Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт санвузлів Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №118 з поглибленим вивченням англійської та німецької мов і предметів природничо-математичного напрямку» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Богдана Хмельницького, 15» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015: 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-10-13-003838-c c913f7c75d4349c19e5ff797720bb821
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Соклакова

+380967428389 soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт санвузлів Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №118 з поглибленим вивченням англійської та німецької мов і предметів природничо-математичного напрямку» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Богдана Хмельницького, 15» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015: 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Богдана Хмельницького, 15, КЗО «Середня загальноосвітня школа №118 з поглибленим вивченням англійської та німецької мов і предметів природничо-математичного напрямку» ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ" 249 976,67
UAH з ПДВ
249 976,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 15:43
Електронний підпис
28 жовтня 2020 15:42
9 лист щодо субпідр. 20%.pdf
28 жовтня 2020 15:42
7 Кошторис 2-п.pdf
28 жовтня 2020 15:42
5.3 Відгук 49.pdf
28 жовтня 2020 15:42
5.2 акт.pdf
28 жовтня 2020 15:42
5.1 аналогічний договір.pdf
28 жовтня 2020 15:42
4 ліцензія АВК.pdf
28 жовтня 2020 15:42
4 ліцензія windows.pdf
28 жовтня 2020 15:42
2 Сертифікати.pdf
28 жовтня 2020 15:42
1 довідка персонал.pdf
28 жовтня 2020 15:42
паспорт директора.pdf
28 жовтня 2020 15:42
12 Проект договору.pdf
28 жовтня 2020 15:42
10 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ"
#43286650
Переможець 249 976,67
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 13:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ"
#43286650
249 976,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 16:17
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 14:07
дод.угода №2 від 28.01.2021 договір №38ПР_20 від 16.11.2020.pdf зміни до договору
28 січня 2021 14:07
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 17:57
дод.угода №1 від 16.11.2020 договір №38ПР_20 від 16.11.2020.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 17:57
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 17:45
договір №38ПР_20 від 16.11.2020.pdf укладений
16 листопада 2020 17:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 38ПР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 38ПР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 249 847,18
UAH (в тому числі ПДВ 41 641,20 UAH)