2020-10-18-000001-c ● e117e064d5f24e1c8ec8d8a1ccee4e34
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Новороздільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26454595 |
Місцезнаходження: | 81652, Україна , Львівська обл., Новий Розділ, вул. Шашкевича, 11а |
Контактна особа: |
Коник Ганна Степанівна +380326130195 nr_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для здійснення закупівлі Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування (Лот 1- Шафа пекарська, плити електричні промислові, марміт, універсальна холодильна шафа, скриня морозильна, ванни мийні; Лот 2 - Ванна мийна, столи виробничі, стелажі кухонні зварні) тендерним комітетом проводились процедури відкритих торгів. Оголошення опубліковано в електронній системі закупівель через авторизований електронний торговельний майданчик 17.08.2020 р. (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-08-17-000225-a). Однак, для участі не було подано жодної тендерної пропозиції. Дана процедура автоматично відмінена електронною системою на підставі абз. 1 п. 1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «ч. 2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Звіт про результати процедури закупівлі автоматично сформовано електронною системою - 02 вересня 2020 р. Після відміни першої процедури відкритих торгів, тендерним комітетом повторно оголошено про проведення відкритих торгів. Оголошення опубліковано через авторизований електронний торговельний майданчик 03.09.2020 р. (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-09-03-006246-b). Під час проведенні другої процедури знову не було подано жодної тендерної пропозиції. Дана процедура автоматично відмінена електронною системою на підставі абз. 1 п. 1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «ч. 2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Звіт про результати процедури закупівлі автоматично сформовано електронною системою - 28 вересня 2020 р. Враховуючи те, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, наявні обґрунтовані підстави для обрання саме переговорної процедури для закупівлі Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування (Лот 1- Шафа пекарська, плити електричні промислові, марміт, універсальна холодильна шафа, скриня морозильна, ванни мийні; Лот 2 - Ванна мийна, столи виробничі, стелажі кухонні зварні) на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «2. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Відповідно до ст. 40 Закону замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. До переговорів запрошено учасника ФО-П РАШЕВСЬКА ГАННА ВІТАЛІЇВНА, яка займається відповідним видом діяльності. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. 1. Звіт про результати процедури закупівлі від 02 вересня 2020 р. 2. Звіт про результати процедури закупівлі від 28 вересня 2020 р.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2020 03:34 |
Оскарження наміру укласти договір: | 29 жовтня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Тендерна документація
18 жовтня 2020 01:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування (Лот 1- Шафа пекарська, плити електричні промислові, марміт, універсальна холодильна шафа, скриня морозильна, ванни мийні) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 221 855,00 UAH без ПДВ |
Позиції
8 шт
Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування (Лот 1- Шафа пекарська, плити електричні промислові, марміт, універсальна холодильна шафа, скриня морозильна, ванни мийні)
ДК 021:2015: 39312200-4 — Обладнання для їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 листопада 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється після поставки всього обсягу товару на підставі наданої Постачальником видаткової накладної на товар, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі. Строк оплати за поставлений товар буде здійснена - протягом 20 робочих днів з моменту підписання видаткових накладних, але в будь якому випадку після виділення коштів на придбання товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець РАШЕВСЬКА ГАННА ВІТАЛІЇВНА #3256115867 |
Переможець |
221 855,00
UAH
|
18 жовтня 2020 03:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2020 12:55
|
Договір | укладений |
02 листопада 2020 11:50
|