Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Котельні установки
Очікувана вартість
1 633 234,97 UAH
UA-2020-10-15-006161-a 94966182b93d4397aa83bdad644b20a6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипник Дар'я Сергіївна

+380442076145 SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Скрипник Дар'я Сергіївна
+380442076145
SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (п. 1 ч. 2 ст. 40), оскільки процедуру відкритих торгів було двічі відмінено частково за лотами Лот 8/2 Ланка ланцюга похилого транспортеру, направляюча; ЛОТ 3 - Конвеєр ланцюговий (оголошення № UA-2020-06-19-000830-c; оголошення № UA-2020-08-31-001703-a) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Звіти про результати проведення процедури закупівлі, автоматично сгенеровані електронною системою закупівель, що знаходяться у вільному доступі за посиланнями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-19-000830-c; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-31-001703-a.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 17:51
Оскарження наміру укласти договір: 26 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки


Тендерна документація

15 жовтня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 3 - Конвеєр ланцюговий
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 069 234,97 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Конвеєр ланцюговий "РЕДЛЕР" (комплект 940 ланок, 940 пальців, 470 скребків, 940 шплінтів)
ДК 021:2015: 42164000-6 — Допоміжне обладнання для котлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Покупець здійснює попередню оплату Товару (аванс) в розмірі 30% від загальної ціни замовлення Покупця на підставі наданого Постачальником рахунку-фактури протягом 10 (десяти) банківських днів. Аванс 10 Банківські 30
Поставка товару Остаточні розрахунки проводяться протягом 60 (шістдесяти) календарних днів після підписання Покупцем видаткової накладної на відповідну партію поставленого, встановленого та введеного в експлуатацію Товару шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату Товару. Пiсляоплата 60 Календарні 70

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "АДВІСМАШ" (ТОВ НВФ "АДВІСМАШ")
#33087990
Переможець 1 069 080,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 17:51

Документи

15 жовтня 2020 17:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 17:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "АДВІСМАШ" (ТОВ НВФ "АДВІСМАШ")
#33087990
1 069 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 жовтня 2020 17:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 15:27
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 17:44
Skan (1).pdf зміни до договору
02 квітня 2021 17:43
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 10:09
ДУ № 1 від 14.12.2020 до дог.1238_ДЗЗ-20 від 26.10.2020 (1).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 10:09
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 10:23
Договір 1238_ДЗЗ-20 від 26.10.2020.pdf укладений
27 жовтня 2020 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" дійшли згоди продовжити строк дії Договору до 31.03.2021 включно. (Кількість товарів після внесених змін, ціна Договору - не змінилися).
Номер договору про закупівлю: 1238/ДЗЗ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" дійшли згоди продовжити строк дії Договору до 12.04.2021 включно. (Кількість товарів після внесених змін, ціна Договору - не змінилися).
Номер договору про закупівлю: 1238/ДЗЗ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 12 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 069 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 178 180,00 UAH)