Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

20П-073_79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги з незалежного визначення наявності зменшення корисності активів)
20Р-073_79410000-1 - Consulting services on business and management (Independent services determining the presence impairment of assets)
Очікувана вартість
3 692 500,00 UAH
UA-2020-10-13-008151-c d2b41298c1774ce99e239f6df6a85bb5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Захаров

+380444612959 ihor.zakharov@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Ігор Захаров
+380444612959
ihor.zakharov@ugv.com.ua
Додаткові контактні особи: Чух Олег
+380(44) 461-25-24
oleg.chukh@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JSC Ukrgasvydobuvannya
National ID: 30019775
Contact point: Ihor Zakharov
+380444612959
ihor.zakharov@ugv.com.ua
Additional contacts: Чух Олег
+380(44) 461-25-24
oleg.chukh@ugv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 19:44
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 14:25
Очікувана вартість: 3 692 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Publication date: 13 жовтня 2020 19:44
Enquiries until: 03 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 09 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 листопада 2020 15:00

Information

Estimated total value: 3 692 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 73 800 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
79419000-4 - Консультаційні послуги з питань оцінювання (Послуги з незалежного визначення наявності зменшення корисності активів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

79419000-4 - Evaluation consulting services (Independent services determining the presence impairment of assets)
CPV: 79410000-1
Період постачання: по 31 січня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги щодо кваліфікації
Дата подання: 21 жовтня 2020 13:05
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 17:06
Навіщо ви вимагаєте сертифікати AICPA? По перше, в США інші стандарти фінансової звітності - GAAP, а ви ведете бухоблік за стандартами IFRS. По друге, сертифікація AICPA є різна (дані з офіційного сайту): • Personal Financial Specialist (PFS) • Accredited in Business Valuation (ABV) • Chartered Global Management Accountant (CGMA) • Certified in Financial Forensics (CFF) • Certified Information Technology Professional (CITP) • Certified in Entity and Intangible Valuations (CEIV) • Certified in the Valuation of Financial Instruments (CVFI) Який саме сертифікат вимагається?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом даної закупівлі являються консультаційні послуги незалежного визначення наявності зменшення корисності активів, які необхідно провести відповідно до норм Міжнародних стандартів бухгалтерського обліку (далі – МСФЗ), зокрема згідно з вимогами МСФЗ 36 «Зменшення корисності активів» (далі – Послуги) з метою відображення результатів у бухгалтерському обліку та підготовки фінансової звітності АТ «Укргазвидобування»).
Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів (Association of International Certified Professional Accountants – AICPA) входить до переліку професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з МСФЗ. Зокрема, протокольним рішенням від 13.12.2018р. № 6 Рада нагляду за аудиторською діяльністю, яка є найвищим органом управління Державної установи «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю», затвердила Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з МСФЗ, до даного переліку включено: Асоціацію присяжних сертифікованих бухгалтерів (Association of Chartered Certified Accountants – АССА), Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів (Association of International Certified Professional Accountants – AICPA), Інститут присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (The Institute of Chartered Accountants in England and Wales – ICAEW).
Відповідно до кваліфікаційних критеріїв та інших вимог до Учасників даної закупівлі, сертифікат (диплому) AICPA не є виключною вимогою для підтвердження Учасником наявності працівників з високим рівнем знань з МСФЗ та розглядається на рівні з сертифікатами (дипломами) ACCA та ICAEW.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 23 жовтня 2020 13:32
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 12:15
У тендерній документації по предмету закупівлі «20П-073_79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги з незалежного визначення наявності зменшення корисності активів)» для АТ «Укргазвидобування», що розміщена на сайті державних закупівель Прозоро за номером UA-2020-10-13-008151-c, зокрема у Додатку №2 до тендерної документації п. 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі», пп. 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом договорів», зазначено «Послуги за таким(и) Договором(ами) повинні бути наданими для підприємств паливно-енергетичного комплексу, які мають розгалужену структуру (не менше 3 відокремлених структурних підрозділів та/або дочірніх підприємств та/або одиниць що генерують грошові потоки), кількість основних засобів не менше ніж 50 тис. одиниць, перелічена інформація повинна відображатися у довідці.» Пропонуємо розглянути коригування даного пункту в наступній редакції: «Послуги за таким(и) Договором(ами) повинні бути наданими для підприємств , що становлять суспільний інтерес та мають розгалужену структуру підрозділів та/або відокремлених підрозділів та/або дочірніх підприємств (не менше 3 відокремлених структурних підрозділів та/або дочірніх підприємств та/або одиниць що генерують грошові потоки), кількість основних засобів не менше ніж 25 тис. одиниць, перелічена інформація повинна відображатися у довідці.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
АТ «Укргазвидобування» (далі – Замовник) зацікавлене у тому, щоб у закупівлі взяли участь як найбільше Учасників, проте, Замовнику також важливо бути впевненим, що послуги буть надані фахово та якісно, особливо зважаючи на надзвичайно стислі терміни надання послуг. Замовник максимально спростив вимоги до Учасників щодо підтвердження виконання аналогічних договорів, у тому числі, стосовно тих позицій, які Ви пропонуєте змінити. Замовник вважає, подальше послаблення вимог до Учасників щодо підтвердження виконання аналогічних договорів може суттєво вплинути на якість та терміни надання послуг.
Зважаючи на наведене, Замовник не може прийняти запропоновані пропозиції змінити вимоги до Учасників щодо підтвердження виконання аналогічних договорів.

Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 02 листопада 2020 19:06
Дата відповіді: 04 листопада 2020 10:03
Шановний Замовник! Наша компанія як потенційний Учасник закупівлі не може погодитися з твердженням, що Замовник максимально спростив вимоги до Учасників щодо підтвердження виконання аналогічних договорів. Замовник встановив 3 критерії стосовно аналогічних договорів(ру), тобто досвіду Учасника: 1. Це оцінки, виконані для підприємств паливно-енергетичного комплексу. 2. Для підприємств, які мають розгалужену структуру (не менше 3 відокремлених структурних підрозділів та/або дочірніх підприємств та/або одиниць що генерують грошові потоки). 3. Кількість основних засобів не менше ніж 50 тис. одиниць. По-перше, хочемо наголосити на тому, що ФДМУ неодноразово підтверджував, що галузь приналежності активів для проведення оцінки не є критерієм оцінки "профпридатності" для СОД та оцінювачів, які мають діючі сертифікати за відповідними напрямками та спеціалізаціями. Чинним законодавством не встановлено окремих вимог щодо здійснення оцінки в певних галузях, зокрема для паливно-енергетичного комплексу. По-друге, оцінки для підприємств, які мають розгалужену структуру, і для підприємств, що такої структури не мають, незначно відрізняються між собою, оскільки і в першому випадку, і в другому випадку оцінювач аналізує всі можливі генеруючі одиниці грошових потоків, пов'язані з оцінюваними основними засобами для тестування на зменшення корисності активів згідно МСФЗ №36. По-третє, кількість активів, в даному випадку, 50 тис. активів, і, наприклад, 25-30 тис. не мають значної різниці, до того ж в Україні небагато підприємств можуть мати таку кількість активів. В даному випадку, цей критерій значно звужує кількість потенційних учасників закупівлі. На нашу думку, головне в цьому питанні має значення, чи достатньо в штаті Учасника (СОД) оцінювачів, які можуть виконати таку оцінку. Наприклад, наша компанія виконувала оцінки за аналогічним предметом закупівлі для підприємств, де кількість основних засобів складає 25-30 тис. інв. позицій, і це були великі державні підприємства, які в тому числі мають розгалужену структуру формування грошових потоків, і постає питання, чому ми не можемо виконати оцінку основних засобів компанії, що є Замовником закупівлі? З урахуванням вищенаведеного, ми вимагаємо від Замовника внести зміни до ТД і прибрати з ТД дискримінаційні вимоги, а саме: визначення галузевої приналежності, обов'язкової наявності декількох відокремлених підрозділів і зменшити кількість основних засобів в аналогічних договорах(рі) до не менше ніж 25 тис. одиниць для можливості участі нашої компанії у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Вашу активність та запитання!
У першій частині запитання Ви апелюєте, що галузева приналежність активів для проведення оцінки не є критерієм визначення «профпридатності» для вибору оцінювача для оцінки в певних галузях. Проте, звертаємо Вашу увагу, що оцінка основних засобів не є предметом даної Закупівлі. Як, зазначено у ТД, предметом закупівлі є консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, а саме – послуги незалежного визначення наявності зменшення корисності активів, які необхідно провести відповідно до норм Міжнародного стандарту бухгалтерського обліку 36 «Зменшення корисності активів» (далі – Послуги) з метою відображення результатів у бухгалтерському обліку та підготовки фінансової звітності Замовника. Питання оцінки у національному законодавстві регулюються Законом України «Про оцінку майна та майнових прав» (далі – Закон), проте Закон не врегульовує питання зменшення корисності активів. Процес оцінки справедливої вартості ОЗ у контексті системи Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі – МСФЗ) здійснюється відповідно до норм МСФЗ 13 «Оцінка справедливої вартості». Враховуючи наведене, а також зважаючи на те, що підтвердження ФДМУ, на які Ви посилаєтеся, стосуються саме оцінки, вважаємо, не коректно їх застосовувати до Закупівлі даних Послуг. Разом з тим, надання Послуг передбачає використання припущень та прогнозів, які базуються, у тому числі, на стані та тенденціях функціонування галузі та вимагає наявності відповідних знань та вміння їх застосувати. Саме тому підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом договорів для Замовника є важливим.
У другій частині запитання Ви не погоджуєтеся з вимогою стосовно наявності досвіду надання послуг підприємств, що мають розгалужену структуру. Основні засоби Замовника, котрі є об’єктом надання Послуг, наразі експлуатуються 10-ма філіями, які у свою чергу також мають досить розгалужену структуру, та забезпечують основні напрямки діяльності:
- видобуток та підготовка вуглеводнів,
- виробництво та реалізація нафтопродуктів;
- будівництво свердловин та інших промислових об’єктів видобування, транспортування, зберігання та переробки вуглеводнів;
- послуги сервісного обслуговування та ремонтів свердловин;
- наукове та проектне забезпечення нафтогазового комплексу.
У процесі діяльності кожна з філій споживає товари, роботи та послуги отримані від інших структурних підрозділів Замовника, що суттєво ускладнює алгоритм формування собівартості (циклічна вертикальна інтеграція). Вищезазначене є важливим, проте не єдиним аргументом для включення вимоги наявності відокремлених структурних підрозділів до кваліфікаційних критеріїв. Разом з тим, варто зауважити на коректність Вашого акцентування вагомої ролі одиниць що генерують грошові потоки (далі – ОГП) у визначенні наявності зменшення корисності, кількість котрих у Замовника складає 191. Проте, саме зазначення в кваліфікаційних критеріях окремого показника по кількості ОГП, навіть зменшивши його фактичне значення у декілька разів, суттєво б обмежило коло потенційних учасників, оскільки в Україні не багато підприємств можуть мати таку кількість ОГП. Зважаючи на наведене, а також враховуючи той факт, що критерії наявності відокремлених структурних підрозділів та ОГП певною мірою взаємопов’язані (відокремлений структурний підрозділ, зазвичай, більш ширше поняття та може включати кілька ОГП), у кваліфікаційних критеріях Замовник включив досить лояльне формулювання вимоги, а саме «…не менше 3 відокремлених структурних підрозділів та/або дочірніх підприємств та/або одиниць що генерують грошові потоки…». В даному випадку Замовнику не зрозумілі Ваші вимоги до зміни даного кваліфікаційного критерію.
Стосовно третьої частини питання щодо кількості основних засобів, які є об’єктом надання Послуг – наразі їх загальна кількість становить 104 тис. інвентарних позицій (відповідне значення також наведено у технічному завданні). Замовник у кваліфікаційних вимогах встановив межу – 50 тис. одиниць, що у двічі менше за фактичну кількість. Для можливості участі Вашої компанії у Закупівлі, Ви вимагаєте зменшити даний показник до 25 тис. одиниць та аргументуєте це тим, що різниця між 25 тис. одиниць та 50 тис. одиниць не має суттєвого впливу. На нашу думку, даного обґрунтування недостатньо для внесення змін до кваліфікаційних критеріїв, оскільки різниця між 25 тис. одиниць та 104 тис. одиниць є досить значною, в тому числі, з огляду на стислі терміни, що передбачені для надання Послуги.


Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-10-13-008151-cd2b41298c1774ce99e239f6df6a85bb5
Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Місцезнаходження: 04053, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Консалтингова компанія "Острів" Документи
Очікується рішення
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2020 11:01
ТОВ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ МЮК Соломон-групп Документи
Очікується рішення
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2020 10:59
ТОВ КПМГ-Україна Документи
Очікується рішення
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! В процесі перевірки вашої пропозиції виявлено невідповідності, просимо надати уточнюючу інформацію, а саме: 1. Надати скановані копії сертифікатів/свідоцтв на підтвердження кваліфікації фахівців зазначених в таблиці №1 згідно вимог в Додатку №2 п. 1 п.п.1. Учасник надав 2 дипломи ACCA Міжнародної Фінансової Звітності (ДипІФР російською мовою), та свідоцтво про членство в Інституті фінансових бухгалтерів (IFA). Дипломи ACCA Міжнародної Фінансової Звітності (ДипІФР російською мовою) не є свідченням проходження повної програми сертифікації ACCA, а лише окремого курсу з Міжнародної фінансової звітності. Інститут фінансових бухгалтерів (IFA), свідоцтво про членство в котрому було завантажене Учасником, відсутній в переліку організацій, зазначених у вимогах (ACCA, AICPA, ICAEW). 2. Надати скан копію(ї) договорів на підтвердження виконання аналогічних договорів, котрі відповідатимуть вимогам, зазначеним в додатку №2 п.2 – аналогічним договором вважається договір/договори предметом яких є визначення зменшення корисності активів, які здійснювалися відповідно до норм Міжнародного стандарту бухгалтерського обліку 36 «Зменшення корисності активів», та/ або незалежної оцінки активів відповідно до вимог Міжнародних стандартів оцінки; для цілей подальшого відображення у фінансовій звітності, складеній згідно з вимогами МСФЗ. Учасник завантажив договір №49-2018-01216/Суб від 01.08.2018р. (далі – Договір 1) з визначення ринкової вартості для цілей бухгалтерського обліку за МСФЗ. У Договорі 1 не зазначено, що оцінка відбувалась згідно вимог Міжнародних стандартів оцінки. Учасник завантажив договір №52/12/30/07/2018/Суб від 08.08.2018р. (далі – Договір 2) з визначення справедливої вартості необоротних матеріальних активів у відповідності до МСФЗ (IFRS). У Договорі 2 не зазначено, що оцінка відбувалась згідно вимог Міжнародних стандартів оцінки.

Документи

13 листопада 2020 15:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 листопада 2020 10:57
Електронний підпис
20 листопада 2020 10:56
Оновлені документи
20 листопада 2020 10:55
Оновлені документи
20 листопада 2020 02:09
Оновлені документи
12 листопада 2020 14:55
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:51
Документи_част 3.zip
12 листопада 2020 14:51
Документи_част 2.zip
12 листопада 2020 14:51
Документи_част 1.zip

Документи

13 листопада 2020 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 листопада 2020 20:52
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! Впроцесі перевірки вашої пропозиції виявлено невідповідності, просимо надати уточнюючу інформацію, а саме: 1. Надати скановану копію сертифікату АССА на ім’я Юлія Щукіна (згідно вказаному в Таблиці№1). Учасник надав лист від представника ACCA замість сертифікату. 2. Надати скан копію договору на підтвердження виконання аналогічного договору, котрий відповідатиме вимогам, зазначеним в додатку №2 п.2 – аналогічним договором вважається договір/договори предметом яких є визначення зменшення корисності активів, які здійснювалися відповідно до норм Міжнародного стандарту бухгалтерського обліку 36 «Зменшення корисності активів», та/ або незалежної оцінки активів відповідно до вимог Міжнародних стандартів оцінки; для цілей подальшого відображення у фінансовій звітності, складеній згідно з вимогами МСФЗ. Учасник завантажив договір метою оцінки в котрому є визначення справедливої вартості для відображення в бухгалтерському обліку відповідно до вимог НП(С)БО замість відображення у фінансовій звітності складеній згідно з вимогами МСФЗ, а також здійснення самої оцінки відповідно до вимог НСО замість Міжнародних стандартів оцінки.

Документи

13 листопада 2020 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 листопада 2020 21:35
Електронний підпис
13 листопада 2020 12:50
Електронний підпис
13 листопада 2020 12:49
Нелин В. сертифікати.pdf
13 листопада 2020 12:49
Матвеєв нові сертифікати.pdf
13 листопада 2020 12:49
Вакуленко С.сертифікати (1).pdf
13 листопада 2020 12:49
ОпитувальникСтруктура.pdf
13 листопада 2020 12:49
Статут Соломон.pdf
13 листопада 2020 12:49
Лист-відгук11132020.pdf
13 листопада 2020 12:49
ГарантійнийЛист Соломон-гр.pdf
13 листопада 2020 12:49
Наказ.pdf
13 листопада 2020 12:49
КонтрактУкренерго.pdf

Документи

13 листопада 2020 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Консалтингова компанія "Острів"

ТОВ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ"

ТОВ МЮК Соломон-групп

ТОВ КПМГ-Україна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Консалтингова компанія "Острів" Документи
ТОВ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ" Документи
ТОВ МЮК Соломон-групп Документи
ТОВ КПМГ-Україна Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 10:57
Електронний підпис
20 листопада 2020 10:56
Оновлені документи
20 листопада 2020 10:55
Оновлені документи
20 листопада 2020 02:09
Оновлені документи
12 листопада 2020 14:55
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:51
Документи_част 3.zip
12 листопада 2020 14:51
Документи_част 2.zip
12 листопада 2020 14:51
Документи_част 1.zip

Публічні документи

12 листопада 2020 20:52
Електронний підпис

Публічні документи

19 листопада 2020 21:35
Електронний підпис
13 листопада 2020 12:50
Електронний підпис
13 листопада 2020 12:49
Нелин В. сертифікати.pdf
13 листопада 2020 12:49
Матвеєв нові сертифікати.pdf
13 листопада 2020 12:49
Вакуленко С.сертифікати (1).pdf
13 листопада 2020 12:49
ОпитувальникСтруктура.pdf
13 листопада 2020 12:49
Статут Соломон.pdf
13 листопада 2020 12:49
Лист-відгук11132020.pdf
13 листопада 2020 12:49
ГарантійнийЛист Соломон-гр.pdf
13 листопада 2020 12:49
Наказ.pdf
13 листопада 2020 12:49
КонтрактУкренерго.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Консалтингова компанія "Острів"

ТОВ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ"

ТОВ МЮК Соломон-групп

ТОВ КПМГ-Україна

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 13:03
Кінець періоду оскарження: 12 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 12 грудня 2020 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.