Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Ремонт дорожнього покриття асфальтобетонними сумішам (Любешівський район).
Очікувана вартість
4 126 355,00 UAH
UA-2020-10-13-005257-c f0cc4f8212ab4306864b105992a92e19
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Мавродій

+380669095110 olexandra.mavrodii@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9
Контактна особа: Олександра Мавродій
+380669095110
olexandra.mavrodii@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 14:27
Очікувана вартість: 4 126 355,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 263,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: а/д Любешівського району Волинської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Ремонт дорожнього покриття асфальтобетонними сумішам (Любешівський район).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості послуг відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 17:47
ЗМІНИ.docx
28 жовтня 2020 17:47
ТД_др Любешівський район зі змінами від 28.10.2020.doc
27 жовтня 2020 15:13
ЗМІНИ.docx
27 жовтня 2020 15:13
ТД_др Любешівський район зі змінами від 27.10.2020.doc
27 жовтня 2020 15:13
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії (зі змінами.doc
13 жовтня 2020 15:04
ТД_др Любешівський район.doc
13 жовтня 2020 15:04
Додаток 3_дрібн.docx
13 жовтня 2020 15:04
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
13 жовтня 2020 15:04
Додаток 2 ТЗ_ Любешівський р-н.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС" 3 157 904,70
UAH з ПДВ
3 157 904,70
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд» 3 239 914,73
UAH з ПДВ
3 239 914,73
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" 3 836 952,40
UAH з ПДВ
3 836 952,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 17:03
Електронний підпис
19 листопада 2020 09:00
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:15
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:10
Рожище Носачівка.zip
12 листопада 2020 14:10
Богушівка.zip
12 листопада 2020 14:10
Догговір 6-РТ.zip
12 листопада 2020 14:10
Акти 2 Договір 6-РТ.zip
12 листопада 2020 14:10
Акти 6-РТ.18.zip
12 листопада 2020 14:10
Любешів р-н Виправлення.zip
05 листопада 2020 10:14
Електронний підпис
05 листопада 2020 10:10
5 Фінансова звітність.zip
05 листопада 2020 10:10
4.4 Богушівка.zip
05 листопада 2020 10:10
4.3 Рожище - Носачевичі.zip
05 листопада 2020 10:10
4.2.1 Договір 6-РТ.rar
05 листопада 2020 10:10
4.2 аналог договір 6 рт.rar
05 листопада 2020 10:10
3.1 Працівники.zip
05 листопада 2020 10:10
3.1 Працівники трудові.zip

Публічні документи

05 листопада 2020 11:42
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:41
Договора.zip
05 листопада 2020 11:41
Кошторис.pdf
05 листопада 2020 11:41
5 Аналогічні договори.pdf
05 листопада 2020 11:41
8 Трудові+ЦПУ.pdf
05 листопада 2020 11:41
4 Дозвіл викиди.pdf
05 листопада 2020 11:41
Довідки.pdf
05 листопада 2020 11:41
3 Витяг.pdf
05 листопада 2020 11:41
7 наказ про уповноважену.pdf
05 листопада 2020 11:41
Договір.pdf
05 листопада 2020 11:41
1 Кваліфікаційні документи.pdf
05 листопада 2020 11:41
2 АБЗ1.pdf
05 листопада 2020 11:41
10 Дипломи.pdf
05 листопада 2020 11:41
9 Баланс 2019р..pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 11:45
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:42
Підтвердження мат. тех бази.pdf
05 листопада 2020 11:42
Довідка мтб.pdf
05 листопада 2020 11:42
Гарантійний лист АБЗ.pdf
05 листопада 2020 11:42
Лист підтвердження АБЗ.pdf
05 листопада 2020 11:42
ИСО постачальник АБЗ.pdf
05 листопада 2020 11:42
Договір АБЗ з додатками.pdf
05 листопада 2020 11:42
Довідка АБЗ.pdf
05 листопада 2020 11:42
ТС довідка.pdf
05 листопада 2020 11:42
Опис до стат.pdf
05 листопада 2020 11:42
Наказ Керівник.pdf
05 листопада 2020 11:42
Лабораторія договір.pdf
05 листопада 2020 11:42
Витяг ПДВ АКАДЕМБУДСЕРВІС .pdf
05 листопада 2020 11:42
13.1.Статут.pdf
05 листопада 2020 11:42
12.3. Дозвід ДЕРЖПРАЦІ.pdf
05 листопада 2020 11:42
12.2. Ліцензія та додаток.pdf
05 листопада 2020 11:42
12.1. Д про ліцензію, дозвіл.pdf
05 листопада 2020 11:42
11. Відомості про учасника.pdf
05 листопада 2020 11:42
10.2. Проект договору.pdf
05 листопада 2020 11:42
10.1. ГЛ проект договору.pdf
05 листопада 2020 11:42
7. ЛР забезпечення ТП.pdf
05 листопада 2020 11:42
6.5. Рішення участь в тендері.pdf
05 листопада 2020 11:42
6.3. ЛР не надає довіреність.pdf
05 листопада 2020 11:42
5.6. ГЛ дорожній рух.pdf
05 листопада 2020 11:42
5.5. ГЛ захист довкілля.pdf
05 листопада 2020 11:42
2.4. ЛР щодо вжиття заходів.pdf
05 листопада 2020 11:42
2.3. ЛР резидент.pdf
05 листопада 2020 11:42
2.2. ЛР ст. 17 не надає.pdf
05 листопада 2020 11:42
2.1. Довідка ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТРАНС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд»

ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Переможець 3 157 904,70
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 17:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2020 18:25

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують інформацію, надану в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій учасника від 01.11.2020 р. №6146. 1.2. Учасник надав скан-копію договору від 12.10.2018 р. № 51-PT/18 з копії, замість скан-копії з оригіналу, скан-копію договору від 05.11.2019 р. № 23/19 з копії, замість скан-копії з оригіналу договору. 1.3 Учасник не надав скан-копію з оригіналу договору від 25.05.2018 р. № 6- PT/18. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету № 188 від 12.10.2020 року, зі змінами, затвердженими протоколами тендерного комітету № 197 від 27.10.2020 та № 200 від 28.10.2020 для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі залучення до надання послуг машин та механізмів надається оригінал документу, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо), також свідоцтва про реєстрацію залучених транспортних засобів. 2.2. Відповідно до п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету № 188 від 12.10.2020 року, зі змінами, затвердженими протоколами тендерного комітету № 197 від 27.10.2020 та № 200 від 28.10.2020 на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 скан-копії з оригіналу договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документи (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або видаткові накладні, або акти приймання-передачі тощо) –як власних транспортних засобів, так і залучених на підставі договору оренди, лізингу, надання послуг техніки, та інших машин і механізмів, документи яких не було надано. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати скан-копії договорів з відповідних оригіналів, що зазначені у довідці про досвід виконання аналогічного договору учасника у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору). 3.3 Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати скан-копії договору № 6- PT/18 від 25.05.2018 р. скановану з оригіналу.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
3 157 904,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 12:55
ДУ №04 від 29.10.2021р. до дог. від 01.12.2020 №107-пд_20.PDF укладений
03 листопада 2021 12:54
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 12:38
ДУ №03 від 25.05.2021 до дог. від 01.12.2020 №107-пд_20.PDF зміни до договору
25 травня 2021 12:37
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 14:45
ДУ №02 від 05.05.2021 до дог. від 01.12.2020 №107-пд_20.PDF зміни до договору
05 травня 2021 12:54
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 14:35
ДУ №01 від 30.12.2020р. до Договору від 01.12.2020 №107-пд_20.PDF зміни до договору
05 січня 2021 11:02
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:20
договір №107- пд 20 .PDF укладений
02 грудня 2020 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Додатку № 2 "Орієнтовний план фінансування" та Додатку № 3 "Календарний графік надання послуг"
Номер договору про закупівлю: 107-пд/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення Договору Додатком №4 "Орієнтовний план фінансування на 2021 рік".
Номер договору про закупівлю: 107-пд/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція Додатку №1 до Договору, без зміни загальної вартості Договру, обсягів та якості робіт.
Номер договору про закупівлю: 107-пд/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 29 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 3 157 904,38
UAH (в тому числі ПДВ 526 317,39 UAH)