Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з заміни аварійних ділянок водогіну
Очікувана вартість
825 000,00 UAH
UA-2020-10-13-005397-b 487fec667fca43e389f7229497f29679
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Омельчук Михайло Юрійович

(0512) 67-54-23 m.omelchuk@sc-olvia.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТИВІДОРНА КОМПАНІЯ "ОЛЬВІЯ"
Код ЄДРПОУ: 19290012
Вебсайт: https://sc-olvia.com/
Місцезнаходження: 54052, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, А/Я 170
Контактна особа: Омельчук Михайло Юрійович
(0512) 67-54-23
m.omelchuk@sc-olvia.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 825 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Роботи з заміни аварійних ділянок водогіну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює попередню оплату на придбання Підрядником матеріальних ресурсів, що передбачені в Кошторисі (Додаток №2) на загальну суму, що не перевищує 20% ціни Договору з урахуванням ПДВ, а саме – _____,___ грн. у т.ч. ПДВ – __________,_______ грн. Попередня оплата надається на підставі письмового звернення Підрядника, в якому зазначається перелік матеріальних ресурсів, що необхідно закупити та необхідна сума попередньої оплати Аванс 5 Банківські 20
Виконання робіт Замовник здійснює оплату Підряднику за виконані Роботи на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (та витрати) (форма КБ-3). Оплата фактично виконаних Робіт здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Замовником вищевказаних документів. Пiсляоплата 10 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення договору
Дата подання: 15 жовтня 2020 16:11
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 16:24
Добрий день! Уточніть, будь ласка, який варіант забезпечення виконання договору вимагається Замовником від Учасника: перший варіант чи другий? Дякуємо!
Відповідь: Добрий день. На ваш розсуд але зазвичай обирають внесення грошових коштів на розрахунковий рахунок замовника (1 варіант).
Пропозиція
Дата подання: 15 жовтня 2020 16:26
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 08:31
Добрий день! У табличці форми Пропозиції учасника закупівлі учасник має заповнити колонку "Інформація про товар/послуги, що пропонується до поставки (повна назва, виробник тощо), повинна відповідати Технічним вимогам". Роз'ясніть, будь ласка, яку саме інформацію (особливо про виробника) має зазначити учасник, враховуючи те, що предметом закупівлі є роботи. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Фактично ви можете вказати тільки ціну вашої пропозиції, а колонку з виробником залишити порожньою але ми не проти якщо ви вкажете додаткову інформацію стосовно основних номенклатурних груп матеріалів які будуть використовуватися під час проведення робіт
Витяг з ЄДРПОУ
Дата подання: 15 жовтня 2020 16:37
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 08:24
Добрий день! Згідно вимог п. 16.1. оголошення учасник має надати витяг з ЄДРПОУ (поточного місяця), оформлений відповідного до вимог чинного законодавства. В той же час, інформація з ЄДРПОУ на поточну дату надається у вигляді відомостей, а не витягу. Уточніть, будь ласка, можливо Замовником мався на увазі витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго ранку вам необхідно надати витяг з ЄДРПОУ (поточного місяця).
Дозвільна документація
Дата подання: 15 жовтня 2020 17:36
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 08:59
Добрий день! Учасник планує залучати певні обладнання та механізми за договорами про надання послуг. Чи може він в такому випадку надати дозвільні документи, визначені у п. 16.12. оголошення, виданні на ім'я організацій, які будуть надавати такі послуги? Дякуємо!
Відповідь: Так, може
Проект договору
Дата подання: 15 жовтня 2020 17:45
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 08:18
Добрий день! Згідно вимог оголошення Учасник має надати проект договору. Уточніть, будь ласка, чи має учасник заповнювати незаповнені частини цього договору (реквізити, ціна тощо)? Дякуємо!
Відповідь: Заповнювати не пусті місця не обов’язково
Муфти
Дата подання: 16 жовтня 2020 21:12
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 09:14
Добрий вечір! У п. 31 дефектного акту на водопровід протипожежний передбачено встановлення буртових втулок та колін діаметром 160, а муфти діаметром 110. Уточніть, будь ласка, можливо Замовником малися на увазі муфти діаметром 160? Дякуємо!
Відповідь: Муфта буде застосовуватись на ділянці трубопроводу діаметром 110
Плити
Дата подання: 16 жовтня 2020 21:14
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 09:14
Добрий вечір! У п. 43 дефектного акту на водопровід протипожежний улаштування дорожніх покриттів із збірних залізобетонних прямокутних плит площею. Роз'ясніть, будь ласка, чи повинен учасник придбати нові плити, або будуть використовуватися старі після розбирання? Дякуємо!
Відповідь: Будуть застосовуватись існуючі плити, що демонтовані відповідно до п.1 дефектного акту
Витяг з ЄДРПОУ
Дата подання: 16 жовтня 2020 21:33
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 09:18
Добрий день! Згідно вимог п. 16.1. оголошення учасник має надати витяг з ЄДРПОУ (поточного місяця), оформлений відповідного до вимог чинного законодавства. Відповідно до Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), затвердженого наказом Держкомстату України від 28.11.2005 № 386, інформація з Реєстру надаються у формі відомостей на запит користувача про видачу відомостей на паперовому носії або в електронному вигляді. Надання витягу з ЄДРПОУ законодавчо не передбачено. В той же час, згідно п. 1.7. Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (ЄДР), затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 14.12.2012 № 1846/5, відомості, що сформовані програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру, надаються у вигляді в тому числі витягу з Єдиного державного реєстру. У зв'язку з вищевикладеним, просимо уточнити, який саме документ вимагає надати Замовник: відомості з ЄДРПОУ (надається управлінням статистики) або витяг з ЄДР (надається центрами надання адміністративних послуг), оскільки такого документу як витяг з ЄДРПОУ не існує? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добро дня, вам необхідно надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології" 823 341,28
UAH
823 341,28
UAH
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 13:01
Електронний підпис
22 жовтня 2020 12:57
11 Дозвільні документи.pdf
22 жовтня 2020 12:57
4 Витяг ПДВ.pdf
22 жовтня 2020 12:57
1 Пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 12:57
14 Проект договору.pdf
22 жовтня 2020 12:57
6 Повноваження.pdf
22 жовтня 2020 12:57
10 Фінзвіт + пояснення.pdf
22 жовтня 2020 12:57
5 Витяг ЄДР.pdf
22 жовтня 2020 12:57
3 Довідка ЄДРПОУ.PDF
22 жовтня 2020 12:57
8 Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології"
#36486467
Переможець 823 341,28
UAH
26 жовтня 2020 15:52

Документи

26 жовтня 2020 15:52
Електронний підпис
26 жовтня 2020 15:52
Вік.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології"
#36486467
823 341,28
UAH
Документи

Документи

26 жовтня 2020 15:52
Електронний підпис
26 жовтня 2020 15:52
Вік.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 16:08
278В-2020 ДУ3 (1).pdf зміни до договору
02 квітня 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 16:55
278В-2020 ДУ2 (1).pdf зміни до договору
02 березня 2021 16:55
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 11:36
278В-2020 ДУ1 Додатки (1).pdf зміни до договору
17 листопада 2020 11:36
278В-2020 ДУ1 (1).pdf зміни до договору
17 листопада 2020 11:36
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 10:46
278В-2020 Додаток 2 повний.pdf укладений
17 листопада 2020 10:24
278В-2020 Договір.pdf укладений
17 листопада 2020 10:24
278В-2020 Додаток 3.pdf укладений
17 листопада 2020 10:24
278В-2020 Додаток 1.pdf укладений
17 листопада 2020 10:24
278В-2020 Додаток 5.pdf укладений
17 листопада 2020 10:24
278В-2020 Додаток 4.pdf укладений
17 листопада 2020 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змешшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 278В-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.188 ГКУ
Номер договору про закупівлю: 278В-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змешення загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: 278В-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 26 лютого 2021
Сума оплати за договором: 988 009,54
UAH (в тому числі ПДВ 164 668,26 UAH)