Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з обробки вхідних дзвінків з питань надання інформаційно-консультаційних послуг
Incoming call processing services for information and consulting services
Incoming call processing services for information and consulting services
Очікувана вартість
13 219 200,00 UAH
UA-2020-10-16-010792-c ● bf5a9b37650a4d0c8ec439e00a137485
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Вікторія Кутєпова +380443232078 kutiepova-vv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | AT "Ukrposhta" |
National ID: | 21560045 |
Contact point: |
Viktoriia Kutiepova +380443232078 kutiepova-vv@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2020 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2020 14:52 |
Очікувана вартість: | 13 219 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 66 096,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 16 жовтня 2020 17:14 |
Enquiries until: | 09 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 листопада 2020 16:00 |
Information
Estimated total value: | 13 219 200 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 66 096 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків
Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні.
Розгорнути
Згорнути
The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Location of the Customer: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обробки вхідних дзвінків з питань надання інформаційно-консультаційних послуг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79512000-6 — Кол-центри
Incoming call processing services for information and consulting services
CPV: 79512000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником відповідно до виставленого рахунку-фактури впродовж десяти (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг за умови реєстрації Замовником до дати платежу податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (якщо Виконавець не є платником ПДВ ця умова не застосовується). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2020 20:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2020 20:39 |
Перелік змін від 11.11.20.docx | |
11 листопада 2020 20:39 |
ТД послуги з обробки вхідних дзвінків з змінами від 11.11.20.docx |
11 листопада 2020 20:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2020 20:39 |
Перелік змін від 11.11.20.docx
|
|||
11 листопада 2020 20:39 |
ТД послуги з обробки вхідних дзвінків з змінами від 11.11.20.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість РМ
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:29
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 16:59
Добрий день, в документації та ТЗ вказано, що необхідно не менше 70 РМ. Уточніть, будь ласка, одразу необхідні ці 70 РМ чи можна почати з меншої кількісті та збільшувати протягом певного часу? (технічні потужності та приміщення дозволяють розмістити 70+ РМ)
Відповідь: Доброго дня, на дату початку надання Послуг у Виконавця повинно буди не менше 50% робочих місць від заявленої максимальної кількості ( 70 робочих місць ).
Збільшення до 70 робочих місць виконавець організовує протягом 14 календарних днів з дати початку надання Послуг.
Збільшення до 70 робочих місць виконавець організовує протягом 14 календарних днів з дати початку надання Послуг.
Дата початку фактичного надання послуг
Дата подання: 30 жовтня 2020 13:10
Дата відповіді: 02 листопада 2020 12:10
Доброго дня, за умови, що процедури закупівлі та підписання договору пройдуть без затримок, яку дату можемо вважати початком фактичного надання послуг (дата першого обробленого звернення) ?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до Додатку №1 до Проекту договору тендерної документації Дата початку надання Послуг визначається Сторонами в Графіку надання Послуг, що погоджується Сторонами у строк, що не перевищує 3 (трьох) робочих днів з дати підписання Договору. Графік надання Послуг має передбачати обсяг вхідних дзвінків, що будуть направлені Виконавцю для надання Послуг з розбивкою по місяцям. Надання Послуг в будь-якому випадку починається не пізніше 10-го робочого дня з дати підписання Договору.
Закупівлі
Дата подання: 30 жовтня 2020 13:18
Дата відповіді: 02 листопада 2020 11:46
Цитата з ТД: "У разі якщо учасник стає переможцем декількох або всіх лотів, замовник може укласти один договір про закупівлю з переможцем, об’єднавши лоти."
Чи можемо керуватись цією нормою у разі випадку перемоги у цій та в аналогічній закупівлі, що також зараз проводиться: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-16-010814-c
Відповідь: Доброго дня, ні, ця норма стосується багатолотових торгів, а не окремих (незалежних) відкритих торгів. Норма зазначена в шаблоні документації і не стосується цих відкритих торгів
Комерційна таємниця та персональні данні в угодах
Дата подання: 30 жовтня 2020 13:22
Дата відповіді: 02 листопада 2020 11:56
Доброго дня, чи можемо "замалювати" інформацію у наданих угодах для підтвердження досвіду віконання аналогічних проектів, яка вважається комерційною таємницею та персональним даними?
Відповідь: Доброго дня. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Тобто учасник може приховати персональні дані або ціну договору. Такі дані, які є підтвердженням відповідності кваліфікаційному критерію, як: найменування контрагента, предмет договору, інформацію про обсяг оброблених дзвінків на місяць (сукупні обсяги за аналогічними договорами не повинні бути менше, ніж 160 000 дзвінків на місяць), номер та дату укладення договору приховувати не можна і в такому випадку пропозицію буде відхилено відповідно до п.1. ч.1 ст.31 Закону
Тобто учасник може приховати персональні дані або ціну договору. Такі дані, які є підтвердженням відповідності кваліфікаційному критерію, як: найменування контрагента, предмет договору, інформацію про обсяг оброблених дзвінків на місяць (сукупні обсяги за аналогічними договорами не повинні бути менше, ніж 160 000 дзвінків на місяць), номер та дату укладення договору приховувати не можна і в такому випадку пропозицію буде відхилено відповідно до п.1. ч.1 ст.31 Закону
Кваліфікаційний критерій №1
Дата подання: 30 жовтня 2020 14:03
Дата відповіді: 02 листопада 2020 11:57
Цитата з ТД (кваліфікаційний критерій №1): "Iнформації про обсяг оброблених дзвінків на місяць (сукупні обсяги за аналогічними договорами не повинні бути менше, ніж 160 000 дзвінків на місяць)" чи вірно розуміємо, що учасник закупівлі повинен надати не менше двох угод, за якими сукупній обсяг оброблених дзвінків на місяць повинен складати не менше, ніж 160 тис? Наприклад, три угоди, за якими середній обсяг у перерахунку загальних обсягів на тривалість угоди (у місяцях) складає: 80 тис., 10 тис. та 70 тис. хвилин на місяц.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, так, вірно
I. Вимоги до забезпечення якості процесів обслуговування:
Дата подання: 04 листопада 2020 14:13
Дата відповіді: 05 листопада 2020 10:32
Добрый день,
Цитата з ТД" Кількість дзвінків, з часом обслуговування менше 15 секунд - Оплата за дзвінки з часом обслуговування менше 15 секунд не проводиться"
Прошу прокоментувати чим спричинено выключення з оплати дзвінків, з часом обслуговування менше 15 секунд?
Дякую
Відповідь: Доброго дня. Дзвінки з часом обслуговування менше 15 секунд не відповідають якісним вимогам, визначеним у Додатку №1 до Договору.
2 Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції
Дата подання: 04 листопада 2020 14:16
Дата відповіді: 04 листопада 2020 16:02
Доброго дня,
Цитата з ТД "Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції."
За якими критеріями взначаеться тендерна пропозиція що є аномально низькою?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, визначення аномально низької ціни є у Законі України "Про публічні закупівлі", а саме у п.3 ч.1 ст.1. Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
I. Вимоги до забезпечення якості процесів обслуговування:
Дата подання: 04 листопада 2020 14:19
Дата відповіді: 05 листопада 2020 10:34
Доброго дня,
Цитата з ТД
«Виконання стандартів, методик, інструкцій Замовника при обслуговуванні дзвінків
Оплата за дзвінки, оброблених з порушенням стандартів, методик та інструкцій, не проводиться. Факт порушення - наявність зафіксованої помилки.»
95% дзвінків які перевіряються в рамках "Контролю якості" з тими чи іншими порушеннями стандартів роботи (хезитации, русизми, вітання і т.д.) вони все будуть виключені з рахунку?
Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно договору, цільовий показник «Якість обслуговування клієнтів операторами» встановлений на рівні 90%. Показник вимірюється за результатами оцінювання згідно карт якості, що надаються Замовником Виконавцю, не пізніше 10 робочих днів з моменту підписання Договору.
Згідно порядку заповнення карт якості, на одного оператора Виконавця в місяць заповнюється не менш ніж 5 карт якості з боку Виконавця та не менш ніж 2 карти якості з боку Замовника.
Тобто, оцінка проводиться не 95% дзвінків, а від 1,2% до 1,6%, в залежності від кількості оброблених дзвінків оператором.
Згідно порядку заповнення карт якості, на одного оператора Виконавця в місяць заповнюється не менш ніж 5 карт якості з боку Виконавця та не менш ніж 2 карти якості з боку Замовника.
Тобто, оцінка проводиться не 95% дзвінків, а від 1,2% до 1,6%, в залежності від кількості оброблених дзвінків оператором.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 02 грудня 2020
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2020 11:45
|
ТОВ "ТЕЛЛ2ТЕЛЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2020 14:54
|
CCIG GROUP Sp. z o.o. | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 17:26
|
ТОВ "ЕКОЛЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЄКС360" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТС-ІНФО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2020 16:45
|
ТОВ "АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 16:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМПЛІ КОНТАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 16:34
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС" |
11 434 608,00
UAH з ПДВ
|
8 349 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕЛЛ2ТЕЛЛ" |
11 897 280,00
UAH з ПДВ
|
8 349 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТС-ІНФО" |
10 330 560,00
UAH з ПДВ
|
8 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОЛЛ" |
13 219 200,00
UAH з ПДВ
|
8 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМПЛІ КОНТАКТ" |
9 057 600,00
UAH з ПДВ
|
9 057 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
CCIG GROUP Sp. z o.o. |
10 761 633,00
UAH з ПДВ
|
10 232 865,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ" |
13 219 200,00
UAH з ПДВ
|
11 236 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС" #40527357 |
Переможець |
8 349 998,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 12:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 21:04
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 16:20
|
Договір КВАДРА АСІСТАНС 010792 .pdf | укладений |
23 грудня 2020 16:13
|