Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини ( НК 024:2019 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації. Портативна ультразвукова діагностична система)
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2020-10-15-005379-a bf0892f087d042ddb1ce180bb6ff7cad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бажецька Анастасія Олександрівна

+380432660177 ks_nch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 02011031
Місцезнаходження: 21028, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 46
Контактна особа: Бажецька Анастасія Олександрівна
+380432660177
ks_nch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 13:16
Очікувана вартість: 1 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації. Портативна ультразвукова діагностична система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:02
File0005.PDF
23 жовтня 2020 15:02
тд зі змінами 1350000.doc
15 жовтня 2020 16:10
проект 1350000.doc
23 жовтня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:02
File0005.PDF
23 жовтня 2020 15:02
тд зі змінами 1350000.doc
15 жовтня 2020 16:10
тд 1350000.doc
15 жовтня 2020 16:10
проект 1350000.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про внесення змін
Дата подання: 19 жовтня 2020 10:17
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 15:45
Шановний Замовнику! З метою отримання гарантій, що учасник спроможний своєчасно поставити запропоноване обладнання та для запобігання отримання фальсифікованого товару просимо внести наступні зміни до тендерної документації. 1.Учасник повинен надати Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником запропонованого медичного обладнання у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів. 2.Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати завірену копію декларації про відповідність технічним регламентам або Гарантійний лист про надання під час поставки копій документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту. 3.Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим, таким, що не був у використанні, виготовлений не раніше 2019 р. На підтвердження Учасник повинен надати Гарантійний лист. 4.Термін гарантійного обслуговування обладнання має бути не менше 12 місяців з дати введення в експлуатацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації буде внесено зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Астріум" 1 337 500,00
UAH з ПДВ
1 337 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Комінко Микола Ярославович 1 349 500,00
UAH з ПДВ
1 349 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 12:07
Електронний підпис
10 листопада 2020 11:29
Довідка МВС
10 листопада 2020 11:29
Документи переможця
30 жовтня 2020 16:38
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:14
Лист гарантія.pdf
30 жовтня 2020 16:14
Інші документи.pdf
30 жовтня 2020 16:14
Додаток 5 Лист згода.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 20:18
Електронний підпис
26 жовтня 2020 20:16
Цінова пропозиція.rar
26 жовтня 2020 20:16
реєстраційні ФОП.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Астріум"

Фізична особа підприємець Комінко Микола Ярославович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Астріум"
#33603690
Переможець 1 337 500,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 16:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2020 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Астріум"
#33603690
1 337 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 10:03
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 08:56
File0004.PDF зміни до договору
21 грудня 2020 16:08
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 09:39
договір укладений
24 листопада 2020 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Номер договору про закупівлю: 786
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 337 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 87 500,00 UAH)