Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки вхідних дзвінків з питань надання інформаційно-консультаційних послуг
Incoming call processing services for information and consulting services
Очікувана вартість
13 219 200,00 UAH
UA-2020-10-16-010792-c bf5a9b37650a4d0c8ec439e00a137485
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Кутєпова

+380443232078 kutiepova-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Вікторія Кутєпова
+380443232078
kutiepova-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta"
National ID: 21560045
Contact point: Viktoriia Kutiepova
+380443232078
kutiepova-vv@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 16:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 14:52
Очікувана вартість: 13 219 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66 096,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 16 жовтня 2020 17:14
Enquiries until: 09 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 15 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 листопада 2020 16:00

Information

Estimated total value: 13 219 200 UAH including VAT
Minimal lowering step: 66 096 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні.
Розгорнути Згорнути
The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Location of the Customer: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обробки вхідних дзвінків з питань надання інформаційно-консультаційних послуг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79512000-6 — Кол-центри

Incoming call processing services for information and consulting services
CPV: 79512000-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником відповідно до виставленого рахунку-фактури впродовж десяти (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг за умови реєстрації Замовником до дати платежу податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (якщо Виконавець не є платником ПДВ ця умова не застосовується). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2020 20:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 20:39
Перелік змін від 11.11.20.docx
11 листопада 2020 20:39
ТД послуги з обробки вхідних дзвінків з змінами від 11.11.20.docx
11 листопада 2020 20:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 20:39
Перелік змін від 11.11.20.docx
11 листопада 2020 20:39
ТД послуги з обробки вхідних дзвінків з змінами від 11.11.20.docx
16 жовтня 2020 17:14
ТД послуги з обробки вхідних дзвінків.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість РМ
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:29
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 16:59
Добрий день, в документації та ТЗ вказано, що необхідно не менше 70 РМ. Уточніть, будь ласка, одразу необхідні ці 70 РМ чи можна почати з меншої кількісті та збільшувати протягом певного часу? (технічні потужності та приміщення дозволяють розмістити 70+ РМ)
Відповідь: Доброго дня, на дату початку надання Послуг у Виконавця повинно буди не менше 50% робочих місць від заявленої максимальної кількості ( 70 робочих місць ).
Збільшення до 70 робочих місць виконавець організовує протягом 14 календарних днів з дати початку надання Послуг.
Дата початку фактичного надання послуг
Дата подання: 30 жовтня 2020 13:10
Дата відповіді: 02 листопада 2020 12:10
Доброго дня, за умови, що процедури закупівлі та підписання договору пройдуть без затримок, яку дату можемо вважати початком фактичного надання послуг (дата першого обробленого звернення) ?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до Додатку №1 до Проекту договору тендерної документації Дата початку надання Послуг визначається Сторонами в Графіку надання Послуг, що погоджується Сторонами у строк, що не перевищує 3 (трьох) робочих днів з дати підписання Договору. Графік надання Послуг має передбачати обсяг вхідних дзвінків, що будуть направлені Виконавцю для надання Послуг з розбивкою по місяцям. Надання Послуг в будь-якому випадку починається не пізніше 10-го робочого дня з дати підписання Договору.
Закупівлі
Дата подання: 30 жовтня 2020 13:18
Дата відповіді: 02 листопада 2020 11:46
Цитата з ТД: "У разі якщо учасник стає переможцем декількох або всіх лотів, замовник може укласти один договір про закупівлю з переможцем, об’єднавши лоти." Чи можемо керуватись цією нормою у разі випадку перемоги у цій та в аналогічній закупівлі, що також зараз проводиться: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-16-010814-c
Відповідь: Доброго дня, ні, ця норма стосується багатолотових торгів, а не окремих (незалежних) відкритих торгів. Норма зазначена в шаблоні документації і не стосується цих відкритих торгів
Комерційна таємниця та персональні данні в угодах
Дата подання: 30 жовтня 2020 13:22
Дата відповіді: 02 листопада 2020 11:56
Доброго дня, чи можемо "замалювати" інформацію у наданих угодах для підтвердження досвіду віконання аналогічних проектів, яка вважається комерційною таємницею та персональним даними?
Відповідь: Доброго дня. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Тобто учасник може приховати персональні дані або ціну договору. Такі дані, які є підтвердженням відповідності кваліфікаційному критерію, як: найменування контрагента, предмет договору, інформацію про обсяг оброблених дзвінків на місяць (сукупні обсяги за аналогічними договорами не повинні бути менше, ніж 160 000 дзвінків на місяць), номер та дату укладення договору приховувати не можна і в такому випадку пропозицію буде відхилено відповідно до п.1. ч.1 ст.31 Закону
Кваліфікаційний критерій №1
Дата подання: 30 жовтня 2020 14:03
Дата відповіді: 02 листопада 2020 11:57
Цитата з ТД (кваліфікаційний критерій №1): "Iнформації про обсяг оброблених дзвінків на місяць (сукупні обсяги за аналогічними договорами не повинні бути менше, ніж 160 000 дзвінків на місяць)" чи вірно розуміємо, що учасник закупівлі повинен надати не менше двох угод, за якими сукупній обсяг оброблених дзвінків на місяць повинен складати не менше, ніж 160 тис? Наприклад, три угоди, за якими середній обсяг у перерахунку загальних обсягів на тривалість угоди (у місяцях) складає: 80 тис., 10 тис. та 70 тис. хвилин на місяц.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, так, вірно
I. Вимоги до забезпечення якості процесів обслуговування:
Дата подання: 04 листопада 2020 14:13
Дата відповіді: 05 листопада 2020 10:32
Добрый день, Цитата з ТД" Кількість дзвінків, з часом обслуговування менше 15 секунд - Оплата за дзвінки з часом обслуговування менше 15 секунд не проводиться" Прошу прокоментувати чим спричинено выключення з оплати дзвінків, з часом обслуговування менше 15 секунд? Дякую
Відповідь: Доброго дня. Дзвінки з часом обслуговування менше 15 секунд не відповідають якісним вимогам, визначеним у Додатку №1 до Договору.
2 Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції
Дата подання: 04 листопада 2020 14:16
Дата відповіді: 04 листопада 2020 16:02
Доброго дня, Цитата з ТД "Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції." За якими критеріями взначаеться тендерна пропозиція що є аномально низькою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, визначення аномально низької ціни є у Законі України "Про публічні закупівлі", а саме у п.3 ч.1 ст.1. Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
I. Вимоги до забезпечення якості процесів обслуговування:
Дата подання: 04 листопада 2020 14:19
Дата відповіді: 05 листопада 2020 10:34
Доброго дня, Цитата з ТД «Виконання стандартів, методик, інструкцій Замовника при обслуговуванні дзвінків Оплата за дзвінки, оброблених з порушенням стандартів, методик та інструкцій, не проводиться. Факт порушення - наявність зафіксованої помилки.» 95% дзвінків які перевіряються в рамках "Контролю якості" з тими чи іншими порушеннями стандартів роботи (хезитации, русизми, вітання і т.д.) вони все будуть виключені з рахунку? Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно договору, цільовий показник «Якість обслуговування клієнтів операторами» встановлений на рівні 90%. Показник вимірюється за результатами оцінювання згідно карт якості, що надаються Замовником Виконавцю, не пізніше 10 робочих днів з моменту підписання Договору.
Згідно порядку заповнення карт якості, на одного оператора Виконавця в місяць заповнюється не менш ніж 5 карт якості з боку Виконавця та не менш ніж 2 карти якості з боку Замовника.
Тобто, оцінка проводиться не 95% дзвінків, а від 1,2% до 1,6%, в залежності від кількості оброблених дзвінків оператором.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 грудня 2020
UA-2020-10-16-010792-cbf5a9b37650a4d0c8ec439e00a137485
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2020 11:45
ТОВ "ТЕЛЛ2ТЕЛЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2020 14:54
CCIG GROUP Sp. z o.o. Документи
Допущено до аукціону
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 17:26
ТОВ "ЕКОЛЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЄКС360" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТС-ІНФО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2020 16:45
ТОВ "АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 16:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМПЛІ КОНТАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 16:34

