Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 45310000-3 - Електромонтажні роботи - Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу приміщення корпусів №2, 3 Китайгородського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів в с. Китайгород Камянець-Подільського району, Хмельницької області ( код ДК 021:2015 45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації) (повт)
Очікувана вартість
299 320,00 UAH
UA-2020-10-13-006960-c a251165bbee948dc8df210584eecd5af
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швець Валентина Станіславівна

+380974105657 kitaygorodint@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Китайгородський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів
Код ЄДРПОУ: 23844232
Місцезнаходження: 32392, Україна , Хмельницька обл., село Китайгород, Вул. Центральна, 7
Контактна особа: Швець Валентина Станіславівна
+380974105657
kitaygorodint@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2020 17:00
Очікувана вартість: 299 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 986,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу приміщення корпусів №2, 3 Китайгородського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів в с. Китайгород Камянець-Подільського району, Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32392, Україна, Хмельницька область, с.Китайгород, вул. Центральна,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються у національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Учасника у межах отриманого бюджетного фінансування на підставі Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) протягом до 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2020-2021 роках. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл
Дата подання: 16 жовтня 2020 18:02
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 20:40
Шановний Замовнику! У ТД наявна наступна вимога:Скан-копія оригіналу дозволу на проведення робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу або оригінал декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на проведення ремонтних, монтажних, будівельних та інших робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу. Звертаємо вашу увагу, що Відповідно до Додатку №2 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (далі – Порядок), встановлено наступний перелік робіт підвищеної небезпеки: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. Тобто, при наданні послуг по встановленню протипожежної системи не будуть виконуватися роботи підвищеної небезпеки, визначені у Додатку №2 Порядку Додатково зазначаємо, що надання послуг по встановленню протипожежної системи здійснюється на висоті понад 1,3 метра і підтверджується відповідно до Додатку №6 Порядку декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути відкоригована або виключена з Документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!Розглянувши Ваше запитання повідомляємо, що відповідно до п.1.5 додатку 2 до ТД вказано - У разі неподання будь-яких документів, які передбачені цією документацією, учасник надає довідку в довільній формі про те, що він не повинен надавати такі документи згідно з законодавством України, посилаючись на відповідну норму законодавства чи інший документ, який регламентує це питання. В разі не надання такої довідки або будь-яких документів, які вказані в документації на проведення спрощеної закупівлі, Замовником може буде відхилена пропозиція учасника, як така, що не відповідає вимогам закупівлі Зважаючи на даний пункт, ваша вимога не може бути задоволена. Дякуємо за запитання.
будівельна техніка
Дата подання: 16 жовтня 2020 18:04
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 21:19
У ТД наявна вимога: Учаснику необхідно підтвердити наявність транспортних засобів та будівельної техніки для виконання робіт наступними документами: Що ви маєте на увазі під будівельною технікою? Якщо будівельні машини, то вони не будуть використовуватись при виконання робіт за предметом даної закупівлі. Просимо прибрати формулювання "будівельна техніка"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Якщо відповідно до розробленої вами кошторисної документації по даному предмету закупівлі в роботі не буде використовуватися будівельна техніка, ви можете надати довідку довільної форми що будівельна техніка задіяна не буде. Це не буде підставою для відхилення вашої пропозиції. Підтвердіть тільки наявність транспортних засобів. Звертаємо вашу увагу на п.1.5 додатку 2 ТД. Зважаючи на вищевикладене, вимога прибрати формулювання "будівельна техніка" не може бути задоволеною. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2" 299 320,00
UAH з ПДВ
299 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2020 16:58
Електронний підпис
24 жовтня 2020 16:54
Ліцензія.pdf
24 жовтня 2020 16:54
Ліцензійний реєстр.pdf
24 жовтня 2020 16:53
Кваліфікація -2.pdf
24 жовтня 2020 16:53
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 жовтня 2020 16:53
Витяг.pdf
24 жовтня 2020 16:53
Витяг платника ЕП.pdf
24 жовтня 2020 16:53
Виписка.pdf
24 жовтня 2020 16:53
Будівельна Ліцензія.pdf
24 жовтня 2020 16:53
Договір оренди №2.pdf
24 жовтня 2020 16:53
Договір оренди №1.pdf
24 жовтня 2020 16:53
Диплом Дерус Д.Л. 4.jpg
24 жовтня 2020 16:53
Диплом Дерус Д.Л. 2.jpg
24 жовтня 2020 16:53
Диплом Дерус Д.Л. 1.jpg
24 жовтня 2020 16:53
Дзюбецький Д.В. - 2 стор..png
24 жовтня 2020 16:53
Дзюбецький Д.В. - 1 стор..png
24 жовтня 2020 16:52
Лист-відгук зош 25.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Кшторис зош 25 №2.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Кошториси зош 25.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Договір №5 зош 25 .pdf
24 жовтня 2020 16:48
Кошторис Виноградівка.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Трудові договора.pdf
24 жовтня 2020 16:48
ПРОТОКОЛ 25Т.pdf
24 жовтня 2020 16:48
ПРОТОКОЛ 25Б.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Перевірка знань ОП.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Сертифікат Фесенко.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Пояснювальна.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Підсумкова відомість.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Локальний кошторис.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Календарний графік.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Зведений.pdf
24 жовтня 2020 16:48
ЗВВ.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Договірна ціна.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Договір Фесенко.pdf
24 жовтня 2020 16:48
20Т лист згода строки.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Тендерна пропозиція.pdf
24 жовтня 2020 16:48
всі вимоги .pdf
24 жовтня 2020 16:48
відхилення пропозиції.pdf
24 жовтня 2020 16:48
актуальність ціни.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Фінансова звітність.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Проєкт договору.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Підтвердження досвіду.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Наявність МТБ.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Договір позички.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Витяг ЄДР.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Василишин П.П..pdf
24 жовтня 2020 16:48
Акт-огляду.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Умов оплати робіт.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Субпідрядник.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Спеціальне навчання.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Сертифікати.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Санкції.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Рух грошових коштів.pdf
24 жовтня 2020 16:48
розрахунки за роботи.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Реєстр ліцензія.pdf
24 жовтня 2020 16:48
пожежна безпека.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Податки і збори.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Охорона праці.pdf
24 жовтня 2020 16:48
необхідне обладнання.pdf
24 жовтня 2020 16:48
на підставі ліцензії.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Істотні умови.pdf
24 жовтня 2020 16:48
захист довкілля.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Електронні документи.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Достовірна інформація.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Довіреність.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Довідка щодо ст. 17.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Витрати Учасника.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Виконати всі умови.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Будівельна техніка.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Авансовий платіж.pdf
24 жовтня 2020 16:48
ціна пропозиції.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Технічне завдання.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Строк виконання робіт.pdf
24 жовтня 2020 16:48
підготовка робіт.pdf
24 жовтня 2020 16:48
еквівалент.pdf
24 жовтня 2020 16:48
Гонтарук.pdf
24 жовтня 2020 16:48
актуальність ціни.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2"
#42318246
Переможець 299 320,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 13:25

Документи

27 жовтня 2020 13:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2"
#42318246
299 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 жовтня 2020 13:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 11:23
календарний графік.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 11:03
Додаткова угода.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 15:35
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 14:27
Договір 260 укладений
02 листопада 2020 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Порушення Підрядником зобовязань, що створює передумови для затримки виконання замволення у встановлені графіком виконання робіт