Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шафа офісна, шафа для одягу
Очікувана вартість
192 000,00 UAH
UA-2020-10-15-009210-c ● 2de738e619ea48419e8dc9bba49f66ce
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №10" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899708 |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ 20-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 12 |
Контактна особа: |
Наталія Шульженко +380567675062 dcpmsd10@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2020 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2020 11:34 |
Очікувана вартість: | 192 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 штуки
Шафа офісна, шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Буковинська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2020 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2020 15:41 |
1_Оголошення 3913.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат відповідності на пластикову фурнітуру
Дата подання: 20 жовтня 2020 11:29
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 21:56
В Додатку 1 до оголошення «Технічне завдання» Замовник вимагає зокрема надати «Сертифікат відповідності на пластикову фурнітуру».
З цього приводу зауважимо наступне.
Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, фурнітура, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування.
Таким чином, вимоги надання «Сертифікат відповідності на пластикову фурнітуру» є незаконними та такими, що перешкоджають конкуренції.
Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «Сертифікат відповідності на пластикову фурнітуру».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установлених в оголошені У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
наявність автостранспорту
Дата подання: 20 жовтня 2020 11:31
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 21:20
Добрий день!
Чи приймається договір з перевізником як факт наявності можливості здійснення перевезення Товару Учасником?
Відповідь: В оголошені вказано, що необхідно надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для виконання умов договору, в тому числі: нежитлових приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується, та автотранспорту для перевезення товару, який є предметом закупівлі (у довідці повинна бути зазначена інформація про найменування, кількість, термін експлуатації, стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОСТОК-ПЛЮС" |
126 600,00
UAH з ПДВ
|
118 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" |
175 584,00
UAH з ПДВ
|
118 104,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «ПРОМТРЕЙД» |
191 873,28
UAH з ПДВ
|
191 873,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОСТОК-ПЛЮС" #35544737 |
Відхилено |
118 000,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 15:07
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" #32140051 |
Відхилено |
118 104,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 15:55
|
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «ПРОМТРЕЙД» #43504395 |
Переможець |
191 873,28
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 08:13
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2020 14:50
|
Договор 26.pdf | укладений |
02 листопада 2020 14:49
|