Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор.
Очікувана вартість
199 980,00 UAH
UA-2020-10-16-009855-c 052e1018b876402c93825a7a0b8a4a1b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Безверха

+380961039314 liceumnit@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЛІЦЕЙ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ - ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІ СТУПЕНІВ - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21910479
Місцезнаходження: 51937, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, проспект Перемоги, 47
Контактна особа: Світлана Безверха
+380961039314
liceumnit@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 199 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Майданчик «Безпечний рух - твій вірний друг».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51937, Україна, Дніпропетровська область, Кам`янське, пр.Наддніпрянський,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів з дати поставки товару на адресу Замовника, на підставі наданого оригіналу рахунку та підписаної обома сторонами накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом 7 банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 15:58
!!!Оголошення майданчик БЕЗПЕКА РУХУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШВЕЦЬ ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 199 980,00
UAH з ПДВ
199 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2020 15:58
Електронний підпис
24 жовтня 2020 15:55
тендер площадка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШВЕЦЬ ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШВЕЦЬ ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3079201025
Переможець 199 980,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 10:13

Документи

28 жовтня 2020 10:13
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:12
ПР20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШВЕЦЬ ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3079201025
199 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2020 10:13
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:12
ПР20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 14:54
ГП.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 14:51
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 16:47
ДУ майданчик.FR11.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 16:46
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 10:34
ГП20.pdf укладений
28 жовтня 2020 10:33

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 грудня 2020 11:50
199 980,00 UAH UA078201720344241001100034991
НВО-ліцей НІТ
UA163348510000000026003122741
ФОП Швець Олена Олександрiвна
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення назви предмету Договору
Номер договору про закупівлю: ГП/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про продовження терміну поставку до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: ГП/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 199 980,00
UAH