Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
4 295 000,00 UAH
UA-2020-10-15-001617-c 4ed09e790223493a9454b3691702f7f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хілініч Ірина

+380532562330 hilinich@umsa.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УКРАЇНСЬКА МЕДИЧНА СТОМАТОЛОГІЧНА АКАДЕМІЯ
Код ЄДРПОУ: 02010824
Вебсайт: http://www.umsa.edu.ua
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул.Шевченка буд. 23
Контактна особа: Хілініч Ірина
+380532562330
hilinich@umsa.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 23:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 13:43
Очікувана вартість: 4 295 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 128850 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Більш детально у тендерній документації. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
персональний комп’ютер (у комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Шевченка, 23, склад академії
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
100 штуки
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Шевченка, 23, склад академії
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються в національній валюті України (гривня) на підставі видаткової накладної відповідно до рахунку, наданого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати їх отримання від Постачальника згідно умов цього Договору та в порядку, визначеному Бюджетним кодексом України. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 11:53
Протокол.pdf
19 жовтня 2020 11:53
Перелік змін.docx
19 жовтня 2020 11:53
Тендерна документація (Нова редакція).docx
19 жовтня 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 11:53
Протокол.pdf
19 жовтня 2020 11:53
Перелік змін.docx
19 жовтня 2020 11:53
Тендерна документація (Нова редакція).docx
15 жовтня 2020 10:03
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 18 жовтня 2020 02:10
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 11:55
Шановний Замовник! Звертаємо увагу Замовника на необхідність зазначати в Тендерній документації обов'язкові реквізити, а саме: № протоколу та дату затвердження рішення тендерного комітету на титульній сторінці Тендерної документації. Не зазначення Замовником даної інформації створює перепони для Учасника при замовленні Забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, оскільки Гарант вимагає дану інформацію як обов’язковий реквізит! Просимо замовника прописати № та дату затвердження протоколу тендерного комітету щодо даної закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, до тендерної документації буде внесено зміни.
Уточнення
Дата подання: 18 жовтня 2020 02:21
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 12:00
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно пункту 3 загальних вимог до предмету закупвлі, які наведені у Додатку 4 тендерної документації товар повинен бути доставлений та встановлений за адресою Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-15-001617-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 15 жовтня 2020 18:31
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати "Копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику ПК (моноблоків), що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві. . Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2020 14:20
Розглянувши вимогу, тендерним комітетом було встановлено, що, так як предметом закупівлі є системні блоки з попередньо встановленим ПЗ Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для крупних виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш надійний спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник системних блоків, ноутбуків, моноблоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобігання розповсюдження піратства програмного забезпечення повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Наразі замовник не володіє інформацією про кількість вітчизняних виробників сисетмних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак є безліч всесвітньовідомих виробників (HP, Dell, Asus, Aser, Lenovo та інші) та вітчизнятих виробників. Та, крім того, згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про технічні характеристики товару, а також може містити і інші вимоги, які замовник вважає за необхідне до неї включити.

Документи

19 жовтня 2020 14:20
Протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 4 285 200,00
UAH з ПДВ
4 263 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" 4 292 400,00
UAH з ПДВ
4 270 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 11:59
Електронний підпис
29 жовтня 2020 11:57
Протокол НР.7Z
29 жовтня 2020 11:57
Наказ Фролова Ю.М.7Z
29 жовтня 2020 11:57
Лист для клієнтів.7z
29 жовтня 2020 11:57
Гарантія 6795-20.7z
29 жовтня 2020 11:57
Витяг із Статуту.7z
29 жовтня 2020 11:57
Банківська ліцензія.7z
29 жовтня 2020 11:57
UA-2020-10-15-001617-c.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 4 263 720,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 10:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 10:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
4 263 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:37
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 15:42
дог411.pdf укладений
18 листопада 2020 15:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 263 720,00
UAH (в тому числі ПДВ 678 620,00 UAH)