Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оболонка гумокордова
Очікувана вартість
824 748,00 UAH
UA-2020-10-16-004773-a ● f46ab738bbbe4d639cef34398aa398e4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Ратушняк Віта Сергіївна 0443096929 v_ratushnyak@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2020 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2020 15:01 |
Очікувана вартість: | 824 748,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 247,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24742 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 шт.
Оболонка гумокордова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
83 шт.
Оболонка гумокордова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за товар буде здійснена не пізніше 45 (сорока п'яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2020 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2020 15:14 |
ТД оболонки гумокордові.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-16-004773-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЙРОН СТОК", Код ЄДРПОУ:39739829
Дата подання: 21 жовтня 2020 20:02
Внесення змін до тендерної документації для можливості створення здорової економічної конкуренції, та відповідно зменшення ціни для Замовника.
Наше підприємство являється вітчизняним виробником Оболонка гумокордова. Зміст та вимоги Тендерної документації веде до дискримінації учасників, а відповідно до зниження економічної конкуренції. А саме, Додаток 5 Пункт 6. Надати повну скановану копії ТУ (або ТЗ). , та Пункт 7. Учасник повинен надати скановану копію кресленика на продукцію. Викладені как стверджувальні, та не дають альтернативних дій, які викладено у других Ваших ТД. (Підкріпляємо). Виходячи з цього. Просимо вас внести зміни в ТД. Виклавши Додаток 5 в наступній редакції:
6. Якщо продукція виготовляється за технічними умовами (ТУ) або технічним завданням (ТЗ), надати повну скановану копії ТУ (або ТЗ).
- якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати лист-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ) (або його копію), завірену власником ТУ (ТЗ), про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ), виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
Для продукції залізничного призначення вітчизняного виробництва технічні умови (технічне завдання) повинні бути узгоджені з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно вимог пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Не потребують додаткового узгодження АТ «Укрзалізниця» технічні умови на складові частини кінцевого виробу (для серійної продукції), які входять до повного комплекту конструкторської документації на такий виріб.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути чинними на момент подання пропозиції учасником;
або
-Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів.
7. Учасник повинен надати:
- лист визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (рухомий склад, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
або
- скановану копію кресленика на продукцію. Відповідність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом надання листа–погодження з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників, які на кожному листі марковані штампом з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 20__ р.» за підписом керівника визначеного структурного підрозділу або особи, що його заміщує, та номером і датою погоджувального листа.
Розгорнути
Згорнути
6. Якщо продукція виготовляється за технічними умовами (ТУ) або технічним завданням (ТЗ), надати повну скановану копії ТУ (або ТЗ).
- якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати лист-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ) (або його копію), завірену власником ТУ (ТЗ), про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ), виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
Для продукції залізничного призначення вітчизняного виробництва технічні умови (технічне завдання) повинні бути узгоджені з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно вимог пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Не потребують додаткового узгодження АТ «Укрзалізниця» технічні умови на складові частини кінцевого виробу (для серійної продукції), які входять до повного комплекту конструкторської документації на такий виріб.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути чинними на момент подання пропозиції учасником;
або
-Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів.
7. Учасник повинен надати:
- лист визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (рухомий склад, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
або
- скановану копію кресленика на продукцію. Відповідність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом надання листа–погодження з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників, які на кожному листі марковані штампом з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 20__ р.» за підписом керівника визначеного структурного підрозділу або особи, що його заміщує, та номером і датою погоджувального листа.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2020 15:25
Доброго дня! Розглянувши вашу вимогу, щодо умов закупівлі в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Ваша вимога буде розглянута на засіданні тендерного комітету в найближчий час. Дякуємо!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФОРМА ТРЕЙД" |
823 248,00
UAH з ПДВ
|
823 248,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ООО "Научно-производственное предприятие "Укрпромвнедрение" |
824 745,00
UAH з ПДВ
|
824 745,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЛІКСІ ЕНТЕРПРАЙЗ СОЛЮШН" |
824 748,00
UAH з ПДВ
|
824 748,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФОРМА ТРЕЙД" #39379513 |
Переможець |
823 248,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2020 08:29
|
форма трейд.pdf | укладений |
26 листопада 2020 08:21
|