Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект інтерактивної панелі INTBOARD GT65 65 дюймів для пілотних класів НУШ (учасникам всеукраїнського експерименту)
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2020-10-16-005427-c ● 18379fc1bdcd421ca3429de4a85fea63
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницька спеціалізована школа І ступеня № 30 |
Код ЄДРПОУ: | 25908383 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, проспект Миру, 76/6 |
Контактна особа: |
Чечевич Наталія Володимирівна +380966856943 chechewitch2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2020 12:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2020 14:44 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 до оголошення; Критеріями оцінки є – «Ціна» з ПДВ; Питома вага критерію «Ціна» - 100 %.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
Комплект інтерактивної панелі INTBOARD GT65 65 дюймів для пілотних класів НУШ (учасникам всеукраїнського експерименту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, проспект Миру, 76/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 20 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2020 12:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2020 12:45 |
оголошення_комп.обладн.docx | |
16 жовтня 2020 12:45 |
додаток_1пропозиція.docx | |
16 жовтня 2020 12:45 |
Додаток__4Квалiфiкацiя_та_iншi_вимоги.doc | |
16 жовтня 2020 12:44 |
додаток _3 проект договору.docx | |
16 жовтня 2020 12:44 |
Додаток _2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 18 жовтня 2020 06:14
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 16:55
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа розглянула ваші питання. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
По першому питанню – товар, який пропонується Учасником повинен чітко відповідати технічним характеристикам зазначеним в Додатку №2 до Оголошення.
По другому питанню – відповідно до п.1.4 Загальних вимог зазначених в Додатку №2 до Оголошення доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання для навчальних кабінетів здійснює Постачальник.
По першому питанню – товар, який пропонується Учасником повинен чітко відповідати технічним характеристикам зазначеним в Додатку №2 до Оголошення.
По другому питанню – відповідно до п.1.4 Загальних вимог зазначених в Додатку №2 до Оголошення доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання для навчальних кабінетів здійснює Постачальник.
Рекомендація щодо внесення змін до Додатку 2
Дата подання: 19 жовтня 2020 13:31
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 16:58
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну панель та програмне забезпечення до інтерактивної панелі.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні панелі та базове програмне забезпечення до них.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
4. Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання (Обов’язкова надати копію Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання у складі тендерної пропозиції).
Обгрунтування: вказаний документ забезпечить безпечність здійснення робіт щодо встановлення обладнання, гарантуватиме якість і надійність таких робіт, а також здійснення їх кваліфікованими спеціалістами.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа розглянула ваше звернення. За результатами розгляду повідомляємо наступне: всі необхідні вимоги до предмета закупівлі встановлені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Замовник не вбачає необхідності вносити зміни до Оголошення.
Щодо невідповідності бюджету вимогам
Дата подання: 20 жовтня 2020 16:32
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 16:06
Шановний Замовнику!
Надайте детальне роз'яснення, як Ви визначали бюджет для Вашої закупівлі.
Ми проаналізували ринкові ціни обладнання, яке Ви бажаєте і виявили, що бюджет Вашої закупівлі і вимоги не відповідають одне одному.
Інтерактивна панель коштує 88 475 грн. (https://intboard.com.ua/products/interaktivni-paneli/interaktivna-panel-gt65/)
Мобільна стійка - 12 900 грн (https://intboard.com.ua/products/aksesuari/)
+ монтажні роботи від 2000 до 3000 грн.
Отже, вартість 1 комплекту за Вашими вимогами дорівнює 103 375-104 375 грн.
У свою чергу, вартість 2 таких комплектів значно більша, ніж та, що Ви вказуєте.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! На ваше звернення повідомляємо наступне: Замовник визначив очікувану вартість предмета закупівлі проаналізувавши ринкові ціни на таке обладнання, маючи фіксовану суму, розраховуємо на постачання товару саме в межах свого кошторису.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА |
148 000,00
UAH з ПДВ
|
139 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
154 860,00
UAH з ПДВ
|
139 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТОМУСЯК ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА" |
159 796,00
UAH з ПДВ
|
159 796,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
159 996,00
UAH з ПДВ
|
159 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА #2672712965 |
Відхилено |
139 100,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2020 17:06
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Відхилено |
139 200,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2020 17:10
|
|
ФОП "ТОМУСЯК ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА" #3098916845 |
Відхилено |
159 796,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2020 17:12
|
|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Переможець |
159 996,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2020 17:16
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
03 грудня 2020 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 11:41
|
договір | укладений |
09 листопада 2020 11:37
|