Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої (ДК 021:2015-30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2020-10-16-006808-c af25d71841d645ceb3d878e84fc9803d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Крупка

+380442007907 krupka.tm@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Тетяна Крупка
+380442007907
krupka.tm@gp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 03 листопада 2020 11:06
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації. Загальна кількість товару: 2 штуки. Більш детально у додатку 4 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Багатофункціональний пристрій формату А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Багатофункціональний пристрій формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів після надання Постачальником на оплату оформлених належним чином рахунку та видаткової накладної.Назви товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Багатофункціональний пристрій формату А3 (30232110-8 Лазерні принтери); Багатофункціональний пристрій формату А4 (30232110-8 Лазерні принтери). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2020 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 13:55
Тендерна документація.docx
16 жовтня 2020 13:55
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 18 жовтня 2020 16:12
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 16:22
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Вітаємо! Згідно додатку 4 до тендерної документації умовою поставки Товару є безкоштовна доставка на територію Замовника з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Замовника. Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання тендерною документацією не передбачено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 228 126,00
UAH з ПДВ
220 428,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 229 680,00
UAH з ПДВ
222 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 17:08
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:07
public_doc.pdf
09 листопада 2020 17:07
public_doc.p7s
09 листопада 2020 17:07
п.2 ст.17 НАЗК 02.11.2020.zip
09 листопада 2020 17:07
п. 3 ст. НАЗК 02.11.2020.zip
09 листопада 2020 17:07
МВС 02.11.2020р..pdf
09 листопада 2020 17:07
Довідки переможця.pdf
30 жовтня 2020 17:03
Електронний підпис
30 жовтня 2020 17:03
Xerox ISO14001-2015.pdf
30 жовтня 2020 17:03
Xerox 9001 + перевод.pdf
30 жовтня 2020 17:03
Xerox 14001 + переклад.pdf
30 жовтня 2020 17:03
Xerox ISO9001-2015.pdf
30 жовтня 2020 17:03
Технічна специфікація.pdf
30 жовтня 2020 17:03
Статут від 06.06.2019р..pdf
30 жовтня 2020 17:03
Стаття 17.pdf
30 жовтня 2020 17:03
свідоцтво ПДВ.pdf
30 жовтня 2020 17:03
Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 17:03
Опис від 07.06.2019р..pdf
30 жовтня 2020 17:03
Листи-згоди.pdf
30 жовтня 2020 17:03
Лист виробника.pdf
30 жовтня 2020 17:03
Ксерокс СЕС.pdf
30 жовтня 2020 17:03
Копії ISO 9001+14001.pdf
30 жовтня 2020 17:03
Згідно з оригіналом.rar
30 жовтня 2020 17:03
Довідки, листи тощо.pdf
30 жовтня 2020 17:03
Витяг ПДВ 05.10.2020р..pdf
30 жовтня 2020 17:03
Витяг ЄДРПОУ 20.10.2020р..pdf
30 жовтня 2020 17:03
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

30 жовтня 2020 18:14
Електронний підпис
30 жовтня 2020 18:13
03 Статут 2019.pdf
30 жовтня 2020 18:13
10 Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 220 428,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 13:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
220 428,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:06
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 17:15
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 17:12
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 13:57
Договір.pdf укладений
18 листопада 2020 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 11/20-14
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 220 427,82
UAH (в тому числі ПДВ 36 737,97 UAH)