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: У довідці про аналогічні договори зазначена інформація про дату укладення договору з ТОВ «СПОРТМАСТЕР-УКРАЇНА», яка суперечить відомостям, що наведені у самому договорі та у рекомендаційному листі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1. Додатку №1 до Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двох) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, інформації про обсяг оброблених дзвінків на місяць (сукупні обсяги за аналогічними договорами не повинні бути менше, ніж 160 000 дзвінків на місяць), номеру та дати укладення договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з обробки вхідних дзвінків.

Документи

19 листопада 2020 16:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 грудня 2020 09:58
Електронний підпис
17 грудня 2020 09:57
Dovidka_20314445190770142853.pdf
16 грудня 2020 15:56
Електронний підпис
16 грудня 2020 15:54
Цінова пропозиція.pdf
16 грудня 2020 15:54
Статут.PDF
16 грудня 2020 15:54
Протокол.pdf
16 грудня 2020 15:54
Протокол призначення.pdf
16 грудня 2020 15:54
Опис реєстру.pdf
16 грудня 2020 15:54
Довідка.pdf
16 грудня 2020 15:54
Довідка 1.pdf
16 грудня 2020 15:54
Витяг ПДВ.pdf
16 грудня 2020 15:54
Витяг з ЄДР.pdf
27 листопада 2020 14:18
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:14
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:14
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:56
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:56
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:47
Протокол.pdf
18 листопада 2020 11:43
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:43
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:39
Протокол.pdf
18 листопада 2020 11:39
Протокол призначення.pdf
18 листопада 2020 11:39
Тех.спец Додаток 3.pdf
18 листопада 2020 11:39
Лист Гарантія Додаток 2.pdf
18 листопада 2020 11:39
Рекомендаційні листи.rar
18 листопада 2020 11:39
Договори.rar

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: Згідно довідки про аналогічні договори, що надана учасником, предметом договорів укладених з ПрАТ Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» та з ТОВ «ВФК «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» є послуги з обробки/виконання вихідних дзвінків, що суперечить вимогам Тендерної документації. Договір з ПрАТ Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» недоступний для перегляду. Лист-рекомендація від ТОВ «ЕНГЛЕР ЛТД» містить інформацію про надання послуг з вихідних дзвінків, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Договір оренди не підтверджує відповідність пропозиції учасника в частині наявності приміщення площа якого є достатньою для розміщення операторських робочих місць. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1 та п. 3 Додатку №1 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двох) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, інформації про обсяг оброблених дзвінків на місяць (сукупні обсяги за аналогічними договорами не повинні бути менше, ніж 160 000 дзвінків на місяць), номеру та дати укладення договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). - позитивні листи-відгуки (не менше двох) від контрагентів, зазначених у довідці відповідно п.1.1 тендерної документації, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договору, із значенням номерів та дат укладення таких договорів. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з обробки вхідних дзвінків. - аналогічні за предметом закупівлі договори (не менше двох) з додатками (у разі їх наявності), зазначені у довідці відповідно п.1.1. - документи, що підтверджують право власності учасника, оренди (у т.ч. суборенди) або інші права на користування приміщеннями, де розміщені операторські робочі місця (не менше 70). Розрахунок площі, необхідної для розміщення 70 операторських робочих місць здійснюється, виходячи з розміщення одного робочого місця оператора на площі не менше 3 кв.м.

