Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) Здійснення технічного нагляду по об’єкту: Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця - Герца - КПП "Дяківці", км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) Лот 1: (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) Здійснення технічного нагляду по об’єкту: Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (міст) Лот 2: (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) Здійснення технічного нагляду по об’єкту: Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (підходи до мосту)
Очікувана вартість
3 817 624,80 UAH
UA-2020-10-16-000907-a f83fa1cafc23464899c6bc1ef0681cf3
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швець В'ячеслав Павлович

380372583872 kkt_cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Місцезнаходження: 58018, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Головна 205
Контактна особа: Швець В'ячеслав Павлович
380372583872
kkt_cv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі: відповідно до Протоколу №113-20 засідання Експертної комісії ДСНС України з визначення рівня та класів надзвичайних ситуацій від 26 червня 2020 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 10:51
Оскарження наміру укласти договір: 22 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Тендерна документація

16 жовтня 2020 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 10:13
Додатки до закупівлі.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) Здійснення технічного нагляду по об’єкту: Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (міст)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 230 423,20 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот 1: (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) Здійснення технічного нагляду по об’єкту: Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (міст)
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі актів здачі – приймання виконаних робіт підписаними Сторонами протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовник Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2020 10:13
Додатки до закупівлі.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія
#42163379
Переможець 1 338 253,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 10:51

Документи

16 жовтня 2020 10:51
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:49
ЛОТ 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 10:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія
#42163379
1 338 253,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2020 10:51
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:49
ЛОТ 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 15:47
Д.у.5 до 43 від 23.10.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 15:46
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2023 15:55
Д.у.4 до 43 від 23.10.2020.pdf зміни до договору
27 січня 2023 15:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:08
Д.у. 3 до 43.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:56
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2021 09:46
Д.у. 2 до Договору №43 від 23 жовтня 2020 року.pdf зміни до договору
20 жовтня 2021 09:44
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 21:37
ДУ 1 до 43.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:37
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 12:46
Договір 43.pdf укладений
27 жовтня 2020 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML