Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015 код 45316000-5 - Монтаж систем освітлення і сигналізації (Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення в с. Саджавка)
Очікувана вартість
421 266,00 UAH
UA-2020-10-14-000424-c da12ffdb11e44adf8cb842b1c5b57d7e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Лесних

+380343320759 vukm_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 31692820
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1
Контактна особа: Галина Лесних
+380343320759
vukm_k@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 жовтня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 13:58
Очікувана вартість: 421 266,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 106,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення в с. Саджавка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2020  —  10 листопада 2020
ДК 021:2015: 45316000-5 — Монтаж систем освітлення і сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Підрядника на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 жовтня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 жовтня 2020 14:47
Проект договору.docx
14 жовтня 2020 14:47
Оголошення_вул.освітлення.docx
14 жовтня 2020 14:47
Технічне завдання_вул.освітлення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Волощук М.К. 312 723,00
UAH з ПДВ
312 723,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Андрусяк С.В. 380 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 17:57
Електронний підпис
22 жовтня 2020 17:56
Тех.пасп.БГМ-1.jpg
22 жовтня 2020 17:56
субпідряд.pdf
22 жовтня 2020 17:56
санкції.pdf
22 жовтня 2020 17:56
проект договору.pdf
22 жовтня 2020 17:56
про включення витрат.pdf
22 жовтня 2020 17:56
захист довкілля.pdf
22 жовтня 2020 17:56
персональні дані.pdf
22 жовтня 2020 17:56
Паспорт_ІПН_завірені.pdf
22 жовтня 2020 17:55
договірна ціна.pdf
22 жовтня 2020 17:55
наявність працівників.pdf
22 жовтня 2020 17:55
Договір оренди офісу.pdf
22 жовтня 2020 17:55
цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 17:55
мтб.pdf
22 жовтня 2020 17:55
технічне завдання.pdf
22 жовтня 2020 17:55
локальний кошторис.pdf
22 жовтня 2020 17:55
Ліцензія.pdf
22 жовтня 2020 17:55
Грамота Волощук М.К..pdf
22 жовтня 2020 17:55
аналогічні договори.pdf
22 жовтня 2020 17:51
Електронний підпис

Публічні документи

20 жовтня 2020 11:48
Електронний підпис
20 жовтня 2020 11:38
Цінова пропозиція.pdf
20 жовтня 2020 11:38
Розрахунки витрат.pdf
20 жовтня 2020 11:38
Проект договору.pdf
20 жовтня 2020 11:38
Пояснювальна записка.pdf
20 жовтня 2020 11:38
Локальний кошторис.pdf
20 жовтня 2020 11:38
Зведений кошторис.pdf
20 жовтня 2020 11:38
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Волощук М.К.

ФОП Андрусяк С.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Волощук М.К.
#2147212176
Відхилено 312 723,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 15:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Андрусяк С.В.
#2984509254
Переможець 360 000,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 09:19

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Волощук М.К. #2147212176

№ рішення у справі

72/30-р/к

Дата рішення у справі

25.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

27 жовтня 2020 15:38
Електронний підпис
27 жовтня 2020 15:34
Протокол розгляду.pdf

Документи

28 жовтня 2020 09:19
Електронний підпис
28 жовтня 2020 09:18
Протокол розгляду_2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Андрусяк С.В.
#2984509254
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2020 09:19
Електронний підпис
28 жовтня 2020 09:18
Протокол розгляду_2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 14:36
Додаткова угода_2 до 511.pdf зміни до договору
10 березня 2021 14:35
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2021 16:09
Додаткова угода_3 до 511.pdf зміни до договору
05 березня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:48
Додаткова угода_2 до дог. 511.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:46
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 09:25
Додаткова угода_1 до дог. 511.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 08:49
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 11:06
Договір_511.pdf укладений
02 листопада 2020 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з врахуванням фактичного обсягу видатків Замовника на виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 511
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань за договором, в зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: 511
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у Додаток № 2 до Договору № 511 від 02.11.2020 року «Календарний план виконання та фінансування робіт» відповідно до бюджетних призначень на 2021 рік та зміна платіжних реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 511
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/511
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань за договором, в зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: 511
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/511
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 335 107,17
UAH