Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для анестезії та реанімації (ларінгеальна маска №2,5 та №3 ПВХ, назофарінгеальний повітропровод Ch.30 (р.7,5), Ch.28 (р.7,0), повітровод "Guedel" з кольор.код. 40мм, 60мм, 70мм, 80мм, 100мм, 120мм, електровідсмоктувач, кардіомонітор)
Очікувана вартість
200 913,00 UAH
UA-2020-10-13-002793-a 30bfecde20034a47b59fe554bfa56006
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савіна Інна Володимирівна

+380542682103 dwordon25051988@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 23824057
Місцезнаходження: 42317, Україна , Сумська обл., село Юнаківка, вул. Новоселівська, 57
Контактна особа: Савіна Інна Володимирівна
+380542682103
dwordon25051988@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Інформація для виконання пунктів 8 і 9 розділу І Закону України від 17 березня 2020 р. № 530-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)”, та інформація відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, з якою замовник уклав договір про закупівлю: Фізична особа-підприємець Мельник Геннадій Юрійович є одноосібним власником свого підприємства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Ларінгеальна маска №2,5 ПВХ (НК 024:2019 45036 Ларингеальний повітропровід, разового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Привокзальна, 31, м.Суми, Сумська область, 40003, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
50 шт
Ларінгеальна маска №3 ПВХ (НК 024:2019 45036 Ларингеальний повітропровід, разового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Привокзальна, 31, м.Суми, Сумська область, 40003, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
80 шт
Назофарінгеальний повітропровод Ch.30 (р.7,5) (НК 024:2019 42422 Повітропровід носоглотковий, одноразового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Привокзальна, 31, м.Суми, Сумська область, 40003, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
120 шт
Назофарінгеальний повітропровод Ch.28 (р.7,0) (НК 024:2019 42422 Повітропровід носоглотковий, одноразового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Привокзальна, 31, м.Суми, Сумська область, 40003, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
200 шт
Повітровод "Guedel" з кольор.код. 40мм (НК 024:2019 42424 Повітропровід ротоглотковий, одноразового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Привокзальна, 31, м.Суми, Сумська область, 40003, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
200 шт
Повітровод "Guedel" з кольор.код. 60мм (НК 024:2019 42424 Повітропровід ротоглотковий, одноразового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Привокзальна, 31, м.Суми, Сумська область, 40003, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
200 шт
Повітровод "Guedel" з кольор.код. 70мм (НК 024:2019 42424 Повітропровід ротоглотковий, одноразового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Привокзальна, 31, м.Суми, Сумська область, 40003, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
200 шт
Повітровод "Guedel" з кольор.код. 80мм (НК 024:2019 42424 Повітропровід ротоглотковий, одноразового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Привокзальна, 31, м.Суми, Сумська область, 40003, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
100 шт
Повітровод "Guedel" з кольор.код. 100мм (НК 024:2019 42424 Повітропровід ротоглотковий, одноразового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Привокзальна, 31, м.Суми, Сумська область, 40003, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
200 шт
Повітровод "Guedel" з кольор.код. 120мм (НК 024:2019 42424 Повітропровід ротоглотковий, одноразового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Привокзальна, 31, м.Суми, Сумська область, 40003, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
10 шт
Електровідсмоктувач 9Е-В (НК 024:2019 47366 Аспіраційна система з електроживленням для невідкладної допомоги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Привокзальна, 31, м.Суми, Сумська область, 40003, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
2 шт
Кардіомонітор Brightfield Healthcare Osen 8000В (НК 024:2019 36872 Система моніторингу фізіологічних показників при переміщенні пацієнтів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Привокзальна, 31, м.Суми, Сумська область, 40003, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, наведений в реквізитах на підставі рахунка на оплату та видаткової накладної.Оплата здійснюється Замовником з відстрочкою платежу до 10 банківських днів, у разі відсутності фінансування – по мірі надходження фінансування.Грошові зобов’язання Замовника перед Постачальником вважаються виконаними в момент зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

13 жовтня 2020 12:35
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ГЕННАДІЙ ЮРІЙОВИЧ
#2649814994
Переможець 200 913,00
UAH
13 жовтня 2020 12:46

Документи

13 жовтня 2020 12:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 12:49
Договір укладений
13 жовтня 2020 12:48
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 15:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 18:57
Додаткова угода 3 до договору 1919 5.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 18:56
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 12:19
Додаткова угода 2 від 07.12.2020 до Договору 1919-5 від 12.10.2020 ФОП Мельник (виключити лареангіальну маску 2_5 ПВХ).pdf зміни до договору
08 грудня 2020 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з відсутністю на ринку та відмовою імпортерів поставляти деякі категорії товарів, керуючись пунктом 11.1 розділу ХІ "ІНШІ УМОВИ" Договору Замовник та Постачальник прийшли до взаємної згоди виключити із розділу "33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації" Специфікації (додатку № 1 до Договору) позицію 1-Ларінгеальна маска № 2,5 ПВХ (кількість 50 шт) у зв"язку з чим позиції 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 вважати відповідно позиціями 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11.
Номер договору про закупівлю: 1919-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримка поставки товару що пов'язано зі світовими карантинними обмеженнями
Номер договору про закупівлю: 1919-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 165 603,00
UAH