Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оболонка гумокордова
Очікувана вартість
824 748,00 UAH
UA-2020-10-16-004773-a f46ab738bbbe4d639cef34398aa398e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ратушняк Віта Сергіївна

0443096929 v_ratushnyak@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Ратушняк Віта Сергіївна
0443096929
v_ratushnyak@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 15:01
Очікувана вартість: 824 748,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 247,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24742 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 шт.
Оболонка гумокордова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
83 шт.
Оболонка гумокордова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за товар буде здійснена не пізніше 45 (сорока п'яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 15:14
ТД оболонки гумокордові.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-16-004773-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЙРОН СТОК", Код ЄДРПОУ:39739829
Дата подання: 21 жовтня 2020 20:02
Внесення змін до тендерної документації для можливості створення здорової економічної конкуренції, та відповідно зменшення ціни для Замовника.
Наше підприємство являється вітчизняним виробником Оболонка гумокордова. Зміст та вимоги Тендерної документації веде до дискримінації учасників, а відповідно до зниження економічної конкуренції. А саме, Додаток 5 Пункт 6. Надати повну скановану копії ТУ (або ТЗ). , та Пункт 7. Учасник повинен надати скановану копію кресленика на продукцію. Викладені как стверджувальні, та не дають альтернативних дій, які викладено у других Ваших ТД. (Підкріпляємо). Виходячи з цього. Просимо вас внести зміни в ТД. Виклавши Додаток 5 в наступній редакції:

6. Якщо продукція виготовляється за технічними умовами (ТУ) або технічним завданням (ТЗ), надати повну скановану копії ТУ (або ТЗ).
- якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати лист-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ) (або його копію), завірену власником ТУ (ТЗ), про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ), виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
Для продукції залізничного призначення вітчизняного виробництва технічні умови (технічне завдання) повинні бути узгоджені з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно вимог пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Не потребують додаткового узгодження АТ «Укрзалізниця» технічні умови на складові частини кінцевого виробу (для серійної продукції), які входять до повного комплекту конструкторської документації на такий виріб.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути чинними на момент подання пропозиції учасником;
або
-Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів.

7. Учасник повинен надати:
- лист визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (рухомий склад, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
або
- скановану копію кресленика на продукцію. Відповідність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом надання листа–погодження з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників, які на кожному листі марковані штампом з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 20__ р.» за підписом керівника визначеного структурного підрозділу або особи, що його заміщує, та номером і датою погоджувального листа.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2020 15:25
Доброго дня! Розглянувши вашу вимогу, щодо умов закупівлі в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Ваша вимога буде розглянута на засіданні тендерного комітету в найближчий час. Дякуємо!

Документи подані скаржником

21 жовтня 2020 20:02
ТД кришки.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФОРМА ТРЕЙД" 823 248,00
UAH з ПДВ
823 248,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "Научно-производственное предприятие "Укрпромвнедрение" 824 745,00
UAH з ПДВ
824 745,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛІКСІ ЕНТЕРПРАЙЗ СОЛЮШН" 824 748,00
UAH з ПДВ
824 748,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 11:12
Цінова пропозиція_Аукціон.pdf
13 листопада 2020 11:12
Довідка про відсут.підстав.pdf
13 листопада 2020 11:12
Довідка МВС_Тітова.pdf
01 листопада 2020 12:42
Електронний підпис
01 листопада 2020 12:15
21. Кресленик 580-130.pdf
01 листопада 2020 12:15
20. Кресленик 520-150.pdf
01 листопада 2020 12:15
18. Копія ТУ.pdf
01 листопада 2020 12:15
17. Копія Акту МВК.pdf
01 листопада 2020 12:15
16. Лист_дилер_РКО-1.pdf
01 листопада 2020 12:15
11.Лист-відгук_ФОРМА ТРЕЙД.pdf
01 листопада 2020 12:15
9. Про необов.ліцензування.pdf
01 листопада 2020 12:15
6. Лист-згода_ТД.pdf
01 листопада 2020 12:15
5. Лист-згода_персонал.дані.pdf
01 листопада 2020 12:15
4. Копія Статуту.pdf
01 листопада 2020 12:15
2.Про підписанта.pdf
01 листопада 2020 12:15
2.3.Рішення_підпис.договору.pdf
01 листопада 2020 12:15
2.1 Копія наказу_директор.pdf
01 листопада 2020 12:15
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:26
Рейтинг.pdf.(2).P7S
30 жовтня 2020 14:26
Рейтинг.pdf.(1).P7S
30 жовтня 2020 14:26
Рейтинг.pdf
30 жовтня 2020 14:26
Рейтинг_Скан.pdf
30 жовтня 2020 14:26
Лiцензiя.pdf.(2).P7S
30 жовтня 2020 14:26
Лiцензiя.pdf.(1).P7S
30 жовтня 2020 14:26
Лiцензiя.pdf
30 жовтня 2020 14:26
Лiцензiя_скан.pdf
30 жовтня 2020 14:26
Довiренiсть_скан.pdf
30 жовтня 2020 14:26
Довiренiсть_Рижий.pdf.(2).P7S
30 жовтня 2020 14:26
Довiренiсть_Рижий.pdf.(1).P7S
30 жовтня 2020 14:26
Довiренiсть_Рижий.pdf
30 жовтня 2020 14:26
Гарантия_7819.pdf.(2).P7S
30 жовтня 2020 14:26
Гарантия_7819.pdf.(1).P7S
30 жовтня 2020 14:26
Гарантия_7819.pdf
30 жовтня 2020 14:26
ТУ.pdf
30 жовтня 2020 14:26
Статут УПВ 2019 печать.pdf
30 жовтня 2020 14:26
Сертифікат ІSO.pdf
30 жовтня 2020 14:26
Пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 14:26
Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 14:26
Представництво УПВ.pdf
30 жовтня 2020 14:26
Погодження УЗ.pdf
30 жовтня 2020 14:26
Паспорта якості.pdf
30 жовтня 2020 14:26
наказ протокол.pdf
30 жовтня 2020 14:26
Дозвіл на ТУ.pdf
30 жовтня 2020 14:26
Довідка ст 17.pdf
30 жовтня 2020 14:26
Довідка зразок Ст 17.pdf
30 жовтня 2020 14:26
Декларація.pdf
30 жовтня 2020 14:26
Відгук КЭВРЗ 2019.pdf
30 жовтня 2020 14:26
відгук КЄВРЗ.pdf
30 жовтня 2020 14:26
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 17:39
ЦП_Додаток9.pdf
29 жовтня 2020 17:39
Згода_Додаток7.pdf
29 жовтня 2020 17:39
Про досвід.pdf
29 жовтня 2020 17:39
Згода_Додаток6.pdf
29 жовтня 2020 17:39
Наказ Еліксі.pdf
29 жовтня 2020 17:39
Чертежи согласованные.pdf
29 жовтня 2020 17:39
Лист представництво.pdf
29 жовтня 2020 17:39
ТУ.pdf
29 жовтня 2020 17:39
Сертифікат_580.pdf
29 жовтня 2020 17:39
Сертифікат_520.pdf
29 жовтня 2020 17:39
Статут компанії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФОРМА ТРЕЙД"

ООО "Научно-производственное предприятие "Укрпромвнедрение"

ТОВ "ЕЛІКСІ ЕНТЕРПРАЙЗ СОЛЮШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФОРМА ТРЕЙД"
#39379513
Переможець 823 248,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФОРМА ТРЕЙД"
#39379513
823 248,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 14:22
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 08:29
форма трейд.pdf укладений
26 листопада 2020 08:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 823 248,00
UAH (в тому числі ПДВ 137 208,00 UAH)