Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
37 444,00 UAH
UA-2020-10-13-002837-b d12f67b9a2d9492aa4d5fa6adece2ca7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Овчаренко

+380688116082 nov.cpmsp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОАЙДАРСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" НОВОАЙДАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 38135969
Місцезнаходження: 93500, Україна , Луганська обл., Новоайдарський р-н., смт. Новоайдар , вул. Незалежності, буд. 20 з
Контактна особа: Лариса Овчаренко
+380688116082
nov.cpmsp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 37 444,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 374,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
стілець офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93500, Україна, Луганська область, смт. Новоайдар, вул. Незалежності, буд. 20 з
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
6 штуки
стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93500, Україна, Луганська область, смт. Новоайдар, вул. Незалежності, буд. 20 з
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93500, Україна, Луганська область, смт. Новоайдар, вул. Незалежності, буд. 20 з
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
шафа офісна ШД-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93500, Україна, Луганська область, смт. Новоайдар, вул. Незалежності, буд. 20 з
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов'язується сплатити Продавцеві загальну ціну товару протягом 30 днів з моменту отримання товару та підписанням накладної шляхом переказу відповідних грошових коштів на банківський рахунок Продавця, який визначений у цьому Договорі Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 10:49
ТД Офісні меблі.docx
13 жовтня 2020 10:49
Додаток_8.doc
13 жовтня 2020 10:49
Додаток_7.doc
13 жовтня 2020 10:49
Додаток_6.doc
13 жовтня 2020 10:49
Додаток_5_Проект_договору.doc
13 жовтня 2020 10:49
Додаток_4_методика_оцiнки.doc
13 жовтня 2020 10:49
Додаток_2_Кв_крiтерii.doc
13 жовтня 2020 10:49
Додаток_1_форма_пропозицiя.doc
13 жовтня 2020 10:49
Додаток 3 Технічні вимоги.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рильцев Олег Віталійович 36 700,00
UAH з ПДВ
36 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 10:46
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:45
установчі з підписом.pdf
29 жовтня 2020 10:45
Установчi_документи.pdf
29 жовтня 2020 10:45
тендерна пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 10:45
отчет.pdf
29 жовтня 2020 10:45
Дилерский договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рильцев Олег Віталійович

Інформація про відміну

Дата відміни
30 жовтня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій