Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штампи
Stamps
Очікувана вартість
77 844,00 UAH
UA-2020-10-15-012830-c 056d50a563f34101b6eca2b584c52806
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Шифрук

+380443232078 shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Андрій Шифрук
+380443232078
shyfruk-ao@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta"
National ID: 21560045
Contact point: Andrii Shyfruk
+380443232078
shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 22:53
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 20:00
Початок аукціону: 01 грудня 2020 14:08
Очікувана вартість: 77 844,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 389,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 15 жовтня 2020 22:53
Enquiries until: 06 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 12 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 листопада 2020 20:00

Information

Estimated total value: 77 844 UAH including VAT
Minimal lowering step: 389 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції зазначені у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Location of the Customer: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, building 22. The conditions for providing security for the tender offer are specified in the tender documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 штуки
Штамп "Туман"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Stamp "Fog"
CPV: 30192153-8
Період постачання: по 31 березня 2021
130 штуки
Штамп "Ожеледиця"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Stamp "Ice"
CPV: 30192153-8
Період постачання: по 31 березня 2021
130 штуки
Штамп "Увага діти на дорозі"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Stamp "Attention children on the road"
CPV: 30192153-8
Період постачання: по 31 березня 2021
130 штуки
Штамп "Медичний огляд проведено"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Stamp "Medical examination conducted"
CPV: 30192153-8
Період постачання: по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції зазначені у тендерній документації. The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Location of the Customer: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, building 22. The conditions for providing security for the tender offer are specified in the tender documentation. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 22:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 10:21
Перелік змін до ТД Штампи від 20.10.2020.docx
20 жовтня 2020 10:21
ТД Штампи зі змінами від 20.10.2020.docx
15 жовтня 2020 22:53
ТД Штампи.docx.p7s
20 жовтня 2020 10:21
ТД Штампи зі змінами від 20.10.2020.docx.p7s
15 жовтня 2020 22:53
ТД Штампи.docx
20 жовтня 2020 10:21
Перелік змін до ТД Штампи від 20.10.2020.docx.p7s

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 листопада 2020
UA-2020-10-15-012830-c056d50a563f34101b6eca2b584c52806
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2020 18:19
ТОВ КОЛОП Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2020 18:23
ФОП "ШАВКУН МАЙЯ ГРИГОРІВНА" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2020 18:17
ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

16 листопада 2020 20:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 листопада 2020 17:03
Електронний підпис
16 листопада 2020 17:03
Електронний підпис
06 листопада 2020 11:03
Електронний підпис
06 листопада 2020 11:03
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:53
Лист відгук 2.pdf
28 жовтня 2020 17:53
Лист відгук 1.pdf
28 жовтня 2020 17:53
Цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 17:53
Висновок_оснастки.pdf
28 жовтня 2020 17:53
Висновок_гума.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ТОВ «НВП «ОЛАВТЕКС» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей – невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки надана учасником інформація та документи (довідка про виконання аналогічного договору та лист-відгук від контрагента) не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником, оскільки не містять інформацію про номер та дату укладення договору, лист-відгук не містить інформацію про номер договору 2) додаток 1 та додаток 4 до тендерної документації – «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, якa має відповідати вимогам тендерної документації - із зазначенням номеру та дати укладення договору та лист-відгук від контрагента із зазначенням номеру такого договору. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

16 листопада 2020 20:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 листопада 2020 09:43
Електронний підпис
24 листопада 2020 09:42
Аналогічні договори.rar
13 листопада 2020 15:34
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:34
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:32
Лист умови договору штампи.pdf
13 листопада 2020 15:32
Відомості про учасника.pdf
13 листопада 2020 15:32
Додаток 3 тех.вимоги.pdf
13 листопада 2020 15:32
Лист-гарантія ст.17.pdf
13 листопада 2020 15:32
Лист відгук Київпассервіс1.pdf
13 листопада 2020 15:32
Довідка договори штампи.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ТОВ «КОЛОП» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей – невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки надана учасником інформація та документи (довідка про виконання аналогічного договору та лист-відгук від контрагента) не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником, оскільки містять інформацію про предмет договору, що не відповідає визначенню аналогічного договору, встановленого замовником 2) додаток 1 та додаток 4 до тендерної документації – «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, якa має відповідати вимогам тендерної документації - із зазначенням предмету договору, що відповідає визначенню аналогічного договору, встановленого замовником та Лист-відгук від контрагента із зазначенням коректного предмету договору, що відповідає визначенню аналогічного договору, встановленого замовником. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

16 листопада 2020 20:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 грудня 2020 14:02
3.2.2. Опис.pdf
09 грудня 2020 14:02
3.2.1. Статут.pdf
09 грудня 2020 14:02
3.1. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2020 14:02
2. Цінова пропозиція.pdf
24 листопада 2020 11:33
Лист-відгук Мінекології.pdf
13 листопада 2020 17:02
3. Технічна специфікація.pdf
13 листопада 2020 17:02
1.2. Лист-відгук Мінекології.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ФОП ШАВКУН М.Г. повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей – невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки надана учасником інформація та документи (довідка про виконання аналогічного договору) не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником, оскільки не містить інформацію про номер та дату укладення договору 2) додаток 1 та додаток 4 до тендерної документації – «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, якa має відповідати вимогам тендерної документації - із зазначенням номеру та дати укладення договору. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

16 листопада 2020 20:03
Звіт з ЄДР (припинено)
16 листопада 2020 20:03
Звіт з ЄДР (припинено)
16 листопада 2020 20:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 листопада 2020 16:31
Електронний підпис
24 листопада 2020 16:31
Підписані документи.pdf
24 листопада 2020 12:12
Електронний підпис
24 листопада 2020 12:11
3. Технічна специфікація.docx
24 листопада 2020 12:11
2. Лист-Гарантія.docx
24 листопада 2020 12:11
1. Довідка Договори.docx
14 листопада 2020 19:02
3.2. Відгук Альфа (1).pdf
14 листопада 2020 19:02
3.1. Договір Альфа (1).pdf
14 листопада 2020 19:02
2. Довідка договори (1).pdf
14 листопада 2020 19:02
1. Лист гарантія (1).pdf
14 листопада 2020 19:02
3.4. Відгук Реєстраційна (1).pdf
14 листопада 2020 19:02
4. Відомості про учасника (1).pdf
14 листопада 2020 19:02
Документи ФОП (1).pdf
14 листопада 2020 19:02
Довідка_Договори (1).pdf
14 листопада 2020 19:02
договір №2.pdf

Документи

16 листопада 2020 20:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 листопада 2020 11:02
Електронний підпис
16 листопада 2020 11:02
Електронний підпис
16 листопада 2020 11:01
Підписані документи.rar
16 листопада 2020 11:01
ЛИСТ - ВІДГУК.pdf
16 листопада 2020 11:00
кваліфікація довідка.pdf
16 листопада 2020 11:00
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
16 листопада 2020 11:00
відсутність підстав ст17.pdf
16 листопада 2020 11:00
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"

ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС"

ТОВ КОЛОП

ФОП "ШАВКУН МАЙЯ ГРИГОРІВНА"

ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОЛОП 59 202,00
UAH з ПДВ
46 794,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС" 62 400,00
UAH з ПДВ
46 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн" 62 400,00
UAH з ПДВ
54 594,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА" 65 052,00
UAH з ПДВ
65 052,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 14:02
3.2.2. Опис.pdf
09 грудня 2020 14:02
3.2.1. Статут.pdf
09 грудня 2020 14:02
3.1. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2020 14:02
2. Цінова пропозиція.pdf
24 листопада 2020 11:33
Лист-відгук Мінекології.pdf
13 листопада 2020 17:02
3. Технічна специфікація.pdf
13 листопада 2020 17:02
1.2. Лист-відгук Мінекології.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 09:43
Електронний підпис
24 листопада 2020 09:42
Аналогічні договори.rar
13 листопада 2020 15:34
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:34
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:32
Лист умови договору штампи.pdf
13 листопада 2020 15:32
Відомості про учасника.pdf
13 листопада 2020 15:32
Додаток 3 тех.вимоги.pdf
13 листопада 2020 15:32
Лист-гарантія ст.17.pdf
13 листопада 2020 15:32
Лист відгук Київпассервіс1.pdf
13 листопада 2020 15:32
Довідка договори штампи.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 17:03
Електронний підпис
16 листопада 2020 17:03
Електронний підпис
06 листопада 2020 11:03
Електронний підпис
06 листопада 2020 11:03
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:53
Лист відгук 2.pdf
28 жовтня 2020 17:53
Лист відгук 1.pdf
28 жовтня 2020 17:53
Цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 17:53
Висновок_оснастки.pdf
28 жовтня 2020 17:53
Висновок_гума.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 11:02
Електронний підпис
16 листопада 2020 11:02
Електронний підпис
16 листопада 2020 11:01
Підписані документи.rar
16 листопада 2020 11:01
ЛИСТ - ВІДГУК.pdf
16 листопада 2020 11:00
кваліфікація довідка.pdf
16 листопада 2020 11:00
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
16 листопада 2020 11:00
відсутність підстав ст17.pdf
16 листопада 2020 11:00
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОЛОП

ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС"

ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"

ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОЛОП
#36017155
Переможець 46 794,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 13:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОЛОП
#36017155
46 794,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 19:57
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 17:37
Договір поставки_КОЛОП_штампи.pdf укладений
16 грудня 2020 17:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 46 793,76
UAH (в тому числі ПДВ 7 798,96 UAH)