Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційне табло
Очікувана вартість
456 210,00 UAH
UA-2020-10-16-003563-a fe922b3536484a4cb5cf9f6e88f02fc2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимун Богдан

380938047758 etender.tymun@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328406
Місцезнаходження: 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2
Контактна особа: Тимун Богдан
380938047758
etender.tymun@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 13:20
Очікувана вартість: 456 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 562,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання


Місце поставки товарів: м. Львів: вул. Промислова 29, вул. Городоцька 185.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Переднє інформаційне табло, для відображення номера маршруту, початкової та кінцевої зупинок маршруту,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
15 штуки
Бокове інформаційне табло, для відображення номера маршруту, початкової та кінцевої зупинок маршруту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
15 штуки
Заднє інформаційне табло, для відображення номера маршруту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
15 штуки
Внутрішнє інформаційне табло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
15 штуки
Пульт керування (бортовий комп'ютер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
15 штуки
Мікрофон на гнучкому кронштейні (гусяча шия)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія "з дати отримання рахунку" Аванс 7 Календарні 50
Iнша подія "з дати отримання товару" Пiсляоплата 14 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-впроваджувальна фірма «Гранато» 359 820,00
UAH з ПДВ
278 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ЗЕЛЕНСЬКИЙ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 399 060,00
UAH з ПДВ
279 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 16:51
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:50
Пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 16:50
Лист відгук.pdf
27 жовтня 2020 16:50
Лист вих 9101.pdf
27 жовтня 2020 16:50
Договір та видаткова.pdf
27 жовтня 2020 16:48
02 Копія Витягу з ЄДР.pdf
27 жовтня 2020 16:48
Пульт керування GPSM A8.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-впроваджувальна фірма «Гранато»

ЗЕЛЕНСЬКИЙ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-впроваджувальна фірма «Гранато»
#14305453
Переможець 278 500,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 14:41

Документи

02 листопада 2020 14:41
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:40
Протокол №332.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-впроваджувальна фірма «Гранато»
#14305453
278 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2020 14:41
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:40
Протокол №332.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:19
Додат.угода №1 до договору 00652.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:18
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 11:38
Договір № 00652.pdf укладений
10 листопада 2020 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №00652 від 10.11.2020 року до 31.03.2021 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі №00652 від 10.11.2020 року. 2. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 00652 від 10.11.2020 року вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання. 3. Інші умови Договору залишаються без змін. 4. Цю угоду складено у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін.
Номер договору про закупівлю: 00652
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 0,04
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)