Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Файли; Папка куточок; Біндери; Папка швидкозшивач; Клей; Скотч; Стрижні змінні)
Очікувана вартість
2 000,00 UAH
UA-2020-10-15-010530-c bc69f9805d284509ad76e14c6cde43b6
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуменна Яна Валеріївна

+380984152451 gumenna962@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 33850812
Місцезнаходження: 55001, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Контактна особа: Гуменна Яна Валеріївна
+380984152451
gumenna962@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 16:36
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 16:36
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 13:31
Очікувана вартість: 2 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 уп
Файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Папка куточок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Стрижень масляний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
72 шт
Біндери 51мм, 41мм, 32мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Папка - швидкозшивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Клей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Скотч 48мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Скотч 18мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі рахунку та накладної на умовах можливої відстрочки платежу строком до 30 кал. днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 10:42
Додаток 1 Технічні вимоги (зі змінами).docx
15 жовтня 2020 16:35
Додаток 4 Проект договору.docx
15 жовтня 2020 16:35
Додаток 3 Комерційна пропозиція.docx
15 жовтня 2020 16:35
Додаток 2 Вимоги до учасників.docx
15 жовтня 2020 16:35
Оголошення.docx
21 жовтня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 10:42
Додаток 1 Технічні вимоги (зі змінами).docx
15 жовтня 2020 16:35
Додаток 1 Технічні вимоги.docx
15 жовтня 2020 16:35
Додаток 4 Проект договору.docx
15 жовтня 2020 16:35
Додаток 3 Комерційна пропозиція.docx
15 жовтня 2020 16:35
Додаток 2 Вимоги до учасників.docx
15 жовтня 2020 16:35
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А. 1 118,00
UAH з ПДВ
760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 961,50
UAH з ПДВ
860,94
UAH з ПДВ
Документи
Фізична Особа-підприємець Курдіновська Світлана Анатоліївна 1 867,94
UAH з ПДВ
1 867,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 15:23
Електронний підпис
26 жовтня 2020 15:22
Витяг з ЄДРЮ І ФОП.pdf
26 жовтня 2020 15:22
Паспорт повний.pdf
26 жовтня 2020 15:22
Стаття 17.pdf
26 жовтня 2020 15:22
Довідка про виконання.pdf
26 жовтня 2020 15:21
Довідка працівники.pdf
26 жовтня 2020 15:21
Довідка довкілля.pdf
26 жовтня 2020 15:21
Довідка статут..pdf
26 жовтня 2020 15:21
Довідка щодо підпису.pdf
26 жовтня 2020 15:21
Довідка Ліцензії.pdf
26 жовтня 2020 15:21
ІПН.PDF

Публічні документи

21 жовтня 2020 17:02
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:01
тех вимоги0040.PDF
21 жовтня 2020 17:01
пропозиція0094.PDF
21 жовтня 2020 17:01
наказ тендер.PDF
21 жовтня 2020 17:01
згода договір0019.PDF
21 жовтня 2020 17:01
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
21 жовтня 2020 17:01
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
21 жовтня 2020 17:01
IMG_0002.jpg
21 жовтня 2020 17:01
IMG_0001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бердник В.А.

ТОВ Сантарекс

Фізична Особа-підприємець Курдіновська Світлана Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
Рішення скасоване 760,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 10:05
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
Відхилено 760,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 10:09
ТОВ Сантарекс
#30126040
Рішення скасоване 860,94
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 10:39
ТОВ Сантарекс
#30126040
Відхилено 860,94
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 10:43
Фізична Особа-підприємець Курдіновська Світлана Анатоліївна
#2623301927
Відхилено 1 867,94
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 11:18

Документи

28 жовтня 2020 08:47
Електронний підпис

Документи

28 жовтня 2020 10:09
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:07
Протоко 199.pdf

Документи

28 жовтня 2020 10:13
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:11
Протокол 200.pdf

Документи

19 листопада 2020 10:43
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:41
Протокольне рішення 208.pdf

Документи

19 листопада 2020 11:18
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:13
Протокольне рішення 209.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій