Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експрес-тести для кількісного імунофлуоресцентного експрес-аналізатора Getein1100 (закрита система) - Реактиви для аналізів крові (ДК 021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-10-13-005224-a 1b57db6daaa04b548fdc030a13b7cc32
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боєчко Оксана Іванівна

buhgalter@crl.ks.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОСІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОСІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01993546
Місцезнаходження: 78600, Україна , Івано-Франківська обл., Косів, провулок Шевченка 27
Контактна особа: Боєчко Оксана Іванівна
buhgalter@crl.ks.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 15:33
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


ДК 021:2015 33696200-7 Реактиви для аналізів крові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 упаковка
IF1007 Експрес-тест PCT Fast Test Kit(Immunofluorescence Assay), 25 шт./уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78600, Україна, Івано-Франківська область, Косів, провулок Шевченка 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 54316 — Прокальцитонін IVD, реагент
19 упаковка
IF1003 Експрес-тест hs-CRP+CRP Fast Test Kit(Immunofluorescence Assay), 25 шт/уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78600, Україна, Івано-Франківська область, Косів, провулок Шевченка 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 41838 — С-реактивний білок (CRP) IVD, калібратор
5 упаковка
IF1006 Експрес-тест D-Dimer Fast Test Kit (Immunofluorescence Assay), 25 шт./уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78600, Україна, Івано-Франківська область, Косів, провулок Шевченка 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 60530 — D-димер ІВД, набір, імунохемілюмінесцентний аналіз

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Експрес-тести для кількісного імунофлуоресцентного експрес-аналізатора Getein1100 (закрита система) - ДК 021:2015 33696000-7 Реактиви для аналізів крові Джерело фінансування: місцевий бюджет - кошти для надання медичної допомоги пацієнтам, хворим на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену корона вірусом SARS-CoV-2 Місцезнаходження замовника: 78600, Івано-Франківська область, місто Косів, провулок Шевченка, 27. Код ЄДРПОУ 01993546, Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" 89 642,46
UAH з ПДВ
89 642,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сівер-МЕД 89 975,87
UAH з ПДВ
89 975,87
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 10:31
Електронний підпис
05 листопада 2020 10:30
Документи переможця.pdf
05 листопада 2020 10:30
Довідка МВС.rar
05 листопада 2020 10:30
Довідка ДПІ.rar
27 жовтня 2020 11:06
Електронний підпис
27 жовтня 2020 11:04
Тендерна пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 11:04
Проект договору.pdf
27 жовтня 2020 11:04
Копія статуту.pdf
27 жовтня 2020 11:04
Копія опису на статут.pdf
27 жовтня 2020 11:04
Копія інструкцій.pdf
27 жовтня 2020 11:04
Копія декларації.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 11:42
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"

ТОВ Сівер-МЕД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
#42820893
Переможець 89 642,46
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 12:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
#42820893
89 642,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 09:24
Додаток 1 Додаткова Угода №1.JPG зміни до договору
15 грудня 2020 17:55
Додаткова Угода №1.JPG зміни до договору
15 грудня 2020 17:55
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 17:30
Додаток 1 Договір №295.JPG укладений
16 листопада 2020 17:28
Договір №295.zip укладений
16 листопада 2020 17:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, керуючись положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв‘язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-ІХ від 30.03.2020 р., Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» (із змінами внесеними згідно з Постановами КМ) та положень пп.6 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції діючої від 19 вересня 2019 року), Сторони погодили внести наступні зміни до Договору про закупівлю товару № 295 від 16.11.2020р. та викласти їх в наступній редакції: 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 3693,90 грн. (три тисячі шістсот дев’яносто три гривні 90 копійок) та викласти п. 3.3 Договору в наступній редакції: сума Договору становить: 85948,56 грн. (вісімдесят п’ять тисяч дев’ятсот сорок вісім гривень 56 копійок), в тому числі ПДВ 2170,56 грн. (дві тисячі сто сімдесят гривень 56 копійок 2. Сторони домовились, викласти Додаток №1 до Договору про закупівлю товару № 295 від 16.11.2020 року (Специфікація) в новій редакції, що додається та є невід’ємною частиною Угоди. 3. Ця Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами, скріплена печатками її Сторін та діє до останнього дня місяця в якому було закінчено карантин. 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними.
Номер договору про закупівлю: №295
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 85 948,56
UAH (в тому числі ПДВ 2 170,56 UAH)