Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі 3-го гуртожитку(режимного корпусу) державної установи "Полтавська установа виконання покарань(№23)"
Очікувана вартість
1 085 490,00 UAH
UA-2020-10-13-007227-c ● ce8652cd6af7425b9acb293d143deb99
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПОЛТАВСЬКА УСТАНОВА ВИКОНАННЯ ПОКАРАНЬ (№23)" |
Код ЄДРПОУ: | 08564297 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Пушкіна, 91 |
Контактна особа: |
Наталія Григорівна Кочума +380500135182 dirugina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2020 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2020 16:27 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2020 16:27 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2020 15:56 |
Очікувана вартість: | 1 085 490,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 427,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі 3-го гуртожитку(режимного корпусу) державної установи "Полтавська установа виконання покарань(№23)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36014, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Пушкіна ,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
—
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), згідно фактично виконаних робіт, при наданні Підрядником всіх необхідних виконавчих документів протягом 7 робочих днів. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2020 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2020 16:42 |
Додаток 2 (1) (1).doc | |
13 жовтня 2020 16:42 |
Дадаток 3 (1) (1).doc | |
13 жовтня 2020 16:42 |
1ОГОЛОШЕННЯ (3).doc | |
13 жовтня 2020 16:42 |
Додаток 4 (1).doc | |
13 жовтня 2020 16:42 |
Додаток 1 (1) (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо класу наслідків
Дата подання: 18 жовтня 2020 19:16
Дата відповіді: 18 жовтня 2020 20:34
До якого класу наслідків (СС1, СС2 чи СС3) відноситься дана закупівля?
Відповідь: CC2
уточнення по видам робіт
Дата подання: 19 жовтня 2020 11:08
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 13:30
Згідно технічного завдання замовника Додаток 2 в розділі 3. Монтажні роботи: поз.38 робота з установки металевих дверей, до якої відносяться матеріали поз.39, 40, 41. Підскажіть який матеріал відноситься до позиції 37 роботи з установки металопластикових дверей?
Відповідь: Просимо п.37 при наданні пропозиції не враховувати.
Що замовник має на увазі в п.3 розділу III.Інші документи та додаткова інфориація, які надаються Учасником ?
Дата подання: 20 жовтня 2020 15:05
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 15:41
3. Довідка/зобов’язання щодо забезпечення комплексної безпеки будівництва, з конкретним переліком заходів та підтверджуючими документами (за наявності).
Відповідь: комплексна безпека будівництва - Сукупність різновидів безпеки, яких дотримуються в процесі будівництва: техногенна та пожежна безпека будованого об'єкта і прилеглої забудови, безпека праці, безпека осіб, що перебувають поблизу будови, екологічна безпека прилеглої території, безпека дорожнього руху поблизу будови
Даний документ надається довідкою в довільній формі з підтверджуючими документами (за наявності)
Даний документ надається довідкою в довільній формі з підтверджуючими документами (за наявності)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-13-007227-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 29 жовтня 2020 15:23
НЕЗАКОННА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
Протокольним рішенням уповноваженої особи № 6 від 28.10.2020 року Полтавської установи виконання покарань (№23) (далі – замовник) тендерну пропозицію учасника спрощеної процедури закупівлі ТОВ «СКМ МОНТАЖ» код ЄДРПОУ 42764588, як учасника, який за результатом електронного аукціону запропонував найнижчу ціну серед учасників яких не було відхилено, по предмету закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі 3-го гуртожитку (режимного корпусу) державної установи «Полтавська установа виконання покарань (№23)» (ДК 021:2015) (ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), оголошення за ідентифікатором UA-2020-10-13-007227-c, визнано такою, що не відповідає вимогам замовника торгів та тендерної документації та дискваліфіковано.
ТОВ «СКМ МОНТАЖ» (далі - Учасник) вважає, що протокольне рішенням уповноваженої особи № 6 від 28.10.2020 року прийнято всупереч умов тендерної документації визначених Замовником, з порушенням чинного законодавства, з проявами лобіювання інтересів іншого учасника, що спонукає на думку про наявність корупційної складової в діях Замовника.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «СКМ МОНТАЖ» (далі - Учасник) вважає, що протокольне рішенням уповноваженої особи № 6 від 28.10.2020 року прийнято всупереч умов тендерної документації визначених Замовником, з порушенням чинного законодавства, з проявами лобіювання інтересів іншого учасника, що спонукає на думку про наявність корупційної складової в діях Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 10:37
За результатами розгляду вимоги учасника ТОВ «СКМ МОНТАЖ» від 29.10.2020року за вих..№8 (далі - Учасник), щодо закупівлі Капітальний ремонт покрівлі 3-го гуртожитку (режимного корпусу) державної установи «Полтавська установа виконання покарань (№23)» (ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, (далі – Закупівля) встановлено слідуюче:
- на виконання п.2 розділу 3 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасником були надані документи, частина яких була на російській мові, без належного перекладу на українську мову, як цього вимагає замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
- учасником були подані документи, які втратили чинність на момент проведення спрощеної закупівлі (висновок державної санітарно-епідемологічної експертизи від 12.08.2014року №51301, дійний до 31.11.2019року).
Замовник не може не брати до уваги дані документи, як це вимагає учасник в своїй вимозі, так як вони були подані у складі пропозиції учасника.
- учасник надає лист гарантію №5 від 22.10.2020року щодо документів, які підтверджують якісні характеристики та відповідність конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, які використовуватимуться під час будівництва, вимогам даржавних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів. Враховуючи вищевикладене, сам документ не являється правдивим, що ставить під сумнів чесність,порядність та добросовісність учасника та дискваліфікує його як спеціаліста;
- також учасник не виконав вимог п.4 розділу 2 Додатку 1 до оголошення, та не надав повну інформацію в довідці що містить інформацію по наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, а саме: не було чітко вказано період виконання робіт (дата початку та дата завершення). Під «датою» замовник вимагав конкретно вказати день/місяць/рік початку робіт та їх завершення. Дану інформацію замовник не може чітко визначити із наданих учасником документів у своїй пропозиції;
- договір оренди нерухомого майна №8/4 від 01.09.2019року наданий в нечіткій копії, що не дає змогу замовнику детально вивчити документ;
- гарантійні листи №5 та №4 та №3 від 22.10.2020року та інші документи, підготовлені учасником, адресовані невідомо кому та невідомо по якому предмету закупівлі;
- цінова пропозиція, подана учасником, заповнена не вірно(для платника ПДВ заповнюється лише п.10.2, а учасник заповнив і п.10.1).
- на виконання п.2 розділу 3 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасником були надані документи, частина яких була на російській мові, без належного перекладу на українську мову, як цього вимагає замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
- учасником були подані документи, які втратили чинність на момент проведення спрощеної закупівлі (висновок державної санітарно-епідемологічної експертизи від 12.08.2014року №51301, дійний до 31.11.2019року).
Замовник не може не брати до уваги дані документи, як це вимагає учасник в своїй вимозі, так як вони були подані у складі пропозиції учасника.
- учасник надає лист гарантію №5 від 22.10.2020року щодо документів, які підтверджують якісні характеристики та відповідність конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, які використовуватимуться під час будівництва, вимогам даржавних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів. Враховуючи вищевикладене, сам документ не являється правдивим, що ставить під сумнів чесність,порядність та добросовісність учасника та дискваліфікує його як спеціаліста;
- також учасник не виконав вимог п.4 розділу 2 Додатку 1 до оголошення, та не надав повну інформацію в довідці що містить інформацію по наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, а саме: не було чітко вказано період виконання робіт (дата початку та дата завершення). Під «датою» замовник вимагав конкретно вказати день/місяць/рік початку робіт та їх завершення. Дану інформацію замовник не може чітко визначити із наданих учасником документів у своїй пропозиції;
- договір оренди нерухомого майна №8/4 від 01.09.2019року наданий в нечіткій копії, що не дає змогу замовнику детально вивчити документ;
- гарантійні листи №5 та №4 та №3 від 22.10.2020року та інші документи, підготовлені учасником, адресовані невідомо кому та невідомо по якому предмету закупівлі;
- цінова пропозиція, подана учасником, заповнена не вірно(для платника ПДВ заповнюється лише п.10.2, а учасник заповнив і п.10.1).
Номер вимоги: UA-2020-10-13-007227-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 30 жовтня 2020 12:26
Незаконне обрання переможця, Дискримінаційні дії Замовника.
ТОВ «СКМ МОНТАЖ» вважає, що протокольне рішенням уповноваженої особи № 7 від 29.10.2020 року прийнято всупереч умов тендерної документації визначених Замовником, з порушенням чинного законодавства, з проявами лобіювання інтересів ТХВ ТОВ «ЕСТЕТ», що спонукає на думку про наявність корупційної складової в діях Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2020 16:47
Шановний учасник! Керуючись ст. 14.ч.14 абз.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У рамках проведення спрощеної процедури закупівлі Капітальний ремонт покрівлі 3-го гуртожитку (режимного корпусу) державної установи "Полтавська установа виконання покарань(№23)" ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
повідомляємо Вам наступне:
Шановний скаржник. Відповідно до ст. 14.ч.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник маєте право звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а не зауважувати на начеб то недоліки іншого учасника.
Нагадуємо, що Вашу пропозицію визнано, як таку, що не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі – та було відхилено відповідно ст.14.ч.13.п.1.
Аналізувати пропозицію іншого учасника, Ви , як учасник, у рамках ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»- не маєте правових підстав.
У рамках проведення спрощеної процедури закупівлі Капітальний ремонт покрівлі 3-го гуртожитку (режимного корпусу) державної установи "Полтавська установа виконання покарань(№23)" ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
повідомляємо Вам наступне:
Шановний скаржник. Відповідно до ст. 14.ч.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник маєте право звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а не зауважувати на начеб то недоліки іншого учасника.
Нагадуємо, що Вашу пропозицію визнано, як таку, що не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі – та було відхилено відповідно ст.14.ч.13.п.1.
Аналізувати пропозицію іншого учасника, Ви , як учасник, у рамках ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»- не маєте правових підстав.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" |
1 054 673,69
UAH з ПДВ
|
1 049 246,23
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТВОРЧЕ ХУДОЖНЬО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСТЕТ" |
1 079 700,76
UAH з ПДВ
|
1 054 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" #42764588 |
Відхилено |
1 049 246,23
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 10:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТВОРЧЕ ХУДОЖНЬО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСТЕТ" #01489693 |
Переможець |
1 054 600,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2020 16:50
|
Договір Кап.ремонт.pdf | укладений |
04 листопада 2020 13:40
|