Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Профнастіл
Очікувана вартість
83 100,00 UAH
UA-2020-10-15-004825-c dd9de16a76ff493e943e8d32218fad2b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Павлушков

+380501602636 pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти
Код ЄДРПОУ: 01181736
Місцезнаходження: 03999, Україна , Київська обл., Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Контактна особа: Валерій Павлушков
+380501602636
pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 11:17
Очікувана вартість: 83 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Шановні партнери! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій нагадуємо про можливість створення та надання документів з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160 штуки
Профнастіл ПС-15, довжина 2 500 мм, загальна ширина 1 160 (+/- 5) мм, товщина не менше 0,5 мм, RAL 5005 синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03999, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44112500-3 — Покрівельні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Дирекція оброблення та перевезення пошти Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 03999, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 01181736. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки - ціна. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 12:24
Rishennia UO pro pochatok zakupivli.zip
15 жовтня 2020 12:24
Proekt dohovoru.zip
15 жовтня 2020 12:24
Tenderna dokumentatsiia.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" 64 992,00
UAH з ПДВ
64 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАННА" 72 800,00
UAH з ПДВ
72 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАРТІС» 77 001,60
UAH з ПДВ
77 001,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 13:52
Електронний підпис
11 листопада 2020 13:51
ч.2 ст.17.pdf
11 листопада 2020 12:02
Електронний підпис
11 листопада 2020 12:00
Dovidka_20279664110250538239.pdf
11 листопада 2020 12:00
ч.2 ст.17.pdf
10 листопада 2020 18:18
Електронний підпис
10 листопада 2020 18:05
Dovidka_20279664110250538239.pdf.p7s
10 листопада 2020 18:05
Банкрутство УПТ від 10.11.2020.pdf
10 листопада 2020 18:05
Довідка.pdf.p7s
10 листопада 2020 18:05
ДФС УПТ від 10.11.2020.pdf
10 листопада 2020 18:05
Корупція Ольховик.pdf
10 листопада 2020 18:05
Корупція УПТ.pdf
10 листопада 2020 18:05
МВС Ольховик від 05.10.2020.pdf
04 листопада 2020 16:14
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:12
Лист - відгук А1872.pdf
01 листопада 2020 16:55
Електронний підпис
01 листопада 2020 16:53
Видаткова Накладна В_Ч 2260.pdf
01 листопада 2020 16:53
Видаткова накладна В_Ч А1872.pdf
01 листопада 2020 16:53
Відомості про учасника.pdf
01 листопада 2020 16:53
Договір В_Ч 2260.pdf
01 листопада 2020 16:53
Договір В_Ч А1872.pdf
01 листопада 2020 16:53
Лист-гарантія по ст. 17.pdf
01 листопада 2020 16:53
Лист-згода.pdf
01 листопада 2020 16:53
Протокол зборів.pdf
01 листопада 2020 16:53
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

01 листопада 2020 12:26
Електронний підпис
01 листопада 2020 12:26
Статут.pdf
01 листопада 2020 12:26
ст 17.pdf
01 листопада 2020 12:26
Проект договору.pdf
01 листопада 2020 12:26
Порівняльна таблиця.pdf
01 листопада 2020 12:26
Опис.pdf
01 листопада 2020 12:26
Довідка щодо банкрутства.pdf
01 листопада 2020 12:26
Довідка про банкрутство.pdf
01 листопада 2020 12:26
Довідка зодо ліцензування.pdf
01 листопада 2020 12:26
Витяг ЄДР 01.11.2020.pdf
01 листопада 2020 12:26
Баланс.pdf
01 листопада 2020 12:26
Аналогічний договір ТЕС 1.pdf
01 листопада 2020 12:26
Відповідність тех вимогам.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 14:17
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:16
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:11
ПРОТОКОЛ (10.05.2018).pdf
30 жовтня 2020 14:11
опис 14.06.2019.pdf
30 жовтня 2020 14:11
Виписка.pdf
30 жовтня 2020 14:11
Довідка ЄДРПОУ 2019.pdf
30 жовтня 2020 14:11
витяг ПДВ.pdf
30 жовтня 2020 14:11
Додаток 3.pdf
30 жовтня 2020 14:11
Лист-гарантія ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАННА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАРТІС»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ"
#41967948
Переможець 64 992,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 16:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2020 13:40

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме, у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). У складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних, в розумінні тендерної документації, договорів (файл «Довідка про наявність аналогічного договору.pdf»), копії договорів (файл «Договір В_Ч А1872.pdf» та файл «Договір В_Ч 2260.pdf») та копії видаткових накладних (файл «Видаткова накладна В_Ч А1872.pdf» та файл «Видаткова Накладна В_Ч 2260.pdf») Пунктом 1 Додатку 4 та Пунктом 1.2. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції в тому числі позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано позитивного листа-відгуку від контрагентів, зазначених у довідці (файл «Довідка про наявність аналогічного договору.pdf»), що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 4 та пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. Також зазначаємо, що у відповідності до вимог п.1 Додатку 1 до тендерної документації учаснику достатньо підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію щодо одного аналогічного договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ"
#41967948
64 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 08:58
zvit UA-2020-10-15-004825-c.zip укладений
04 січня 2021 08:58
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 16:47
1.1. Dod.1, Dod.2 do Doh. 11-82. Profnastil. 2020.zip укладений
24 листопада 2020 16:46
1. Doh. 11-82. Profnastil. 2020.zip укладений
24 листопада 2020 16:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 64 992,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 832,00 UAH)