Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Реконструкція будівлі загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів (влаштування санітарних кімнат) по вулиці В.Швеця в селі Козлиничі Маневицького району Волинської області“
Очікувана вартість
1 466 671,00 UAH
UA-2020-10-13-002104-a 6f7e8df19ac041169e9feffbfa1e7b25
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козачук Володимир Микитович

+380965176087 znobox.v15@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Маневицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43486963
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська обл., смт Маневичі, вул. Горького, 4
Контактна особа: Козачук Володимир Микитович
+380965176087
znobox.v15@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2020 15:38
Очікувана вартість: 1 466 671,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 666,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


код ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Реконструкція будівлі загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів (влаштування санітарних кімнат) по вулиці В.Швеця в селі Козлиничі Маневицького району Волинської області“ - код ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44633, Україна, Волинська область, с. Козлиничі Маневицького району, вул. Швеця, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Реконструкція будівлі загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів (влаштування санітарних кімнат) по вулиці В.Швеця в селі Козлиничі Маневицького району Волинської області“ Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Західатомбудмонтаж 1 029 890,40
UAH з ПДВ
1 029 890,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" 1 275 731,00
UAH з ПДВ
1 255 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 14:44
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:38
Проект договору.pdf
22 жовтня 2020 14:38
Листи_довідки_ін.rar
22 жовтня 2020 14:38
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 16:42
Електронний підпис
22 жовтня 2020 16:40
Дод1 Цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 16:40
Додаток 3 Довідка ст.17.pdf
22 жовтня 2020 16:40
24_2КБ-3 Липляни.pdf
22 жовтня 2020 16:40
21 вiд_рес.pdf
22 жовтня 2020 16:40
24_5КБ -3 Четвертня 2019.pdf
22 жовтня 2020 16:40
18 роз_ЗВВ.pdf
22 жовтня 2020 16:40
20 вiд_мех.pdf
22 жовтня 2020 16:40
26_1J1499102 Квитанція _1.pdf
22 жовтня 2020 16:40
16 Дог_цiна.pdf
22 жовтня 2020 16:40
6 Статут новий.pdf
22 жовтня 2020 16:40
26_2 S1499201 Квитанція _2.pdf
22 жовтня 2020 16:40
9 Копії ліцензії.pdf
22 жовтня 2020 16:40
24_3Відгук Липляни.pdf
22 жовтня 2020 16:40
19 лок_кошт.pdf
22 жовтня 2020 16:40
24 Довідка про Досвід _3_.pdf
22 жовтня 2020 16:40
17 пояс_зап.pdf
22 жовтня 2020 16:40
8 vutag 072020.pdf
22 жовтня 2020 16:40
12 Копія Витягу ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Західатомбудмонтаж

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Західатомбудмонтаж
#36714555
Переможець 1 029 890,40
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 09:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Західатомбудмонтаж
#36714555
1 029 890,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:00
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:50
Договір укладений
29 жовтня 2020 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі“ та пунктами 12.1, 13.3 Договору про закупівлю № 657 від 29.10.2020 року (далі – Договору), у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки, передбачені договором, а саме: у зв’язку з недостатнім фінансуванням та, відповідно, неможливістю виконання Сторонами зобов’язань по договору – уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: 1 Пункт 6.2. Договору викласти у новій редакції: “6.2. Завершення робіт – не пізніше 31.12.2021 року за умови повного фінансування та оплати виконання робіт у розмірах, передбачених п. 4.1. цього договору. Підрядником виконуються лише роботи, які фінансуються та погоджені Замовником“. 2 Пункт 12.1. викласти у новій редакції: “12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє в частині завершення робіт відповідно до п.6.2, 6.4 Договору, а в частині проведення розрахунків – до 31.12. 2021 року…“ 3 Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання“. 4. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, та є невід’ємною частиною Договору № 657 від 29.10.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 657
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML