Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля шкільних меблів
Очікувана вартість
64 200,00 UAH
UA-2020-10-15-000702-a c5365f39e5a74642b36707e876e2fbd4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шийка Світлана Володимирівна

0534623440 karrn@adm-pl.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145518
Місцезнаходження: 39500, Україна , Полтавська обл., КАРЛІВКА, вул. Полтавський шлях 85
Контактна особа: Шийка Світлана Володимирівна
0534623440
karrn@adm-pl.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 09:52
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 64 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 321,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Джерело фінансування кошти обласного та районного бюджету, що спрямовуються на фінансування закупки товару. Порядок оплати - здійснюється за отриманий товар (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Джерело фінансування кошти обласного та районного бюджету, що спрямовуються на фінансування закупки товару. Порядок оплати - здійснюється за отриманий товар (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Стінка дитяча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
12 штуки
Стілець регульований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
7 штуки
ВІдкрита шафа для зберігання дидактичних матеріалів з контейнерами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Джерело фінансування кошти обласного та районного бюджету, що спрямовуються на фінансування закупки товару. Порядок оплати - здійснюється за отриманий товар (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 09:52
ТД Меблі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рильцев Олег Віталійович 63 700,00
UAH з ПДВ
63 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 14:19
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:16
установчі з підписом.pdf
30 жовтня 2020 14:16
Установчi_документи.pdf
30 жовтня 2020 14:16
тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 14:16
СЕС контейнери.pdf
30 жовтня 2020 14:16
сертифікати матеріали.pdf
30 жовтня 2020 14:16
Дилерский договор.pdf
30 жовтня 2020 14:16
аналогичные договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рильцев Олег Віталійович

Інформація про відміну

Дата відміни
31 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій