Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання матеріалів для проведення капітального ремонту внутрішньо-будинкової системи централізованого опалення будинку №34 по вул. Дружби м.Торецьк Донецької області
Очікувана вартість
246 661,00 UAH
UA-2020-10-17-000097-c 572161b3fac24337b21f862562248f7b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Іванович Руденко

+380508693313 aosbbnewyork2017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АСОЦІАЦІЯ ОБ'ЄДНАНЬ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНИХ БУДИНКІВ "НЬЮ-ЙОРК"
Код ЄДРПОУ: 40983508
Місцезнаходження: 85294, Україна , Донецька обл., місто Торецьк, селище міського типу Новгородське, вул. Шкільна, 18
Контактна особа: Іван Іванович Руденко
+380508693313
aosbbnewyork2017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2020 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 16:15
Очікувана вартість: 246 661,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 233,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штуки
придбання матеріалів для проведення капітального ремонту внутрішньо-будинкової системи централізованого опалення будинку №34 по вул. Дружби м.Торецьк Донецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, Торецьк, Дружби, будинок 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 44163000-0 — Труби та арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 10:08
Тендерна Документація опалення Дружби 34 редаговано 5.docx
03 листопада 2020 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 23:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2020 09:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 10:08
Тендерна Документація опалення Дружби 34 редаговано 5.docx
21 жовтня 2020 23:02
Тендерна Документація опалення Дружби 34 редаговано 4.docx
21 жовтня 2020 09:40
Тендерна Документація опалення Дружби 34 редаговано 3.docx
19 жовтня 2020 10:40
Тендерна Документація опалення Дружби 34 редаговано 2.docx
17 жовтня 2020 09:54
Тендерна Документація опалення Дружби 34 редаговано.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги згідно тендерної документації.
Дата подання: 18 жовтня 2020 18:59
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 10:36
Добрий вечір 1.Просимо дати пояснення стосовно строків постачання матеріалів у пропозиції вказано 15.10.2020року 2.Просимо дати уточнення стосовно труб які мають постачатися ,тільки вказані у технічному завданні або аналоги або інші.
Відповідь: Доброго дня. 1 Тендерну документацію щодо строків постачання матеріалів виправимо. Строк постачання 05.11.2020 року. 2. Труба може бути запропонована інша (аналог), але така, що має сертифікати якості.Також розглядається варіант з скловолокном замість алюмінію. Перевагу надаємо бренду Evci Plastik.
Вимоги згідно тендерної документації.
Дата подання: 19 жовтня 2020 12:04
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 12:46
Добрий день у розділу ІV п.1тендерної документації останній строк строк подання пропозиції вказан 15.10.2020року але тендерна документація викладена 17.10.2020року?
Відповідь: Вже зробили коригування
Вимоги згідно тендерної документації.
Дата подання: 19 жовтня 2020 13:17
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 09:41
У розділі ІV п.1 строк подання пропозицій до 15.10.2020 року просимо Вас надати пояснення як подати пропозицію
Відповідь: змінено на 05.11.2020 року
Запитання по технічному завданню
Дата подання: 21 жовтня 2020 11:30
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 23:03
Доброго дня Просимо Вас дати пояснення щодо вимог вказаних у додатку 3 Термін постачання: до 15.10.2020 року, однією партією, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання заявки.
Відповідь: Тендерна документація відредагована
Вимоги згідно тендерної документації.
Дата подання: 22 жовтня 2020 14:23
Дата відповіді: 03 листопада 2020 10:11
Доброго дня Прошу зробити уточнення стосовно строків поставки а саме: Термін постачання: до 05.11.2020 року, однією партією, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання заявки. Сьогодні 22.10 2020 року торги мають пройти з 03.11.2020 року після закінчення торгів треба розглянути пропозиції мінімум до 05.11.2020 договір можливо заключити не ранійш чим через 10 календарних днів та не пізніше 20днів тобто договір від 15.11.2020року. Вимогаємо встановити реальні строки постачання а не займатися підтосуванням вказуючи строк постачання до 05.11.2020року. Постачання товарів до 05.11.2020року неможливо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація відредагована. Перегляньте її будь-ласка.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-10-000001 ● 24ccb78ab9704be192a9b21eaffd7f05
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 листопада 2020 08:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
09.11.2020 № 51
м. Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління від 09.11.2020 № 51
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. АСОЦІАЦІЯ ОБ'ЄДНАНЬ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНИХ БУДИНКІВ "НЬЮ-ЙОРК" UA-2020-10-17-000097-c 17.10.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-11-10 20:29:05

АОСББ "Нью-Йорк"

Доброго вечора. Підкажіть будь-ласка у чому буде полягати перевірка? Асоціація ОСББ "Нью-Йорк" вперше залучає таки кошти від місцевого бюджету. Фахівців, які можуть супроводжувати ведення публічних закупівель (відкрити торги) у штаті немає. ми зацікавлені у прозорості та відкритості проведення торгів. Якщо ми щось робимо не так як тореба прохання підказати задля непушення таких помилок у подальшому. Дякую!

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2020-11-11 18:40:04

Відповідь на пояснення з власної ініціативи

Відповідно частині першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади,що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).
Головні завдання, функції та правові основи діяльності органів державного фінансового контролю визначено Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Положенням про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженим наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 та статтею 113 Бюджетного кодексу України.
Моніторинг закупівлі Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (далі – Управління) здійснюється за наявності підстав та у порядку, визначених статтею 8 Закону, в тому числі за даними автоматичних індикаторів ризиків, відповідно до статті 7 цього Закону.
Згідно частини шостої статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадовою особою Управління буде складено та підписано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником Управління або його заступником. Такий висновок буде оприлюднено в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Відповідно частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв'язку з тим, що закупівля на придбання матеріалів для проведення капітального ремонту внутрішньобудинкової системи централізованого опалення будинку №34 по вул. Дружби м.Торецьк Донецької області, яка оголошена 17.10.2020 року, не відбулась з причини відсутності достатньої кількості учасників, усунути наразі виявлені порушення не має можливості. Результати моніторинга та виявлені порушення розгянуті та опрацьовані. Також зазначаємо, з метою дотримання норм чинного законодавства України та запобіганню порушень у сфері публічних закупівель, результати моніторинга будуть враховані при проведені закупівель в подальшому.

2020-11-13 10:47:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону.)
  3. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "EVCI PLASTIK" 188 362,24
UAH з ПДВ
188 362,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "EVCI PLASTIK"

Інформація про відміну

Дата відміни
11 листопада 2020 16:15
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій