Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021: 2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (фліпчарт магнітно - маркерний)
Очікувана вартість
5 200,00 UAH
UA-2020-10-15-004295-a 69a5a05d6efb4b559d431de6a84833bd
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войченко Інна Михайлівна

380474432460 ekonomistosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147121
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Костельна, 12
Контактна особа: Войченко Інна Михайлівна
380474432460
ekonomistosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 11:00
Очікувана вартість: 5 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
ДК 021: 2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (фліпчарт магнітно - маркерний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, заклади відділу освіта
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі – кошти державного та місцевого бюджетів. Оплата проводиться в залежності від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 15:13
оголош фліпчарт.FR12.pdf
15 жовтня 2020 15:00
Фліпчарт.doc
15 жовтня 2020 15:00
Договір Фліпчарт.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій