Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 48190000-6 - Пакети освітнього програмного забезпечення (ключі активації ПЗ WINEDUperDVC ALNG UpgrdSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent, ключі активації ПЗ OfficeProPlusEdu ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent, ключі активації ПЗ WinRmtDsktpSrvcsCAL ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent DvcCAL, ключі активації ПЗ WinSvrSTDCore ALNG LicSAPk OLV 16Lic E 1Y Acdmc AP CoreLic – 48190000-6)
Очікувана вартість
96 000,00 UAH
UA-2020-10-16-001918-b ce80d78634664398b60e7b865f154e5d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ЛЕВКОВА РУСЛАНА МИКОЛАЇВНА

0682471534 LEVKOVARUSLANA94@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА"
Код ЄДРПОУ: 02071100
Вебсайт: https://pntu.edu.ua
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., Полтава, 36011, Полтавська обл., місто Полтава, ПРОСПЕКТ ПЕРШОТРАВНЕВИЙ, будинок 24
Контактна особа: ЛЕВКОВА РУСЛАНА МИКОЛАЇВНА
0682471534
LEVKOVARUSLANA94@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 08:00
Очікувана вартість: 96 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48190000-6: Пакети освітнього програмного забезпечення


Місце надання послуг: 36011, м. Полтава, просп. Першотравневий, 24. Строк надання послуг: протягом 10 днів з моменту заяви Замовника. Оцінка пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – «Ціна пропозиції (з ПДВ)». Питома вага критерію «Ціна пропозиції (з ПДВ)» - 100 %. Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 2282.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 посл.
Ключі активації ПЗ WINEDUperDVC ALNG UpgrdSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, Проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48190000-6 — Пакети освітнього програмного забезпечення
60 посл.
Ключі активації ПЗ OfficeProPlusEdu ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, Проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48190000-6 — Пакети освітнього програмного забезпечення
15 посл.
Ключі активації ПЗ WinRmtDsktpSrvcsCAL ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent DvcCAL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, Проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48190000-6 — Пакети освітнього програмного забезпечення
1 посл.
Ключі активації ПЗ WinSvrSTDCore ALNG LicSAPk OLV 16Lic E 1Y Acdmc AP CoreLic
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, Проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48190000-6 — Пакети освітнього програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник протягом 7-ми банківських днів із дня отримання рахунку та накладної на відпуск товарно-матеріальних цінностей зобов’язаний зареєструвати фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 17:13
Зміни до оголошення.docx
22 жовтня 2020 17:13
Проект договору оновлений.docx
22 жовтня 2020 17:13
Оголошення оновлене.docx
16 жовтня 2020 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 17:13
Зміни до оголошення.docx
22 жовтня 2020 17:13
Проект договору оновлений.docx
16 жовтня 2020 13:36
Проект договору.docx
22 жовтня 2020 17:13
Оголошення оновлене.docx
16 жовтня 2020 13:36
Оголошення.docx
16 жовтня 2020 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальне питання
Дата подання: 21 жовтня 2020 17:35
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 16:13
Шановний замовнику, згідно пункту 3.4 проекту договору, "У разі виникнення недоліків з наданих Послуг під час прийняття автомобіля Замовником, Учасник безкоштовно усуває всі недоліки власними силами та за власні кошти (без компенсації Замовника)". Будь ласка, виправте помилку
Відповідь: Шановний Учаснику!
Стосовно Вашого запитання, повідомляємо наступне.
До оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ДК 021:2015 - 48190000-6 - Пакети освітнього програмного забезпечення (ключі активації ПЗ WINEDUperDVC ALNG UpgrdSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent, ключі активації ПЗ OfficeProPlusEdu ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent, ключі активації ПЗ WinRmtDsktpSrvcsCAL ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent DvcCAL, ключі активації ПЗ WinSvrSTDCore ALNG LicSAPk OLV 16Lic E 1Y Acdmc AP CoreLic – 48190000-6)» та проекту договору буде внесено зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІВАНОВИЧ ОКСАНА АНДРІЇВНА 95 300,00
UAH з ПДВ
95 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 00:11
Електронний підпис
30 жовтня 2020 00:10
Електронний підпис
30 жовтня 2020 00:05
Проект договору.pdf
29 жовтня 2020 23:44
Згода на обробку ПД.pdf
29 жовтня 2020 23:44
Витяг з ЄДР.pdf
29 жовтня 2020 23:44
Проект договору.pdf
29 жовтня 2020 23:44
GSI-Lviv Microsoft Authorised Letter Ukr.pdf
29 жовтня 2020 23:44
Виписка ст2.jpg
29 жовтня 2020 23:44
Гарантійний лист.pdf
29 жовтня 2020 23:44
Паспорт + ІПН.pdf
29 жовтня 2020 23:44
Виписка ст1.jpg
29 жовтня 2020 23:44
Довідка не судимість.pdf
29 жовтня 2020 23:44
Цінова пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 23:44
Довідка про ст 55.pdf
29 жовтня 2020 23:44
Довідка про згоду з ПД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІВАНОВИЧ ОКСАНА АНДРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ІВАНОВИЧ ОКСАНА АНДРІЇВНА
#2411107922
Переможець 95 300,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 15:09

Документи

06 листопада 2020 15:09
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:08
Протокол №УО1-242С.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІВАНОВИЧ ОКСАНА АНДРІЇВНА
#2411107922
95 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2020 15:09
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:08
Протокол №УО1-242С.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:07
Договір № 20_12.pdf укладений
19 листопада 2020 11:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 95 300,00
UAH