Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV): 39540000-9 Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки (Трос буксирувальний)
Очікувана вартість
880,00 UAH
UA-2020-10-16-007768-c de7285ea05364fb3aae279412d8fc136
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніколаєнко Ольга Василівна

(0542) 700-292 NIKOLAYENKO.OV@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Контактна особа: Ніколаєнко Ольга Василівна
(0542) 700-292
NIKOLAYENKO.OV@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39540000-9: Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки


Інформація про технічні та якісні характеристики товару вказана в Договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
ДК 021:2015 (CPV): 39540000-9 Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки (Трос буксирувальний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40002, Україна, Сумська область, Суми, Роменська, 79/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39540000-9 — Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару - Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковій формі протягом 7 (семи) банківських днів з моменту поставки Товару згідно умов розділу 4 Договору Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

16 жовтня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Забайкін Павло Олексійович
#2714511159
Переможець 880,00
UAH
16 жовтня 2020 14:37

Документи

16 жовтня 2020 14:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 14:38