Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Торф'яний брикет
Очікувана вартість
76 000,00 UAH
UA-2020-10-16-000570-a 184de09e166d44e0b374b92633d8dcf5
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михалюк Валерій Анатолійович

+380384257205 Krupetska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Крупецька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04405030
Місцезнаходження: 30068, Україна , Хмельницька обл., с Крупець, вул Богдана Хмельницького
Контактна особа: Михалюк Валерій Анатолійович
+380384257205
Krupetska@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 16:00
Очікувана вартість: 76 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 т
Торф'яний брикет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30061, Україна, Хмельницька область, с. Лисиче, вул. Шкільна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10-ти (десяти) робочих днів після постачання Постачальником та прийняття Замовником Товару, платежами у розмірах вартості фактично поставленого та принятого Замовником Товару. Розрахунок за поставлений та прийнятий Замовником Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформлених та підписаних Сторонами видаткових накладних на Товар. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-16-000570-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БАЛАЄВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:3040022159
Дата подання: 17 жовтня 2020 18:30
Доброго дня, Шановний Замовнику! Зазначена вами вимога, щодо наявності укладеного договору про закупівлю вважається дискримінаційною та обмежує участь потенційних постачальників.
Вимагаю скасування такої вимоги та спростування її гарантійним листом, якого цілком достатньо для забезпечення закупівлі в повному якісному та кількісному обсязі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 жовтня 2020 13:25
Доброго дня! Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу, щодо інформації зазначеної в Додатку 6 пункті 6 Тендерної документації, вирішено рішенням уповноваженої особи внести зміни до Тендерної документації (Додаток 6).

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій