Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Microsoft Office Standard 2019 UKR OLP C GOV або еквівалент)
Очікувана вартість
223 300,00 UAH
UA-2020-10-15-011626-c 5ac329345fbc4ab29fb602bf5e58aa1a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Чабан

+380683673778 yana17chaban@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43572010
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. ПЕРЕКОПСЬКА, буд. 5
Контактна особа: Яна Чабан
+380683673778
yana17chaban@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 11:33
Очікувана вартість: 223 300,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 233,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


1) Місцезнаходження замовника: 73003, м. Херсон, вул. Перекопська, 5
2) Категорія замовника: органи державної (судової) влади
3) Вид закупівлі - відкриті торги
4) Затверджено протоколом тендерного комітету №2 від 15.10.2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 послуга
Microsoft Office Standard 2019 UKR OLP C GOV або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Перекопська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 17:45
Тендерна документація ПЗ ОФІС.doc
17 жовтня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 17:45
Тендерна документація ПЗ ОФІС.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо постачання програмної продукції
Дата подання: 16 жовтня 2020 16:17
Дата відповіді: 17 жовтня 2020 14:25
Відповідно до Тендерної документації, предметом закупівлі є "Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом (програмна продукція Office Standard 2019 UKR OLP C Gov." Відповідно, предмет закупівлі та предмет проєкту договору про закупівлю передбачають постачання програмного забезпечення. Але у Проєкті Договору мова йдеться про «надання послуг», що не відповідає змісту господарської операції. Просимо внести зміни до договору про закупівлю, змінивши «надання послуг» на «постачання програмної продукції».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дакуємо за звернення. Віжповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
ПДВ
Дата подання: 16 жовтня 2020 16:18
Дата відповіді: 17 жовтня 2020 14:26
Звертаємо Вашу увагу на те, що продаж програмної продукції здійснюється без ПДВ, згідно Пункту 261 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України. Внесіть, будь ласка, уточнення щодо бюджету без ПДВ в Інформацію про процедуру закупівлі у системі Prozorro, щоб дана закупівля була коректно оформлена, згідно з діючим законодавством. Дякуємо!
Відповідь: Дакуємо за звернення. Віжповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:00
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 16:54
У додатку №4 тендерної документації міститься проєкт Договору на закупівлю послуг за державні кошти. Проте предмет закупівлі фактично передбачає не надання послуг, а постачання програмної продукції. У зв’язку з цим просимо Вас змінити діючу назву проєкту договору на «Договір на закупівлю за державні кошти», а також виправити цю назву по тексту проєкту та у додатках до нього. Також просимо Вас виправити термін «Послуги» на фразу «Програмна продукція» по всьому тексту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої Наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333, оплата послуг з технічного обслуговування обладнання та адміністрування програмного забезпечення, а саме установлення (інсталяція) програмного забезпечення (програмних продуктів, інформаційних систем та комплексів, баз даних, web-сторінок/сайтів/порталів), подальшого користування, їх супроводження та обслуговування (у тому числі навчання користувачів); придбання (постачання) програмного забезпечення (ліцензії на право користування програмним забезпеченням), на яке майнові права не передаються користувачу, при цьому майнові та авторські права на об'єкт інтелектуальної власності на зазначене програмне забезпечення залишаються у розробника (постачальника), а замовнику надається право користування цим програмним забезпеченням без права передачі самого програмного забезпечення та/або повноважень на його користування третім особам проводиться за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».
Щодо поставки програмної продукції
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:01
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 16:55
Поставка програмної продукції звичайно оформлюється актом прийому-передачі програмної продукції. Однак у тексті договору мова йде про підписання акту прийому-передачі наданих послуг. У зв’язку з цим просимо Вас виправити у п. 3.7, у додатку №2 та в інших пунктах проєкту договору фразу «акт прийому-передачі наданих послуг» на фразу «акт прийому-передачі програмної продукції». Відповідно в акті з додатку №2 просимо виправити «надання послуг» на «поставку програмної продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої Наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333, оплата послуг з технічного обслуговування обладнання та адміністрування програмного забезпечення, а саме установлення (інсталяція) програмного забезпечення (програмних продуктів, інформаційних систем та комплексів, баз даних, web-сторінок/сайтів/порталів), подальшого користування, їх супроводження та обслуговування (у тому числі навчання користувачів); придбання (постачання) програмного забезпечення (ліцензії на право користування програмним забезпеченням), на яке майнові права не передаються користувачу, при цьому майнові та авторські права на об'єкт інтелектуальної власності на зазначене програмне забезпечення залишаються у розробника (постачальника), а замовнику надається право користування цим програмним забезпеченням без права передачі самого програмного забезпечення та/або повноважень на його користування третім особам проводиться за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». Отже підписується акт прийому-передачі наданих послуг.
Договір
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:02
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 17:23
Доброго дня! У п. 2.2. проєкту договору йде мова про «Місце надання Послуг: м. Херсон, вул. Перекопська, 5.». Однак передбачена тендерною документацією програмна продукція постачається в електронній формі. Тому просимо Вас викласти п. 2.2 проєкту Договору у наступній редакції: 2.2. Програмна продукція постачається в електронній формі, шляхом надсилання посилань для її завантаження з мережі Інтернет та/або коду (кодів) для активації Програмної продукції разом з електронним сертифікатом на наступну електронну адресу Замовника: ______@_______.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої Наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333, оплата послуг з технічного обслуговування обладнання та адміністрування програмного забезпечення, а саме установлення (інсталяція) програмного забезпечення (програмних продуктів, інформаційних систем та комплексів, баз даних, web-сторінок/сайтів/порталів), подальшого користування, їх супроводження та обслуговування (у тому числі навчання користувачів); придбання (постачання) програмного забезпечення (ліцензії на право користування програмним забезпеченням), на яке майнові права не передаються користувачу, при цьому майнові та авторські права на об'єкт інтелектуальної власності на зазначене програмне забезпечення залишаються у розробника (постачальника), а замовнику надається право користування цим програмним забезпеченням без права передачі самого програмного забезпечення та/або повноважень на його користування третім особам проводиться за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». Отже відповідно до статті 186.3. підпункт в) Податкового кодексу України: "Місцем постачання зазначених у цьому пункті послуг вважається місце, в якому отримувач послуг зареєстрований як суб'єкт господарювання або - у разі відсутності такого місця - місце постійного чи переважного його проживання. До таких послуг належать: консультаційні, інжинірингові, інженерні, юридичні (у тому числі адвокатські), бухгалтерські, аудиторські, актуарні, а також послуги з розроблення, постачання та тестування програмного забезпечення, з оброблення даних та надання консультацій з питань інформатизації, надання інформації та інших послуг у сфері інформатизації, у тому числі з використанням комп'ютерних систем;". Враховуючи вищезазначене місце надання послуг вказано вірно та є фактичною адресою замовника.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДМАКСПОСТАЧ" 197 200,00
UAH
190 501,00
UAH
Документи
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" 199 172,00
UAH
192 473,00
UAH
Документи
ТОВ "ТАНСОФТ" 214 065,00
UAH
196 269,10
UAH
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 198 534,00
UAH
196 272,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ"АМІКА" 220 500,05
UAH
220 500,05
UAH
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 08:57
Електронний підпис
10 листопада 2020 08:49
коплект переможця.rar
30 жовтня 2020 11:44
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:39
1. виписка едр.pdf
30 жовтня 2020 11:39
ПО.rar

Публічні документи

20 жовтня 2020 15:22
Електронний підпис
20 жовтня 2020 15:21
Цінова пропозиція.pdf
20 жовтня 2020 15:21
Статут завірена копія.pdf
20 жовтня 2020 15:21
Проект договору.pdf
20 жовтня 2020 15:21
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 20:20
Електронний підпис
30 жовтня 2020 20:19
ТОВ Тансофт - Статут.pdf
30 жовтня 2020 20:19
18. Лист пояснення.pdf
30 жовтня 2020 20:19
17. Довідка довкілля.pdf
30 жовтня 2020 20:19
8. Довідка дитяча праця.pdf
30 жовтня 2020 20:19
6. Довідка судимість.pdf
30 жовтня 2020 20:19
3. Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 20:19
2. Відповідність тех.pdf
30 жовтня 2020 20:19
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 11:13
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:12
Проект договру.pdf
30 жовтня 2020 11:12
Технічні вимоги.zip
30 жовтня 2020 11:12
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 10:44
Електронний підпис
23 жовтня 2020 10:44
Цінова пропозиція .pdf
23 жовтня 2020 10:44
Св-во ПДВ.pdf
23 жовтня 2020 10:44
Проект договору .pdf
23 жовтня 2020 10:44
Довідка Субпідрядн..pdf
23 жовтня 2020 10:44
Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
23 жовтня 2020 10:44
Довідка п.13 ч.1 ст.17.pdf
23 жовтня 2020 10:44
Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
23 жовтня 2020 10:44
Довідка п.10 ч.1 ст.17.pdf
23 жовтня 2020 10:44
Довідка (довкілля).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДМАКСПОСТАЧ"

ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ"

ТОВ "ТАНСОФТ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ"АМІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДМАКСПОСТАЧ"
#43346164
Переможець 190 501,00
UAH
03 листопада 2020 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДМАКСПОСТАЧ"
#43346164
190 501,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 09:50
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 09:34
По.pdf укладений
17 листопада 2020 09:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 190 501,00
UAH