Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи:
Очікувана вартість
399 975,00 UAH
UA-2020-10-15-003535-a 7bee67713f3546df816ce1fce1ae7e62
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ведмідера Ольга

380542659004 0666782770v@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000334
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 28
Контактна особа: Ведмідера Ольга
380542659004
0666782770v@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 15:00
Очікувана вартість: 399 975,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Тендерна документація

15 жовтня 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 14:18
Проект_договору_поточний_ремонт.docx
15 жовтня 2020 14:17
оголошення.docx
15 жовтня 2020 14:17
Вимоги_-_СЗ_-_Дитяча_поточний_ремонт.docx
15 жовтня 2020 14:17
оголошення.rar
15 жовтня 2020 14:17
проект договору.rar
15 жовтня 2020 14:17
вимоги_поточний ремонт.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення по кількості матеріалів
Дата подання: 19 жовтня 2020 09:36
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 12:00
Щоб вірно розрахувати вартість робіт, потрібно знати кількість матеріалів. Тому просимо Вас загрузити ПІДСУМКОВУ ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ( або специфікацію) по ДВОХ лотах
Відповідь: Шановний учасник, відповідно до вимог предмета закупівлі по поточному ремонту кількість та об'єми зазначені у додатку № 2 до документації по кожному лоту окремо. Просимо Вас скористатися даним додатком для розрахунку цінової пропозиції.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради (ультразвукового кабінету) за адресою вул.Троїцька,28 ( корпус А), м.Суми
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 199 991,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 999,91 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 жовтня 2020 13:28
Закінчення: 27 жовтня 2020 13:49
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради (ультразвукового кабінету) за адресою вул.Троїцька,28 ( корпус А), м.Суми
ДК 021:2015: 45451200-5 — Оббивальні / обшивальні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька, 28
Дата доставки: 18 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 1-й етап 30% аванс - Замовник сплачує Підряднику після підписання договору (Обов’язковою умовою перерахування авансу є наявність відкритого небюджетного рахунку в органах Державної казначейської служби України (постанова Кабінету Міністрів України від 23.04.2015 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами), 2-й етап 70% післяоплата – Замовник сплачує Підряднику після завершення виконання робіт та підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт протягом 10 календарних днів. Розрахунок Замовник проводить протягом 10 (десяти) банківських днів по факту виконання поточного ремонту, з моменту підписання обома сторонами акту ф. КБ-2в, КБ-3 та отримання рахунку по Об’єкту згідно графіку фінансування. Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг 1-й етап 30% аванс - Замовник сплачує Підряднику після підписання договору (Обов’язковою умовою перерахування авансу є наявність відкритого небюджетного рахунку в органах Державної казначейської служби України (постанова Кабінету Міністрів України від 23.04.2015 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами), 2-й етап 70% післяоплата – Замовник сплачує Підряднику після завершення виконання робіт та підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт протягом 10 календарних днів. Розрахунок Замовник проводить протягом 10 (десяти) банківських днів по факту виконання поточного ремонту, з моменту підписання обома сторонами акту ф. КБ-2в, КБ-3 та отримання рахунку по Об’єкту згідно графіку фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" 172 408,75
UAH з ПДВ
129 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАРЄЄВА ДАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 173 388,11
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 16:04
Електронний підпис
21 жовтня 2020 16:02
Проект договору (Лот 1).pdf
21 жовтня 2020 16:02
Працівники.pdf.zip
21 жовтня 2020 16:02
Працівники.pdf
21 жовтня 2020 16:02
Лист відгук.pdf.zip
21 жовтня 2020 16:02
Лист відгук.pdf
21 жовтня 2020 16:02
Договірна ціна (Лот 1).pdf
21 жовтня 2020 16:02
Довідка довіреність.pdf.zip
21 жовтня 2020 16:02
Довідка довіреність.pdf
21 жовтня 2020 16:01
Аналогічний договір.pdf.zip
21 жовтня 2020 16:01
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"

ФОП "МАРЄЄВА ДАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"
#30759920
Відхилено 129 999,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 16:40
ФОП "МАРЄЄВА ДАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3500408921
Відхилено 130 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 16:43

Документи

30 жовтня 2020 16:39
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:35
протокол_94.pdf

Документи

30 жовтня 2020 16:43
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:41
протокол_94.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій