Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки вхідних дзвінків з питань надання інформаційно-консультаційних послуг
Incoming call processing services on the provision of information and consulting services
Очікувана вартість
8 812 800,00 UAH
UA-2020-10-16-010814-c 60589cf26de2420dbd8f678354cf598d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Вархомій

+380443232078 varkhomii-ii@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Ілона Вархомій
+380443232078
varkhomii-ii@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Васянович Тетяна Борисівна
+380443231405
vasianovych-tb@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta"
National ID: 21560045
Contact point: Ilona Varkhomiy
+380443232078
varkhomii-ii@ukrposhta.ua
Additional contacts: Васянович Тетяна Борисівна
+380443231405
vasianovych-tb@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 20:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 13:26
Очікувана вартість: 8 812 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 064,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 16 жовтня 2020 17:17
Enquiries until: 09 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 15 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 листопада 2020 20:00

Information

Estimated total value: 8 812 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 44 064 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обробки вхідних дзвінків з питань надання інформаційно-консультаційних послуг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79512000-6 — Кол-центри

Incoming call processing services on the provision of information and consulting services
CPV: 79512000-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником відповідно до виставленого рахунку-фактури впродовж десяти (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Хрещатик, 22. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість РМ
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:29
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 17:00
Добрий день, в документації та ТЗ вказано, що необхідно не менше 70 РМ. Уточніть, будь ласка, одразу необхідні ці 70 РМ чи можна почати з меншої кількісті та збільшувати протягом певного часу? (технічні потужності та приміщення дозволяють розмістити 70+ РМ)
Відповідь: Доброго дня. На дату початку надання Послуг у Виконавця повинно буди не менше 50% робочих місць від заявленої максимальної кількості ( 70 робочих місць ).
Збільшення до 70 робочих місць виконавець організовує протягом 14 календарних днів з дати початку надання Послуг.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 грудня 2020
UA-2020-10-16-010814-c60589cf26de2420dbd8f678354cf598d
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2020 10:44
ТОВ "ТЕЛЛ2ТЕЛЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2020 15:22
CCIG GROUP Sp. z o.o. Документи
Допущено до аукціону
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 17:29
ТОВ "ЕКОЛЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЄКС360" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТС-ІНФО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2020 16:55
ТОВ "БЕРД СЕРВІС КОМПАНІ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 16:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМПЛІ КОНТАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 16:44

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: У довідці про аналогічні договори зазначена інформація про дату укладення договору з ТОВ «СПОРТМАСТЕР-УКРАЇНА», яка суперечить відомостям, що наведені у самому договорі та у рекомендаційному листі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1. Додатку №1 до Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двох) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, інформації про обсяг оброблених дзвінків на місяць (сукупні обсяги за аналогічними договорами не повинні бути менше, ніж 160 000 дзвінків на місяць), номеру та дати укладення договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з обробки вхідних дзвінків.

Документи

19 листопада 2020 20:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 листопада 2020 11:11
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:20
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:20
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:19
Протокол.pdf
18 листопада 2020 12:19
Протокол призначення.pdf
18 листопада 2020 12:19
Тех.спец Додаток 3.pdf
18 листопада 2020 12:19
Лист Гарантія Додаток 2.pdf
18 листопада 2020 12:19
Рекомендаційні листи.rar
18 листопада 2020 12:19
Договори.rar

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: Згідно довідки про аналогічні договори, що надана учасником, предметом договорів укладених з ПрАТ Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» та з ТОВ «ВФК «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» є послуги з обробки/виконання вихідних дзвінків, що суперечить вимогам Тендерної документації. Договір з ПрАТ Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» недоступний для перегляду. Лист-рекомендація від ТОВ «ЕНГЛЕР ЛТД» містить інформацію про надання послуг з вихідних дзвінків, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Договір оренди не підтверджує відповідність пропозиції учасника в частині наявності приміщення площа якого є достатньою для розміщення операторських робочих місць. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1 та п. 3 Додатку №1 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двох) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, інформації про обсяг оброблених дзвінків на місяць (сукупні обсяги за аналогічними договорами не повинні бути менше, ніж 160 000 дзвінків на місяць), номеру та дати укладення договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). - позитивні листи-відгуки (не менше двох) від контрагентів, зазначених у довідці відповідно п.1.1 тендерної документації, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договору, із значенням номерів та дат укладення таких договорів. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з обробки вхідних дзвінків. - аналогічні за предметом закупівлі договори (не менше двох) з додатками (у разі їх наявності), зазначені у довідці відповідно п.1.1. - документи, що підтверджують право власності учасника, оренди (у т.ч. суборенди) або інші права на користування приміщеннями, де розміщені операторські робочі місця (не менше 50). Розрахунок площі, необхідної для розміщення 50 операторських робочих місць здійснюється, виходячи з розміщення одного робочого місця оператора на площі не менше 3 кв.м.

Документи

19 листопада 2020 20:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 15:56
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:54
Договір МАУ.pdf
27 листопада 2020 15:54
Договір 1612-2019-1 ЕНГЛЕР ЛТД.pdf
18 листопада 2020 15:28
5Відомості про учасника.pdf.p7s
18 листопада 2020 15:28
3.2Гарантійний лист.pdf.p7s
18 листопада 2020 15:28
1.3 Договір МАУ.pdf.p7s

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: Надані учасником листи-відгуки не містять номерів та дат укладення аналогічних договорів. У довідці про аналогічні договори дата договору із Національним фондом здоров’я не співпадає з датою укладення у договорі. У довідці про співвиконавців, потужності яких учасник планує залучити для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, не зазначено місцезнаходження співвиконавців. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1. Додатку №1 до тендерної документації та п.9 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двох) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, інформації про обсяг оброблених дзвінків на місяць (сукупні обсяги за аналогічними договорами не повинні бути менше, ніж 160 000 дзвінків на місяць), номеру та дати укладення договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). - позитивні листи-відгуки (не менше двох) від контрагентів, зазначених у довідці відповідно п.1.1 тендерної документації, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договору, із значенням номерів та дат укладення таких договорів. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з обробки вхідних дзвінків. - зазначення інформації (повне найменування, місцезнаходження та код ЄДРПОУ) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.

Публічні документи

02 грудня 2020 14:12
Виправлено Відгук 2
02 грудня 2020 14:12
Виправлено Відгук 1
19 листопада 2020 13:27
Пояснення CCIG Group.pdf
18 листопада 2020 17:58
Виписка CCIG Group.pdf
18 листопада 2020 17:58
Договір _1 CCIG Group 8kk.pdf
18 листопада 2020 17:58
Договір _2 CCIG Group 8kk.pdf
18 листопада 2020 17:58
Відгук _2 CCIG Group 8kk.pdf
18 листопада 2020 17:58
Відгук _1 CCIG Group 8kk.pdf

Документи

19 листопада 2020 20:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 листопада 2020 10:19
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:19
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:16
протокол Шавлюк дир..jpg.p7s
19 листопада 2020 10:16
протокол Шавлюк дир..jpg
19 листопада 2020 10:16
Відомості про учасника.docx.p7s
19 листопада 2020 10:16
Відомості про учасника.docx
19 листопада 2020 10:16
1.3_Договір_24022018_Караван ТВ.pdf

Документи

19 листопада 2020 20:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 листопада 2020 11:19
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:19
Протокол№1.pdf
19 листопада 2020 11:19
Приказ о назначении.pdf
19 листопада 2020 11:19
Опись.pdf
19 листопада 2020 11:19
Выписка.pdf
19 листопада 2020 11:19
Протокол#2.pdf
19 листопада 2020 11:19
Лист рекомендація 2.pdf
19 листопада 2020 11:19
Лист рекомендація 1.pdf
19 листопада 2020 11:19
Лист Гарантія.pdf
19 листопада 2020 11:19
Договір Оренди.pdf
19 листопада 2020 11:19
Довідки.pdf
19 листопада 2020 11:19
Відомості Учасника.pdf
19 листопада 2020 11:19
Аналогічний Договір №2.pdf
19 листопада 2020 11:19
Аналогічний Договір №1.pdf
19 листопада 2020 11:19
Гарантійний Лист.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: У довідці про аналогічні договори невірно зазначена інформація про обсяг оброблених дзвінків на місяць. Зокрема, відносно договору з ПАТ «ДАТАГРУП» інформацію про обсяг дзвінків зазначено у хвилинах. Крім того, форма довідки про аналогічні договори містить графу про надання інформації щодо обсягу здійснених вихідних дзвінків, яка не передбачена чинною редакцією Тендерної документації. У відгуку від ТОВ «Компанія «ДАТАКОЛЛ» не вказано номер та дату договору. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1. Додатку №1 до Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двох) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, інформації про обсяг оброблених дзвінків на місяць (сукупні обсяги за аналогічними договорами не повинні бути менше, ніж 160 000 дзвінків на місяць), номеру та дати укладення договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). - позитивні листи-відгуки (не менше двох) від контрагентів, зазначених у довідці відповідно п.1.1 тендерної документації, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договору, із значенням номерів та дат укладення таких договорів. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з обробки вхідних дзвінків.

Документи

19 листопада 2020 20:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 грудня 2020 17:02
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:01
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:01
Довідка ст.17. ч.6 п.2,3,8.pdf.p7s
11 грудня 2020 17:01
Довідка ст.17. ч.6 п.2,3,8.pdf
10 грудня 2020 19:11
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:11
Цінова пропозиція.pdf.p7s
10 грудня 2020 19:11
Цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2020 19:11
Наказ на керівника.pdf.p7s
10 грудня 2020 19:11
Наказ на керівника.pdf
10 грудня 2020 19:10
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
10 грудня 2020 19:10
Витяг з ЄДР.pdf
10 грудня 2020 19:10
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:09
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:41
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:41
Відгук Датаколл.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:41
1.1. Довідка.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:41
Відгук Датаколл.pdf
27 листопада 2020 17:41
1.1. Довідка.pdf
27 листопада 2020 17:40
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:47
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:47
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:47
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:47
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:46
Наказ на керівника.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:46
Наказ на керівника.pdf
19 листопада 2020 13:46
Додаток 2_Лист-гарантія ст.17.pdf
19 листопада 2020 13:46
Додаток 3_Тех.специфікація.pdf
19 листопада 2020 13:46
Договір аренди приміщень.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:46
Договір аренди приміщень.pdf
19 листопада 2020 13:46
Переклад договору Астра.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:46
Переклад договору Астра.pdf
19 листопада 2020 13:46
Договір Датаколл.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:46
Договір Датаколл.pdf
19 листопада 2020 13:46
Договір Датагруп.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:46
Договір Датагруп.pdf
19 листопада 2020 13:46
Договір Астра Пейдж.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:46
Договір Астра Пейдж.pdf
19 листопада 2020 13:46
Відгук_Астра Пейдж.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:46
Відгук_Астра Пейдж.pdf
19 листопада 2020 13:46
Відгук Датаколл.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:46
Відгук Датаколл.pdf
19 листопада 2020 13:46
1.1. Довідка.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:46
1.1. Довідка.pdf

Документи

19 листопада 2020 20:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Конфіденційні документи

19 листопада 2020 14:17
рекомендаційний лист_Сокар.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Комерційна таємниця не розкриваємо на тендері іншим участникам

19 листопада 2020 14:17
Рекомендаційний лист Мартін_Трейд.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Комерційна таємниця не розкриваємо на тендері іншим участникам

19 листопада 2020 14:17
Рекомендаційний лист АГРОСІТІ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Комерційна таємниця не розкриваємо на тендері іншим участникам

19 листопада 2020 14:17
Протокол зборів про призначення директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Комерційна таємниця не розкриваємо на тендері іншим участникам

19 листопада 2020 14:17
Наказ про призначення директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Комерційна таємниця не розкриваємо на тендері іншим участникам

19 листопада 2020 14:17
Витяг з реєстру платників ПДВ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Комерційна таємниця не розкриваємо на тендері іншим участникам

19 листопада 2020 14:17
Договір_оренди_БСК_Острог.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Комерційна таємниця не розкриваємо на тендері іншим участникам

19 листопада 2020 14:17
Договір_оренди_БСК_Нетішин.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Комерційна таємниця не розкриваємо на тендері іншим участникам

19 листопада 2020 14:17
Договір_оренди_БСК_Дубно.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Комерційна таємниця не розкриваємо на тендері іншим участникам

19 листопада 2020 14:17
ДОГОВІР_БСК-СОКАР.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Комерційна таємниця не розкриваємо на тендері іншим участникам

19 листопада 2020 14:17
ДОГОВІР_БСК-НП.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Комерційна таємниця не розкриваємо на тендері іншим участникам

19 листопада 2020 14:17
ДОГОВІР_БСК-КЦО.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Комерційна таємниця не розкриваємо на тендері іншим участникам

19 листопада 2020 14:17
2.1.ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Комерційна таємниця не розкриваємо на тендері іншим участникам

19 листопада 2020 14:17
1.1.ДОВІДКА АНАЛОГІЧНИЙ ДОСВІД.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Комерційна таємниця не розкриваємо на тендері іншим участникам

19 листопада 2020 14:17
3.1.ДОВІДКА МАТЕРІАЛЬНО ТЕХНІЧНА БАЗА.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Комерційна таємниця не розкриваємо на тендері іншим участникам

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: У довідці про аналогічні договори номер та дата договору з ТОВ «ВІЖН ТБ» не співпадають із номером та датою договору у відгуку від ТОВ «ВІЖН ТБ». Аналогічні договори надані не в повному обсязі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1. Додатку №1 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двох) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, інформації про обсяг оброблених дзвінків на місяць (сукупні обсяги за аналогічними договорами не повинні бути менше, ніж 160 000 дзвінків на місяць), номеру та дати укладення договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). - позитивні листи-відгуки (не менше двох) від контрагентів, зазначених у довідці відповідно п.1.1 тендерної документації, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договору, із значенням номерів та дат укладення таких договорів. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з обробки вхідних дзвінків. - аналогічні за предметом закупівлі договори (не менше двох) з додатками (у разі їх наявності), зазначені у довідці відповідно до п.1.1 тендерної документації

Документи

19 листопада 2020 20:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: Довідка про аналогічні договори в частині інформації про предмет договорів не містить інформації про саме обробку вхідних дзвінків. Зазначені номер та дата договору з ТОВ «Смарт Солюшнс» у довідці про аналогічні договори і у відгуку не співпадають із відповідними даними у договорі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1. Додатку №1 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двох) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, інформації про обсяг оброблених дзвінків на місяць (сукупні обсяги за аналогічними договорами не повинні бути менше, ніж 160 000 дзвінків на місяць), номеру та дати укладення договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). - позитивні листи-відгуки (не менше двох) від контрагентів, зазначених у довідці відповідно п.1.1 тендерної документації, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договору, із значенням номерів та дат укладення таких договорів. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з обробки вхідних дзвінків.

Документи

19 листопада 2020 20:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 листопада 2020 19:54
Електронний підпис
26 листопада 2020 19:54
Електронний підпис
26 листопада 2020 19:54
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:51
довідка договора уточнений.pdf
19 листопада 2020 15:21
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:21
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:21
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:18
Додаток 3.1 гарантійний лист.pdf
19 листопада 2020 15:18
Довідка_робочі місця.pdf
19 листопада 2020 15:18
Рекомендаційний лист UIA.PDF
19 листопада 2020 15:18
Довідка_договора.pdf
19 листопада 2020 15:18
Довідка_персонал.pdf
19 листопада 2020 15:18
Трудова- Харченко навчання.pdf
19 листопада 2020 15:18
Трудова- Коновал якість.pdf
19 листопада 2020 15:18
Трудова- Левчик якість.pdf
19 листопада 2020 15:18
Договор УКРПОШТА.pdf
19 листопада 2020 15:18
Дадаткова угода УКРПОШТА.pdf
19 листопада 2020 15:18
Довідка_стаття_17.pdf
19 листопада 2020 15:18
Приказ Рижов КС.pdf
19 листопада 2020 15:18
Статут ТОВ Симпли Контакт.pdf
19 листопада 2020 15:18
Протокол зборів статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС"

ТОВ "ТЕЛЛ2ТЕЛЛ"

CCIG GROUP Sp. z o.o.

ТОВ "ЕКОЛЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЄКС360"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТС-ІНФО"

ТОВ "БЕРД СЕРВІС КОМПАНІ"

ТОВ "АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМПЛІ КОНТАКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТС-ІНФО" 6 887 040,00
UAH з ПДВ
5 629 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕЛЛ2ТЕЛЛ" 7 931 520,00
UAH з ПДВ
5 630 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС" 7 629 072,00
UAH з ПДВ
5 630 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОЛЛ" 8 812 800,00
UAH з ПДВ
5 809 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМПЛІ КОНТАКТ" 6 109 017,00
UAH з ПДВ
6 109 017,00
UAH з ПДВ
Документи
CCIG GROUP Sp. z o.o. 6 901 110,00
UAH з ПДВ
6 636 727,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ" 8 812 800,00
UAH з ПДВ
8 724 672,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 17:02
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:01
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:01
Довідка ст.17. ч.6 п.2,3,8.pdf.p7s
11 грудня 2020 17:01
Довідка ст.17. ч.6 п.2,3,8.pdf
10 грудня 2020 19:11
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:11
Цінова пропозиція.pdf.p7s
10 грудня 2020 19:11
Цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2020 19:11
Наказ на керівника.pdf.p7s
10 грудня 2020 19:11
Наказ на керівника.pdf
10 грудня 2020 19:10
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
10 грудня 2020 19:10
Витяг з ЄДР.pdf
10 грудня 2020 19:10
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:09
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:41
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:41
Відгук Датаколл.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:41
1.1. Довідка.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:41
Відгук Датаколл.pdf
27 листопада 2020 17:41
1.1. Довідка.pdf
27 листопада 2020 17:40
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:47
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:47
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:47
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:47
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:46
Наказ на керівника.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:46
Наказ на керівника.pdf
19 листопада 2020 13:46
Додаток 2_Лист-гарантія ст.17.pdf
19 листопада 2020 13:46
Додаток 3_Тех.специфікація.pdf
19 листопада 2020 13:46
Договір аренди приміщень.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:46
Договір аренди приміщень.pdf
19 листопада 2020 13:46
Переклад договору Астра.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:46
Переклад договору Астра.pdf
19 листопада 2020 13:46
Договір Датаколл.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:46
Договір Датаколл.pdf
19 листопада 2020 13:46
Договір Датагруп.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:46
Договір Датагруп.pdf
19 листопада 2020 13:46
Договір Астра Пейдж.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:46
Договір Астра Пейдж.pdf
19 листопада 2020 13:46
Відгук_Астра Пейдж.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:46
Відгук_Астра Пейдж.pdf
19 листопада 2020 13:46
Відгук Датаколл.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:46
Відгук Датаколл.pdf
19 листопада 2020 13:46
1.1. Довідка.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:46
1.1. Довідка.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 15:56
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:54
Договір МАУ.pdf
27 листопада 2020 15:54
Договір 1612-2019-1 ЕНГЛЕР ЛТД.pdf
18 листопада 2020 15:28
5Відомості про учасника.pdf.p7s
18 листопада 2020 15:28
3.2Гарантійний лист.pdf.p7s
18 листопада 2020 15:28
1.3 Договір МАУ.pdf.p7s

