Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Microsoft Office Standard 2019 UKR OLP C GOV або еквівалент)
Очікувана вартість
223 300,00 UAH
UA-2020-10-15-011626-c ● 5ac329345fbc4ab29fb602bf5e58aa1a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43572010 |
Місцезнаходження: | 73003, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. ПЕРЕКОПСЬКА, буд. 5 |
Контактна особа: |
Яна Чабан +380683673778 yana17chaban@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2020 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2020 11:33 |
Очікувана вартість: | 223 300,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 233,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів
1) Місцезнаходження замовника: 73003, м. Херсон, вул. Перекопська, 5
2) Категорія замовника: органи державної (судової) влади
3) Вид закупівлі - відкриті торги
4) Затверджено протоколом тендерного комітету №2 від 15.10.2020
2) Категорія замовника: органи державної (судової) влади
3) Вид закупівлі - відкриті торги
4) Затверджено протоколом тендерного комітету №2 від 15.10.2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 послуга
Microsoft Office Standard 2019 UKR OLP C GOV або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Перекопська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2020 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2020 17:45 |
Тендерна документація ПЗ ОФІС.doc |
17 жовтня 2020 14:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 жовтня 2020 17:45 |
Тендерна документація ПЗ ОФІС.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо постачання програмної продукції
Дата подання: 16 жовтня 2020 16:17
Дата відповіді: 17 жовтня 2020 14:25
Відповідно до Тендерної документації, предметом закупівлі є "Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом (програмна продукція Office Standard 2019 UKR OLP C Gov." Відповідно, предмет закупівлі та предмет проєкту договору про закупівлю передбачають постачання програмного забезпечення. Але у Проєкті Договору мова йдеться про «надання послуг», що не відповідає змісту господарської операції. Просимо внести зміни до договору про закупівлю, змінивши «надання послуг» на «постачання програмної продукції».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дакуємо за звернення. Віжповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
ПДВ
Дата подання: 16 жовтня 2020 16:18
Дата відповіді: 17 жовтня 2020 14:26
Звертаємо Вашу увагу на те, що продаж програмної продукції здійснюється без ПДВ, згідно Пункту 261 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України. Внесіть, будь ласка, уточнення щодо бюджету без ПДВ в Інформацію про процедуру закупівлі у системі Prozorro, щоб дана закупівля була коректно оформлена, згідно з діючим законодавством. Дякуємо!
Відповідь: Дакуємо за звернення. Віжповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:00
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 16:54
У додатку №4 тендерної документації міститься проєкт Договору на закупівлю послуг за державні кошти. Проте предмет закупівлі фактично передбачає не надання послуг, а постачання програмної продукції. У зв’язку з цим просимо Вас змінити діючу назву проєкту договору на «Договір на закупівлю за державні кошти», а також виправити цю назву по тексту проєкту та у додатках до нього. Також просимо Вас виправити термін «Послуги» на фразу «Програмна продукція» по всьому тексту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої Наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333, оплата послуг з технічного обслуговування обладнання та адміністрування програмного забезпечення, а саме установлення (інсталяція) програмного забезпечення (програмних продуктів, інформаційних систем та комплексів, баз даних, web-сторінок/сайтів/порталів), подальшого користування, їх супроводження та обслуговування (у тому числі навчання користувачів); придбання (постачання) програмного забезпечення (ліцензії на право користування програмним забезпеченням), на яке майнові права не передаються користувачу, при цьому майнові та авторські права на об'єкт інтелектуальної власності на зазначене програмне забезпечення залишаються у розробника (постачальника), а замовнику надається право користування цим програмним забезпеченням без права передачі самого програмного забезпечення та/або повноважень на його користування третім особам проводиться за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».
Щодо поставки програмної продукції
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:01
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 16:55
Поставка програмної продукції звичайно оформлюється актом прийому-передачі програмної продукції. Однак у тексті договору мова йде про підписання акту прийому-передачі наданих послуг. У зв’язку з цим просимо Вас виправити у п. 3.7, у додатку №2 та в інших пунктах проєкту договору фразу «акт прийому-передачі наданих послуг» на фразу «акт прийому-передачі програмної продукції». Відповідно в акті з додатку №2 просимо виправити «надання послуг» на «поставку програмної продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої Наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333, оплата послуг з технічного обслуговування обладнання та адміністрування програмного забезпечення, а саме установлення (інсталяція) програмного забезпечення (програмних продуктів, інформаційних систем та комплексів, баз даних, web-сторінок/сайтів/порталів), подальшого користування, їх супроводження та обслуговування (у тому числі навчання користувачів); придбання (постачання) програмного забезпечення (ліцензії на право користування програмним забезпеченням), на яке майнові права не передаються користувачу, при цьому майнові та авторські права на об'єкт інтелектуальної власності на зазначене програмне забезпечення залишаються у розробника (постачальника), а замовнику надається право користування цим програмним забезпеченням без права передачі самого програмного забезпечення та/або повноважень на його користування третім особам проводиться за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». Отже підписується акт прийому-передачі наданих послуг.
Договір
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:02
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 17:23
Доброго дня! У п. 2.2. проєкту договору йде мова про «Місце надання Послуг: м. Херсон, вул. Перекопська, 5.». Однак передбачена тендерною документацією програмна продукція постачається в електронній формі. Тому просимо Вас викласти п. 2.2 проєкту Договору у наступній редакції: 2.2. Програмна продукція постачається в електронній формі, шляхом надсилання посилань для її завантаження з мережі Інтернет та/або коду (кодів) для активації Програмної продукції разом з електронним сертифікатом на наступну електронну адресу Замовника: ______@_______.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої Наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333, оплата послуг з технічного обслуговування обладнання та адміністрування програмного забезпечення, а саме установлення (інсталяція) програмного забезпечення (програмних продуктів, інформаційних систем та комплексів, баз даних, web-сторінок/сайтів/порталів), подальшого користування, їх супроводження та обслуговування (у тому числі навчання користувачів); придбання (постачання) програмного забезпечення (ліцензії на право користування програмним забезпеченням), на яке майнові права не передаються користувачу, при цьому майнові та авторські права на об'єкт інтелектуальної власності на зазначене програмне забезпечення залишаються у розробника (постачальника), а замовнику надається право користування цим програмним забезпеченням без права передачі самого програмного забезпечення та/або повноважень на його користування третім особам проводиться за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». Отже відповідно до статті 186.3. підпункт в) Податкового кодексу України: "Місцем постачання зазначених у цьому пункті послуг вважається місце, в якому отримувач послуг зареєстрований як суб'єкт господарювання або - у разі відсутності такого місця - місце постійного чи переважного його проживання. До таких послуг належать: консультаційні, інжинірингові, інженерні, юридичні (у тому числі адвокатські), бухгалтерські, аудиторські, актуарні, а також послуги з розроблення, постачання та тестування програмного забезпечення, з оброблення даних та надання консультацій з питань інформатизації, надання інформації та інших послуг у сфері інформатизації, у тому числі з використанням комп'ютерних систем;". Враховуючи вищезазначене місце надання послуг вказано вірно та є фактичною адресою замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДМАКСПОСТАЧ" |
197 200,00
UAH
|
190 501,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" |
199 172,00
UAH
|
192 473,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ТАНСОФТ" |
214 065,00
UAH
|
196 269,10
UAH
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
198 534,00
UAH
|
196 272,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ"АМІКА" |
220 500,05
UAH
|
220 500,05
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДМАКСПОСТАЧ" #43346164 |
Переможець |
190 501,00
UAH
|
03 листопада 2020 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 09:34
|
По.pdf | укладений |
17 листопада 2020 09:33
|