Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 імені Валерія Доценка Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: м.Мирноград Донецької області, м-н «Молодіжний», б.56» (коригування)(за кодом CPV ДК 021:2015 – 45000000 -7 будівельні роботи)
Очікувана вартість
58 836 046,00 UAH
UA-2020-10-13-002862-c c74ad1bb925e472e95516de1d8e1fd1f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Громенко

+380500496499 o.shovkyn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мирноградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22039296
Місцезнаходження: 85323, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, вул. Курська, 1
Контактна особа: Тетяна Громенко
+380500496499
o.shovkyn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 13:50
Очікувана вартість: 58 836 046,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 294 180,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 294000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»), ратифікованої Законом № 346-VIII від 22.04.2015 р. Договір, укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі – ЄІБ) «без заперечень». У разі не надання ЄІБ резолюції «без заперечень» договірні відносини вважаються такими, що не розпочинались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 імені Валерія Доценка Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: м.Мирноград Донецької області, м-н «Молодіжний», б.56» (коригування)(за кодом CPV ДК 021:2015 – 45000000 -7 будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85327, Україна, Донецька область, Мирноград, ЗОШ № 5 ім.Валерія Доценка, м-н "Молодіжний", 56,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 13:25
експертний звіт ЗОШ № 5.pdf
13 жовтня 2020 13:25
Пояснювальна Записка ЗОШ № 5.doc
13 жовтня 2020 13:25
Тендерна документація ЗОШ 5.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ" 55 418 557,93
UAH з ПДВ
54 999 999,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС" 57 000 000,00
UAH з ПДВ
55 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 14:16
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:16
довідки за ст. 17.pdf
19 листопада 2020 14:16
довідка банкрутство.pdf
19 листопада 2020 14:16
довідка НАЗК_директор.p7s
19 листопада 2020 14:16
довідка НАЗК_директор.pdf
19 листопада 2020 14:16
довідка НАЗК_юрособа.p7s
19 листопада 2020 14:16
довідка НАЗК_юрособа.pdf
28 жовтня 2020 12:39
Електронний підпис
28 жовтня 2020 12:38
54. цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 12:38
51. лист гарантія ціна.pdf
28 жовтня 2020 12:38
48. кошторисна частина.imd
28 жовтня 2020 12:38
47. відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 жовтня 2020 12:38
46. ст. 17 - 10.pdf
28 жовтня 2020 12:38
45. ст. 17 - 9.pdf
28 жовтня 2020 12:38
44. ст. 17 - 8.pdf
28 жовтня 2020 12:38
43. ст. 17 - 7.pdf
28 жовтня 2020 12:38
42. ст. 17 - 6.pdf
28 жовтня 2020 12:38
41. ст. 17 - 5.pdf
28 жовтня 2020 12:38
40. ст. 17 - 4.pdf
28 жовтня 2020 12:38
39. ст. 17 - 3.pdf
28 жовтня 2020 12:38
37. ст. 17 - 2.pdf
28 жовтня 2020 12:38
36. ст. 17 - 1.pdf
28 жовтня 2020 12:38
34. фінансова звітність.pdf
28 жовтня 2020 12:38
24. штатний розпис.pdf
28 жовтня 2020 12:38
23. звіт 1-ДФ.pdf
28 жовтня 2020 12:38
21. довідка працівники.pdf
28 жовтня 2020 12:38
19. довідка МТБ.pdf
28 жовтня 2020 12:38
13. ліцензія, дозволи.pdf
28 жовтня 2020 12:38
8. пояснення податки.pdf
28 жовтня 2020 12:38
5. статут.pdf
28 жовтня 2020 12:38
3. паспорт директора.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 09:43
Електронний підпис
28 жовтня 2020 09:39
Протокол НР.7Z
28 жовтня 2020 09:39
Наказ Фролова Ю.М.7Z
28 жовтня 2020 09:39
Лист для клієнті1.7z
28 жовтня 2020 09:39
Гарантія 8708-20.7z
28 жовтня 2020 09:39
Витяг із Статуту.7z
28 жовтня 2020 09:39
Банківська ліцензі1.7z
28 жовтня 2020 09:39
23. НАЯВНІСТЬ МТБ.pdf
28 жовтня 2020 09:39
20. КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf
28 жовтня 2020 09:39
17.4. СЕРТИФІКАТ.pdf
28 жовтня 2020 09:39
17.3. ВІДГУК.pdf
28 жовтня 2020 09:39
17.2. ДОГОВОР 197 Б.pdf
28 жовтня 2020 09:39
17.1. ДОГОВОР 34 Б.pdf
28 жовтня 2020 09:39
17. НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.pdf
28 жовтня 2020 09:39
16. ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 17.pdf
28 жовтня 2020 09:39
13. СУБПІДРЯД.pdf
28 жовтня 2020 09:39
11. ЛІЦЕНЗІЯ ПП ДБС.pdf
28 жовтня 2020 09:39
9. СТ 17 (СУБПІДРЯДНИК).pdf
28 жовтня 2020 09:39
7. ПАКТ.pdf
28 жовтня 2020 09:39
6. ТЗ.pdf
28 жовтня 2020 09:39
5. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 жовтня 2020 09:39
4. ДОВІДКА ПРО ЕЦП.pdf
28 жовтня 2020 09:39
3. ПДВ.pdf
28 жовтня 2020 09:39
2. СТАТУТ, ОПИС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ"

ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ"
#35270468
Переможець 54 999 999,60
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 08:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 08:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ"
#35270468
54 999 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 16:17
ДУ№8 від 28.12.2023 до Д№ DN01_11-5 від 07.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 16:07
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 15:36
ДУ№7 від 23.12.2023р. до Д№DN01_11-5 від 07.12.2020р..pdf зміни до договору
23 грудня 2022 15:35
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2022 09:46
дод уг 6 к дог ЗОШ № 5 роботи.pdf зміни до договору
31 березня 2022 09:45
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 11:27
додаткова угода 5 до договору DN01-11-5 f.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 11:26
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 16:33
дод уг №4 ЗОШ № 5.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 16:31
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2021 17:42
дод уг 3 к дог ЗОШ № 5.pdf зміни до договору
17 травня 2021 17:41
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 17:04
дод уг 2 ЗОШ № 5.pdf зміни до договору
12 квітня 2021 17:03
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 09:55
дод уг 1 ЗОШ № 5.pdf зміни до договору
26 березня 2021 09:50
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 12:58
договір №DN01_11-5 від 07.12.2020.pdf укладений
07 грудня 2020 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: DN01_11-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: DN01_11-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: DN01_11-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням фінансування Замовника викласти план фінансування в новій редакції
Номер договору про закупівлю: DN01_11-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною фінансування видатків Замовника в поточному бюджетному році
Номер договору про закупівлю: DN01_11-5
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 5 до договору DN01-11-5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: DN01_11-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: DN01_11-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: DN01_11-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML