Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду будівлі гуртожитку №3 по вул. Залізничній,22 в м. Запоріжжі з утепленням зовнішніх стін та покрівлі, заміна вікон та вхідних груп, встановлення автоматичного вузла керування на системі опалення
Очікувана вартість
19 747 818,00 UAH
UA-2020-10-15-010642-c 5ea5162809d14ce2906f201764857ecf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гоздек Світлана Анатоліївна

+380612287523 tender_znu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 02125243
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Жуковського,66
Контактна особа: Гоздек Світлана Анатоліївна
+380612287523
tender_znu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2020 16:00
Очікувана вартість: 19 747 818,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 98 739,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 98739.09 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в рамках реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"),ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р., з урахуванням вимог Постанови КМУ від 08 травня 2019 р. № 378 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою «Реалізація Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським Інвестиційним Банком.
Дана закупівля підпадає під дію ст. 6 Закону України "Про публічні закупівлі" (922-VIII) в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX. Стаття 6. Міжнародні зобов’язання України у сфері закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт фасаду будівлі гуртожитку №3 по вул. Залізничній,22 в м. Запоріжжі з утепленням зовнішніх стін та покрівлі, заміна вікон та вхідних груп, встановлення автоматичного вузла керування на системі опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Залізнична,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 16:37
Додаток 9.doc
15 жовтня 2020 16:37
Додаток 8.doc
15 жовтня 2020 16:37
Додаток 7.doc
15 жовтня 2020 16:37
Додаток 6.doc
15 жовтня 2020 16:37
Додаток 5.doc
15 жовтня 2020 16:37
Додаток 4.doc
15 жовтня 2020 16:37
Додаток 3.doc
15 жовтня 2020 16:37
Додаток 2.doc
15 жовтня 2020 16:37
Додаток 1.doc
15 жовтня 2020 16:37
ТД.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
31 жовтня 2020 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій