Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з інженерного проєктування
Очікувана вартість
695 085,00 UAH
UA-2020-10-15-004121-a ● 2825a02020694b8c9c72c385efc05673
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 02142827 |
Місцезнаходження: | 85200, Україна , Донецька обл., Торецьк, вул. Освіти, 8 |
Контактна особа: |
Кириченко Ганна Миколаївна 380661003265,, annalesovaya1992@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2020 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2020 11:16 |
Очікувана вартість: | 695 085,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 475,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3475.42 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту
«Реконструкція будівлі басейну за адресою: вул.Грушевського, буд.1а, м.Торецьк, Донецька область» та проведення державної експертизи
Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
«Реконструкція будівлі басейну за адресою: вул.Грушевського, буд.1а, м.Торецьк, Донецька область» та проведення державної експертизи
Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, Грушевського, буд. 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2020 11:05 |
Додаток_3_Проект_договору (нова редакція).doc | |
15 жовтня 2020 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2020 14:51 |
Додаток_6_та_7_-_Лист-згода_на_обробку_персонал_них_даних_розробки_ПКД.docx | |
15 жовтня 2020 14:51 |
Додаток_5_Форма_пропозицii_розробки_ПКД.docx | |
15 жовтня 2020 14:51 |
Оголошення про закупівлю.docx | |
15 жовтня 2020 14:51 |
Додаток_4_-_Iнформацiя_про_субпiдрядну_(-i)_органiзацiю_(-i)_розробки_ПКД.docx | |
15 жовтня 2020 14:49 |
ЗАВДАННЯ НА ПРОЄКТУВАННЯ_басейн.docx | |
15 жовтня 2020 14:49 |
Тендерна_документацiя.docx | |
15 жовтня 2020 14:48 |
Додаток 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ розробки ПКД.docx |
20 жовтня 2020 11:05 |
Додаток_3_Проект_договору (нова редакція).doc
|
||
15 жовтня 2020 14:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
15 жовтня 2020 14:51 |
Додаток_6_та_7_-_Лист-згода_на_обробку_персонал_них_даних_розробки_ПКД.docx
|
||
15 жовтня 2020 14:51 |
Додаток_5_Форма_пропозицii_розробки_ПКД.docx
|
||
15 жовтня 2020 14:51 |
Оголошення про закупівлю.docx
|
||
15 жовтня 2020 14:51 |
Додаток_4_-_Iнформацiя_про_субпiдрядну_(-i)_органiзацiю_(-i)_розробки_ПКД.docx
|
||
15 жовтня 2020 14:49 |
ЗАВДАННЯ НА ПРОЄКТУВАННЯ_басейн.docx
|
||
15 жовтня 2020 14:49 |
Тендерна_документацiя.docx
|
||
15 жовтня 2020 14:48 |
Додаток 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ розробки ПКД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість аналогічних договорів
Дата подання: 19 жовтня 2020 13:31
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 14:37
Яку кількість аналогічних договорів має надати Учасник? Чи необхідно надавати додатки до аналогічного договору?
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник повідомляємо Вам, що відповідно до Переліку документів на підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, Учасник повинен надати Довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), тобто мається на увазі, що учасник повинен надати щонайменш один примірник аналогічного договору.
Стосовно другого питання, повідомляємо Вам, що Додатки до Договору які є невідємною частиною договору необхідно надавати обов'язково, так як додатки до договру можуть містити важливу інформацію, яка доповнює, змінює чи спростовує викладене в основній частині документа.
Стосовно другого питання, повідомляємо Вам, що Додатки до Договору які є невідємною частиною договору необхідно надавати обов'язково, так як додатки до договру можуть містити важливу інформацію, яка доповнює, змінює чи спростовує викладене в основній частині документа.
працівники
Дата подання: 19 жовтня 2020 14:09
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 15:01
Відповідно до п. 1.1 необхідно заначити інформацію про посаду працівника. Просимо уточнити якщо, працівник займає дві посади за внутрішнім суміщенням, чи можна зазначити дві займані посади працівника ? Чи не буде це вважатися порушенням форми?
