Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з подовження строку дії технічної та сервісної підтримки критичного телекомунікаційного обладнання інформаційно-телекомунікаційної системи Казначейства
Continuation technical and service support critical telecommunication equipment of the Treasury information and telecommunication system
Очікувана вартість
734 000,00 UAH
UA-2020-10-16-009166-c 9ab9e124649b452987ef27f4674f479b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Озерова

+380442814933 zakup@treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6
Контактна особа: Анастасія Озерова
+380442814933
zakup@treasury.gov.ua
Додаткові контактні особи: Перейма Борис
+380442847333
zakup@treasury.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Derzhavna kaznacheyska sluzhba Ukraini
National ID: 37567646
Contact point: Nastya Ozerova
+380442814933
zakup@treasury.gov.ua
Additional contacts: Перейма Борис
+380442847333
zakup@treasury.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 25 листопада 2020 14:15
Очікувана вартість: 734 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 670,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 16 жовтня 2020 15:27
Enquiries until: 06 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 12 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 листопада 2020 10:00

Information

Estimated total value: 734 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 670 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Scope of the procurement
72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
72250000-2 - System and support services
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з подовження строку дії технічної та сервісної підтримки критичного телекомунікаційного обладнання інформаційно-телекомунікаційної системи Казначейства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бастіонна, 6
ДК 021:2015: 72253200-5 — Послуги з підтримки систем

Continuation technical and service support critical telecommunication equipment of the Treasury information and telecommunication system
CPV: 72253200-5
Період постачання: по 21 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником у безготівковому порядку у національній грошовій одиниці України за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України за КЕКВ 2240, КПКВК 3504010. Розрахунки здійснюються на підставі акту приймання-передачі наданих Послуг. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня підписання акта в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 21 жовтня 2020 18:09
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 14:50
Додатком 3 ТД визначено необхідність подання у складі пропозиції довідки «що містить інформацію про наявність у Учасника спеціалістів (не менше двох), що мають сертифікати компанії Cisco рівня не нижче CCNP для виконання обслуговування обладнання компанії Cisco.» Просимо відкоригувати або видалити дану вимогу, оскільки Замовником фактично здійснюється закупівля пакетів технічної підтримки SMARTnet обладнання виробництва компанії Cisco, яка передбачає рівень обслуговування з заміною несправного обладнання протягом наступного робочого дня з моменту встановлення несправності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Державна казначейська служба України щодо Вашого запитання повідомляє наступне.
Вимогами до технічної підтримки та гарантійного обслуговування обладнання визначено надання інших додаткових послуг, які не входять до сервісного пакету від виробника обладнання, зокрема: відновлення функціонування обладнання шляхом відновлення конфігурації із резервних копій тощо.
З цією метою та із врахуванням критичності обладнання, яке використовується та забезпечує функціонування критичних інформаційних ресурсів та сервісів, Замовником додано вимогу щодо наявності відповідної кваліфікації у спеціалістів учасників.
Зазначена вимога жодним чином не порушує вимоги законодавства України з питань публічних закупівель та не обмежує учасників в надані тендерних пропозицій.
Документи від переможця
Дата подання: 21 жовтня 2020 18:10
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 14:51
В додатку 5 ТД зазначено «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та другою статті 17 Закону», при цьому в наступному абзаці наголошується на тому що «Переможець процедури закупівлі МОЖЕ додатково завантажити в електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,8 частини першої статті 17 Закону». Просимо конкретизувати вимоги щодо підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Державна казначейська служба України щодо Вашого запитання повідомляє наступне.
Частина шоста статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлює обов’язок переможця процедури закупівлі надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Також, Закон передбачає заборону щодо встановлення в тендерній документації вимог надання учасниками документального підтвердження публічної інформації, яка оприлюднена у формі відкритих даних за Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільний, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Таким чином, додатком 5 тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
При цьому, Казначейством в тендерній документації встановлена вимога щодо надання у спосіб, зазначений у додатку 5 тендерної документації, документального підтвердження тільки пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Вимога щодо надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону не є вимогою тендерної документації, а є правом учасника.
Підставою для відхилення відповідно до абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону буде вважатись тільки, якщо учасник не надасть у спосіб, зазначений у додатку 5 тендерної документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених тільки пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 листопада 2020
UA-2020-10-16-009166-c9ab9e124649b452987ef27f4674f479b
Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПРОНЕТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

16 листопада 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 листопада 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 грудня 2020 15:34
Електронний підпис
01 грудня 2020 16:56
Електронний підпис
01 грудня 2020 16:56
Від переможця.zip
13 листопада 2020 17:42
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:42
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:42
9. Тендерна пропозиція.pdf
13 листопада 2020 17:42
6. Авторизаційний лист.pdf
13 листопада 2020 17:42
1.2 Статут.pdf

Документи

16 листопада 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 листопада 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 листопада 2020 23:02
Електронний підпис
15 листопада 2020 23:02
Електронний підпис
14 листопада 2020 16:49
Інші документи.pdf
14 листопада 2020 16:49
5. Повноваження.zip
14 листопада 2020 16:49
2. Кваліфікація.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд"

ПП "ПРОНЕТ"

Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд" 632 700,00
UAH з ПДВ
512 484,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" 729 999,96
UAH з ПДВ
512 490,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" 732 000,24
UAH з ПДВ
702 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОНЕТ" 707 000,00
UAH з ПДВ
707 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 15:34
Електронний підпис
01 грудня 2020 16:56
Електронний підпис
01 грудня 2020 16:56
Від переможця.zip
13 листопада 2020 17:42
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:42
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:42
9. Тендерна пропозиція.pdf
13 листопада 2020 17:42
6. Авторизаційний лист.pdf
13 листопада 2020 17:42
1.2 Статут.pdf

Публічні документи

15 листопада 2020 23:02
Електронний підпис
15 листопада 2020 23:02
Електронний підпис
14 листопада 2020 16:49
Інші документи.pdf
14 листопада 2020 16:49
5. Повноваження.zip
14 листопада 2020 16:49
2. Кваліфікація.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд"

ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"

Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА"

ПП "ПРОНЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд"
#38282958
Переможець 512 484,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд"
#38282958
512 484,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:57
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 10:55
dog281-20.pdf укладений
14 грудня 2020 10:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 512 484,00
UAH (в тому числі ПДВ 85 414,00 UAH)