Документи

19 листопада 2020 16:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 15:07
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:04
Договір оренди приміщення.pdf
27 листопада 2020 15:04
Договір 1612-2019-1 ЕНГЛЕР ЛТД.pdf
27 листопада 2020 15:04
Договір МАУ.pdf
18 листопада 2020 15:29
5Відомості про учасника.pdf.p7s
18 листопада 2020 15:29
3.2Гарантійний лист.pdf.p7s
18 листопада 2020 15:29
1.3 Договір МАУ.pdf.p7s

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: Надані учасником листи-відгуки не містять номерів та дат укладення аналогічних договорів. У довідці про аналогічні договори дата договору із Національним фондом здоров’я не співпадає з датою укладення у договорі. У довідці про співвиконавців, потужності яких учасник планує залучити для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, не зазначено місцезнаходження співвиконавців. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1. Додатку №1 до тендерної документації та п.9 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двох) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, інформації про обсяг оброблених дзвінків на місяць (сукупні обсяги за аналогічними договорами не повинні бути менше, ніж 160 000 дзвінків на місяць), номеру та дати укладення договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). - позитивні листи-відгуки (не менше двох) від контрагентів, зазначених у довідці відповідно п.1.1 тендерної документації, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договору, із значенням номерів та дат укладення таких договорів. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з обробки вхідних дзвінків. - зазначення інформації (повне найменування, місцезнаходження та код ЄДРПОУ) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.

Публічні документи

02 грудня 2020 14:20
Виправлено Відгук 2
02 грудня 2020 14:20
Виправлено Відгук 1
19 листопада 2020 13:29
Пояснення CCIG Group 13kk.pdf
18 листопада 2020 18:00
Виписка CCIG Group.pdf
18 листопада 2020 18:00
Договір _1 CCIG Group 13kk.pdf
18 листопада 2020 18:00
Договір _2 CCIG Group 13kk.pdf
18 листопада 2020 18:00
Відгук _2 CCIG Group 13kk.pdf
18 листопада 2020 18:00
Відгук _1 CCIG Group 13kk.pdf

Документи

19 листопада 2020 16:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 листопада 2020 10:08
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:08
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:02
протокол Шавлюк дир..jpg
19 листопада 2020 10:02
Відомості про учасника.docx.p7s
19 листопада 2020 10:02
Відомості про учасника.docx
19 листопада 2020 10:02
протокол Шавлюк дир..jpg.p7s
19 листопада 2020 10:02
1.3_Договір_24022018_Караван ТВ.pdf

Документи

19 листопада 2020 16:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 листопада 2020 11:09
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:09
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:07
Протокол№1.pdf
19 листопада 2020 11:07
Приказ о назначении.pdf
19 листопада 2020 11:07
Опись.pdf
19 листопада 2020 11:07
Выписка.pdf
19 листопада 2020 11:07
Протокол №3.pdf
19 листопада 2020 11:07
Лист рекомендація 2.pdf
19 листопада 2020 11:07
Лист рекомендація 1.pdf
19 листопада 2020 11:07
Лист Гарантія.pdf
19 листопада 2020 11:07
Договір Оренди.pdf
19 листопада 2020 11:07
Довідки.pdf
19 листопада 2020 11:07
Відомості Учасника.pdf
19 листопада 2020 11:07
Аналогічний Договір №2.pdf
19 листопада 2020 11:07
Аналогічний Договір №1.pdf
19 листопада 2020 11:07
Гарантійний Лист.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: У довідці про аналогічні договори невірно зазначена інформація про обсяг оброблених дзвінків на місяць. Зокрема, відносно договору з ПАТ «ДАТАГРУП» інформацію про обсяг дзвінків зазначено у хвилинах. Крім того, форма довідки про аналогічні договори містить графу про надання інформації щодо обсягу здійснених вихідних дзвінків, яка не передбачена чинною редакцією Тендерної документації. У відгуку від ТОВ «Компанія «ДАТАКОЛЛ» не вказано номер та дату договору. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1. Додатку №1 до Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двох) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, інформації про обсяг оброблених дзвінків на місяць (сукупні обсяги за аналогічними договорами не повинні бути менше, ніж 160 000 дзвінків на місяць), номеру та дати укладення договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). - позитивні листи-відгуки (не менше двох) від контрагентів, зазначених у довідці відповідно п.1.1 тендерної документації, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договору, із значенням номерів та дат укладення таких договорів. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з обробки вхідних дзвінків.

Документи

19 листопада 2020 16:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 17:39
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:38
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:38
Відгук Датаколл.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:38
1.1. Довідка.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:38
Відгук Датаколл.pdf
27 листопада 2020 17:38
1.1. Довідка.pdf
27 листопада 2020 17:38
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:06
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:06
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:05
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:05
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:03
Наказ на керівника.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:03
Наказ на керівника.pdf
19 листопада 2020 13:03
Додаток 3.1_Гарантійний лист.pdf
19 листопада 2020 13:03
Додаток 3_Тех.специфікація.pdf
19 листопада 2020 13:03
Додаток 2_Лист-гарантія ст.17.pdf
19 листопада 2020 13:03
Договір аренди приміщень.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:03
Договір аренди приміщень.pdf
19 листопада 2020 13:03
Переклад договору Астра.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:03
Переклад договору Астра.pdf
19 листопада 2020 13:03
Договір Датаколл.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:03
Договір Датаколл.pdf
19 листопада 2020 13:03
Договір Датагруп.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:03
Договір Датагруп.pdf
19 листопада 2020 13:03
Договір Астра Пейдж.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:03
Договір Астра Пейдж.pdf
19 листопада 2020 13:03
Відгук_Астра Пейдж.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:03
Відгук_Астра Пейдж.pdf
19 листопада 2020 13:03
Відгук Датаколл.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:03
Відгук Датаколл.pdf
19 листопада 2020 13:03
1.1. Довідка.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:03
1.1. Довідка.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: У довідці про аналогічні договори номер та дата договору з ТОВ «ВІЖН ТБ» не співпадають із номером та датою договору у відгуку від ТОВ «ВІЖН ТБ». Аналогічні договори надані не в повному обсязі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1. Додатку №1 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двох) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, інформації про обсяг оброблених дзвінків на місяць (сукупні обсяги за аналогічними договорами не повинні бути менше, ніж 160 000 дзвінків на місяць), номеру та дати укладення договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). - позитивні листи-відгуки (не менше двох) від контрагентів, зазначених у довідці відповідно п.1.1 тендерної документації, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договору, із значенням номерів та дат укладення таких договорів. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з обробки вхідних дзвінків. - аналогічні за предметом закупівлі договори (не менше двох) з додатками (у разі їх наявності), зазначені у довідці відповідно до п.1.1 тендерної документації

Документи

19 листопада 2020 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: Довідка про аналогічні договори в частині інформації про предмет договорів не містить інформації про саме обробку вхідних дзвінків. Зазначені номер та дата договору з ТОВ «Смарт Солюшнс» у довідці про аналогічні договори і у відгуку не співпадають із відповідними даними у договорі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1. Додатку №1 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двох) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, інформації про обсяг оброблених дзвінків на місяць (сукупні обсяги за аналогічними договорами не повинні бути менше, ніж 160 000 дзвінків на місяць), номеру та дати укладення договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). - позитивні листи-відгуки (не менше двох) від контрагентів, зазначених у довідці відповідно п.1.1 тендерної документації, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договору, із значенням номерів та дат укладення таких договорів. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з обробки вхідних дзвінків.