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, дякуємо Вам за запитання та повідомляємо, що відповідно до п.1.1. Переліку документів на підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника (далі - Перелік) Учасник повинен надати 1.1 завірену підписом учасника довідку про наявність не менше одного кваліфікованого інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості, не менше одного інженера-проектувальника у частині кошторисної справи, та інших працівників, які мають необхідні знання та досвід за формою викладеною в Переліку. Якщо працівник обіймає дві посади за сумісництвом або внутрішнм суміщенням, вкажіть цю інофрмацію за кожною посадою окремо.
Наприклад, якщо один працівник одночасно виконує обовязки інжнера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості та обовязки інженера-проектувальника у частині кошторисної справи, просимо зазначити інформацію за кожною посадою окремо.
Наприклад, якщо один працівник одночасно виконує обовязки інжнера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості та обовязки інженера-проектувальника у частині кошторисної справи, просимо зазначити інформацію за кожною посадою окремо.
ст. 17
Дата подання: 19 жовтня 2020 14:55
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 15:35
Згідно п. 1.1 Тендерної документації передбачає : « 1.1. Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації»
Враховуючи, що дана закупівля є спрощеною, чи необхідно Учаснику надавати інформацію про відсутність підстав передбачених ч.1 і ч2 ст. 17 Закону України «про публічні закупівлі»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Стаття 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" застосовується для процедури закупівлі. Спрощена закупівля не відноситься до процедури закупівлі і надання інформації по ст.17 не потребує.
Уточнення щодо формальних помилок.
Дата подання: 19 жовтня 2020 15:29
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 10:55
Чи передбачає Замовник допущення учасником формальних помилок? Якщо так, то які саме помилки будуть вважати формальними?
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Повідомляємо вам, що відповідно до ЗУ "Про публічні закупвлі" та Наказу Міністерства розвитку економікии, торгівлі та сілького господарства України № 710 від 15.04.2020 року "Про затвердження Переліку формальних помилок" визначено, що "формальні помикли" віднесено до процедур закупівлі. Спрощена закупівя не відносяться до процедури закупівлі.
Отже Замовник не передбачає допущення формальних помилок.
Отже Замовник не передбачає допущення формальних помилок.
Можлива розробка ПКД під керівництвом ГАПа?
Дата подання: 20 жовтня 2020 09:50
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 15:14
п.1.1,1.2 Договору 1 до тендерної документації передбачено розроблення ПКД під керівництвом ГІПа.
Відповідно до п. 4.12 Порядку розроблення проєктної документації на будівництво об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону України від 16.05.2011 №45, генпроєктувальник (проєктувальник) визначає розпорядним документом ГАПа або ГІПа.
Можлива розробка ПКД під керівництвом ГАПа?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При проектуванні об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2) та зі значними наслідками (СС3), можуть одночасно призначатись ГАП та ГІП з визначенням одного з них головним виконавцем.
Виходячи з вищевикладеного, замовником в тендерній документації було висунуто вимогу щодо розпорядчого документа визначення ГІПа, у зв’язку з тим, що головний інженер проекту виконує роботу з інженерно-будівельного проектування. Отже, головного архітектора проекту можете визначити координатором по розробленню проектної документації.
Виходячи з вищевикладеного, замовником в тендерній документації було висунуто вимогу щодо розпорядчого документа визначення ГІПа, у зв’язку з тим, що головний інженер проекту виконує роботу з інженерно-будівельного проектування. Отже, головного архітектора проекту можете визначити координатором по розробленню проектної документації.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 жовтня 2020 14:43 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Через критично стислі строки, можливість не освоєння бюджетних коштів. |
Документи:
27 жовтня 2020 14:43
|
Електронний підпис |
27 жовтня 2020 14:42
|
протокол відміни.pdf |