Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 020:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Класифікація за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 15639 - Папір на записи(стрічка діаграмна 80х23), 13472 - Скарифікатор, 47237 - Серветка для очищення шкіри (серветка спиртова),42461 - Депрессор язика, оглядовий (шпатель одноразовий)
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2020-10-15-002667-b 38654a039e644952aac3954e493b3889
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнатюк Ольга Володимирівна

+380434225084 kazatin_pmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Козятинський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги Козятинської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 35814781
Місцезнаходження: 22163, Україна , Вінницька обл., Самгородок, вул. Деснянська, 2
Контактна особа: Гнатюк Ольга Володимирівна
+380434225084
kazatin_pmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 15:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 15:57
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 15:40
Очікувана вартість: 7 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Код ДК 020:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Класифікація за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 15639 - Стрічка діаграмна 80х23, 13472 - Скарифікатор, 47237 - Серветка для очищення шкіри (серветка спиртова),42461 - Депрессор язика, оглядовий (шпатель одноразовий). 4 найменування, 6100 - одиниць. Місцезнаходження замовника - 22163, Вінницька обл., село Самгородок, вул. Деснянська, 2. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір та умови надання забезпечення пропозиції: замовник не вимагає.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 шт
Шпатель одноразовий стерильний Класифікація за НК 024:2019:42461 - Депрессор язика, оглядовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22163, Україна, Вінницька область, с. Самгородок, вул. Деснянська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2000 шт
Скарифікатор стерильний Класифікація за НК 024:2019:13472 - Скарифікатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22163, Україна, Вінницька область, с. Самгородок, вул. Деснянська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2000 шт
Серветка спиртова Класифікація за НК 024:2019: 47237 - Серветка для очищення шкіри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22163, Україна, Вінницька область, с. Самгородок, вул. Деснянська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 шт
Стрічка діаграмна 80х23 Класифікація за НК 024:2019:15639 Папір на записи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22163, Україна, Вінницька область, с. Самгородок, вул. Деснянська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 15:53
проект договору.docx
15 жовтня 2020 15:53
оголошення мед.матеріали 15.10.20р..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ 3 778,00
UAH з ПДВ
3 778,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГААК ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ " 6 780,00
UAH з ПДВ
3 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 4 435,00
UAH з ПДВ
4 285,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 15:27
Електронний підпис
26 жовтня 2020 15:14
Шпатель.pdf
26 жовтня 2020 15:14
Шпатель.pdf
26 жовтня 2020 15:14
Волес_салфетки.pdf
26 жовтня 2020 15:14
Волес_салфетки.pdf
26 жовтня 2020 15:04
АФДБ (6).pdf
26 жовтня 2020 14:59
Спецтехоснастка.pdf
26 жовтня 2020 14:57
Санкції.pdf
26 жовтня 2020 14:57
МТБ__.pdf
26 жовтня 2020 14:57
Довідки_17_Закон.pdf
26 жовтня 2020 14:57
SPV.pdf
26 жовтня 2020 14:57
ProFOP.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ

ФОП "ГААК ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ "

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ
#2577705653
Переможець 3 778,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 10:50

Документи

28 жовтня 2020 10:50
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:48
протокол82.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 10:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ
#2577705653
3 778,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2020 10:50
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:48
протокол82.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 09:15
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 11:15
доовір12.11.20р..PDF укладений
12 листопада 2020 11:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 778,00
UAH