Документи

19 листопада 2020 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 листопада 2020 19:52
Електронний підпис
26 листопада 2020 19:52
Електронний підпис
26 листопада 2020 19:52
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:51
довідка договора уточнений.pdf
19 листопада 2020 15:14
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:14
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:14
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:14
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:52
Довідка_договора.pdf
19 листопада 2020 14:52
додаток 3.1 гарантійник лист.pdf
19 листопада 2020 14:52
Довідка_робочі місця.pdf
19 листопада 2020 14:52
Рекомендаційний лист UIA.PDF
19 листопада 2020 14:52
Довідка_персонал.pdf
19 листопада 2020 14:52
Трудова- Харченко навчання.pdf
19 листопада 2020 14:52
Трудова- Коновал якість.pdf
19 листопада 2020 14:52
Трудова- Левчик якість.pdf
19 листопада 2020 14:52
Договор УКРПОШТА.pdf
19 листопада 2020 14:52
Дадаткова угода УКРПОШТА.pdf
19 листопада 2020 14:52
Довідка_стаття_17.pdf
19 листопада 2020 14:52
Статут ТОВ Симпли Контакт.pdf
19 листопада 2020 14:52
Протокол зборів статут.pdf
19 листопада 2020 14:52
Приказ Рижов КС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС"

ТОВ "ТЕЛЛ2ТЕЛЛ"

CCIG GROUP Sp. z o.o.

ТОВ "ЕКОЛЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЄКС360"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТС-ІНФО"

ТОВ "АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМПЛІ КОНТАКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС" 11 434 608,00
UAH з ПДВ
8 349 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕЛЛ2ТЕЛЛ" 11 897 280,00
UAH з ПДВ
8 349 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТС-ІНФО" 10 330 560,00
UAH з ПДВ
8 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОЛЛ" 13 219 200,00
UAH з ПДВ
8 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМПЛІ КОНТАКТ" 9 057 600,00
UAH з ПДВ
9 057 600,00
UAH з ПДВ
Документи
CCIG GROUP Sp. z o.o. 10 761 633,00
UAH з ПДВ
10 232 865,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ" 13 219 200,00
UAH з ПДВ
11 236 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 09:58
Електронний підпис
17 грудня 2020 09:57
Dovidka_20314445190770142853.pdf
16 грудня 2020 15:56
Електронний підпис
16 грудня 2020 15:54
Цінова пропозиція.pdf
16 грудня 2020 15:54
Статут.PDF
16 грудня 2020 15:54
Протокол.pdf
16 грудня 2020 15:54
Протокол призначення.pdf
16 грудня 2020 15:54
Опис реєстру.pdf
16 грудня 2020 15:54
Довідка.pdf
16 грудня 2020 15:54
Довідка 1.pdf
16 грудня 2020 15:54
Витяг ПДВ.pdf
16 грудня 2020 15:54
Витяг з ЄДР.pdf
27 листопада 2020 14:18
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:14
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:14
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:56
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:56
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:47
Протокол.pdf
18 листопада 2020 11:43
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:43
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:39
Протокол.pdf
18 листопада 2020 11:39
Протокол призначення.pdf
18 листопада 2020 11:39
Тех.спец Додаток 3.pdf
18 листопада 2020 11:39
Лист Гарантія Додаток 2.pdf
18 листопада 2020 11:39
Рекомендаційні листи.rar
18 листопада 2020 11:39
Договори.rar

Публічні документи

27 листопада 2020 15:07
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:04
Договір оренди приміщення.pdf
27 листопада 2020 15:04
Договір 1612-2019-1 ЕНГЛЕР ЛТД.pdf
27 листопада 2020 15:04
Договір МАУ.pdf
18 листопада 2020 15:29
5Відомості про учасника.pdf.p7s
18 листопада 2020 15:29
3.2Гарантійний лист.pdf.p7s
18 листопада 2020 15:29
1.3 Договір МАУ.pdf.p7s

