Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (ГКЛ (код ДК 021 2015 - 44172000-6 - листи (будівельні))
Очікувана вартість
248,00 UAH
UA-2020-10-13-003458-a 74d12a5cf88e4662a6ea3c63439bca57
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Штограм Олена Олексіївна

+380385991100 medic_ch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чемеровецька центральна районна лікарня" Чемеровецької районної ради
Код ЄДРПОУ: 02004522
Місцезнаходження: 31601, Україна , Хмельницька обл., смт Чемерівці, вул Пирогова, 1
Контактна особа: Штограм Олена Олексіївна
+380385991100
medic_ch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Джерело фінансування – кошти НСЗУ. Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження: 31601, Хмельницька обл., Чемеровецький район, селище міського типу Чемерівці, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 1.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Ціна за одиницю: 124UAH без ПДВ
ГКЛ (код ДК 021 2015 - 44172000-6 - листи (будівельні))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31601, Україна, Хмельницька область, Чемеровецький район, смт Чемерівці, вул. Пирогова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

13 жовтня 2020 13:38
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Попадюк Ігор Васильович
#3046903779
Переможець 248,00
UAH
13 жовтня 2020 13:41

Документи

13 жовтня 2020 13:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 13:56
Договір укладений
13 жовтня 2020 13:54
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 14:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 248,00
UAH