Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (пульсоксиметр)
Очікувана вартість
66 750,00 UAH
UA-2020-10-13-002988-a 19fbad842a374c2b825d998b010bb973
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савіна Інна Володимирівна

+380542682103 dwordon25051988@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 23824057
Місцезнаходження: 42317, Україна , Сумська обл., село Юнаківка, вул. Новоселівська, 57
Контактна особа: Савіна Інна Володимирівна
+380542682103
dwordon25051988@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Інформація для виконання пунктів 8 і 9 розділу І Закону України від 17 березня 2020 р. № 530-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)”, та інформація відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, з якою замовник уклав договір про закупівлю: Фізична особа-підприємець Мельник Геннадій Юрійович є одноосібним власником свого підприємства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Пульсоксиметр BM1000А (НК 024:2019 45607 Пульсоксиметр з живленням від батареї)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Привокзальна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, наведений в реквізитах на підставі рахунка на оплату та видаткової накладної.Оплата здійснюється Замовником з відстрочкою платежу до 10 банківських днів, у разі відсутності фінансування – по мірі надходження фінансування.Грошові зобов’язання Замовника перед Постачальником вважаються виконаними в момент зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

13 жовтня 2020 12:59
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ГЕННАДІЙ ЮРІЙОВИЧ
#2649814994
Переможець 66 750,00
UAH
13 жовтня 2020 13:07

Документи

13 жовтня 2020 13:06
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 жовтня 2020 13:12
Договір укладений
13 жовтня 2020 13:10

Актуальні тендери

До пошуку