Публічні документи

30 листопада 2020 11:11
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:20
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:20
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:19
Протокол.pdf
18 листопада 2020 12:19
Протокол призначення.pdf
18 листопада 2020 12:19
Тех.спец Додаток 3.pdf
18 листопада 2020 12:19
Лист Гарантія Додаток 2.pdf
18 листопада 2020 12:19
Рекомендаційні листи.rar
18 листопада 2020 12:19
Договори.rar

Публічні документи

19 листопада 2020 10:19
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:19
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:16
протокол Шавлюк дир..jpg.p7s
19 листопада 2020 10:16
протокол Шавлюк дир..jpg
19 листопада 2020 10:16
Відомості про учасника.docx.p7s
19 листопада 2020 10:16
Відомості про учасника.docx
19 листопада 2020 10:16
1.3_Договір_24022018_Караван ТВ.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 19:54
Електронний підпис
26 листопада 2020 19:54
Електронний підпис
26 листопада 2020 19:54
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:51
довідка договора уточнений.pdf
19 листопада 2020 15:21
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:21
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:21
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:18
Додаток 3.1 гарантійний лист.pdf
19 листопада 2020 15:18
Довідка_робочі місця.pdf
19 листопада 2020 15:18
Рекомендаційний лист UIA.PDF
19 листопада 2020 15:18
Довідка_договора.pdf
19 листопада 2020 15:18
Довідка_персонал.pdf
19 листопада 2020 15:18
Трудова- Харченко навчання.pdf
19 листопада 2020 15:18
Трудова- Коновал якість.pdf
19 листопада 2020 15:18
Трудова- Левчик якість.pdf
19 листопада 2020 15:18
Договор УКРПОШТА.pdf
19 листопада 2020 15:18
Дадаткова угода УКРПОШТА.pdf
19 листопада 2020 15:18
Довідка_стаття_17.pdf
19 листопада 2020 15:18
Приказ Рижов КС.pdf
19 листопада 2020 15:18
Статут ТОВ Симпли Контакт.pdf
19 листопада 2020 15:18
Протокол зборів статут.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 14:12
Виправлено Відгук 2
02 грудня 2020 14:12
Виправлено Відгук 1
19 листопада 2020 13:27
Пояснення CCIG Group.pdf
18 листопада 2020 17:58
Виписка CCIG Group.pdf
18 листопада 2020 17:58
Договір _1 CCIG Group 8kk.pdf
18 листопада 2020 17:58
Договір _2 CCIG Group 8kk.pdf
18 листопада 2020 17:58
Відгук _2 CCIG Group 8kk.pdf
18 листопада 2020 17:58
Відгук _1 CCIG Group 8kk.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТС-ІНФО"

ТОВ "ТЕЛЛ2ТЕЛЛ"

ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС"

ТОВ "ЕКОЛЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМПЛІ КОНТАКТ"

CCIG GROUP Sp. z o.o.

ТОВ "АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТС-ІНФО"
#38589917
Переможець 5 629 999,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 12:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТС-ІНФО"
#38589917
5 629 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 21:09
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 16:43
ВТС-ІНФО від 22.12.2020.pdf укладений
22 грудня 2020 16:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 22 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 948 511,79
UAH (в тому числі ПДВ 824 751,96 UAH)