Публічні документи

27 листопада 2020 17:39
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:38
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:38
Відгук Датаколл.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:38
1.1. Довідка.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:38
Відгук Датаколл.pdf
27 листопада 2020 17:38
1.1. Довідка.pdf
27 листопада 2020 17:38
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:06
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:06
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:05
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:05
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:03
Наказ на керівника.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:03
Наказ на керівника.pdf
19 листопада 2020 13:03
Додаток 3.1_Гарантійний лист.pdf
19 листопада 2020 13:03
Додаток 3_Тех.специфікація.pdf
19 листопада 2020 13:03
Додаток 2_Лист-гарантія ст.17.pdf
19 листопада 2020 13:03
Договір аренди приміщень.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:03
Договір аренди приміщень.pdf
19 листопада 2020 13:03
Переклад договору Астра.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:03
Переклад договору Астра.pdf
19 листопада 2020 13:03
Договір Датаколл.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:03
Договір Датаколл.pdf
19 листопада 2020 13:03
Договір Датагруп.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:03
Договір Датагруп.pdf
19 листопада 2020 13:03
Договір Астра Пейдж.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:03
Договір Астра Пейдж.pdf
19 листопада 2020 13:03
Відгук_Астра Пейдж.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:03
Відгук_Астра Пейдж.pdf
19 листопада 2020 13:03
Відгук Датаколл.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:03
Відгук Датаколл.pdf
19 листопада 2020 13:03
1.1. Довідка.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:03
1.1. Довідка.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 10:08
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:08
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:02
протокол Шавлюк дир..jpg
19 листопада 2020 10:02
Відомості про учасника.docx.p7s
19 листопада 2020 10:02
Відомості про учасника.docx
19 листопада 2020 10:02
протокол Шавлюк дир..jpg.p7s
19 листопада 2020 10:02
1.3_Договір_24022018_Караван ТВ.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 19:52
Електронний підпис
26 листопада 2020 19:52
Електронний підпис
26 листопада 2020 19:52
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:51
довідка договора уточнений.pdf
19 листопада 2020 15:14
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:14
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:14
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:14
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:52
Довідка_договора.pdf
19 листопада 2020 14:52
додаток 3.1 гарантійник лист.pdf
19 листопада 2020 14:52
Довідка_робочі місця.pdf
19 листопада 2020 14:52
Рекомендаційний лист UIA.PDF
19 листопада 2020 14:52
Довідка_персонал.pdf
19 листопада 2020 14:52
Трудова- Харченко навчання.pdf
19 листопада 2020 14:52
Трудова- Коновал якість.pdf
19 листопада 2020 14:52
Трудова- Левчик якість.pdf
19 листопада 2020 14:52
Договор УКРПОШТА.pdf
19 листопада 2020 14:52
Дадаткова угода УКРПОШТА.pdf
19 листопада 2020 14:52
Довідка_стаття_17.pdf
19 листопада 2020 14:52
Статут ТОВ Симпли Контакт.pdf
19 листопада 2020 14:52
Протокол зборів статут.pdf
19 листопада 2020 14:52
Приказ Рижов КС.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 14:20
Виправлено Відгук 2
02 грудня 2020 14:20
Виправлено Відгук 1
19 листопада 2020 13:29
Пояснення CCIG Group 13kk.pdf
18 листопада 2020 18:00
Виписка CCIG Group.pdf
18 листопада 2020 18:00
Договір _1 CCIG Group 13kk.pdf
18 листопада 2020 18:00
Договір _2 CCIG Group 13kk.pdf
18 листопада 2020 18:00
Відгук _2 CCIG Group 13kk.pdf
18 листопада 2020 18:00
Відгук _1 CCIG Group 13kk.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС"

ТОВ "ТЕЛЛ2ТЕЛЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТС-ІНФО"

ТОВ "ЕКОЛЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМПЛІ КОНТАКТ"

CCIG GROUP Sp. z o.o.

ТОВ "АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС"
#40527357
Переможець 8 349 998,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 12:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС"
#40527357
8 349 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 21:04
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:20
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:20
Договір КВАДРА АСІСТАНС 010792 .pdf укладений
23 грудня 2020 16:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 22 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 526 988,12
UAH (в тому числі ПДВ 754 498,02 UAH)